Sivu: 25 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1523242526273575 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 721:stä 750:een 2624:sta
  1. #721
    Aijai, tänään tuli sitten korkattua kausi, olipa mukavaa ajella pitkästä aikaan. Vähän tuo moottori omasta mielestä rilitti, mutta muuten toimi vallan mainiosti. Tarvii selvittää mistä tuo rilinä johtuu, onko kenelläkään muulla ollut samaa ongelmaa/lisä-ääntä.
    Tuli myös bongattua Trella punanen 12r, niin että morjens vaan
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  2. #722
    tuo jota olit katsellut, se nettimoton linkki, on ainakin tavalonlasi eli muovi vaihdettu ns savunväriseen. katteet ovat ties missä, mutta tuo saksalaistyylinen sb-lenkkeri voisi olla aika pähee ajaa, ainakin alle 200 kmt ja sopivan tiuhoilla väläkkäreillä nokka olisi pystyssä jatkuvasti ym..

    siis itelle tuollainen kävisi, stonga. niin ja tuo devilin slipari, siinä on komeimmat äänet ikinä missään mitä olen 12r kawoja kuullut. slipari on pitänyt kiinnittää välilaipalla kun ei suoraan istu tuohon vakioputkistoon. samalla tavalla oli mullakin se kiinni.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  3. #723
    Juu, en osta yhtäkään katettua laitetta (toivottavasti) enää kun niillä on liian mukava ajaa kovaa. Kortti löysässä. Noilla joista on katteet poissa ei tuu ainakaan kovin pitkiä matkoja huonon 'matkustusmukavuuden' takia vedettyä aivan törkeitä ylinopeuksia. Tolla lisäksi kipittää varttimaililla kohtuu hyvin mikä itteä kiinnostaa. Ei kyllä tuossa ulkomuodossa mikään silmää hivelevä, mutta sitähän voi muokkailla.. Netistä löytyy ihan onnistuneen näkösiäkin riisuttuja 12R:iä.

    Mites lyhyitä kuskeja täällä on? Oon 175 ite ja muistelen joskus aikaa sitten kylmätyypittäneenä 12R:ää että se on pirun isokokoisille tehty.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  4. #724
    Lainaa (slip @ Touko. 16 2009,11:24) kirjoitti
    Juu, en osta yhtäkään katettua laitetta (toivottavasti) enää kun niillä on liian mukava ajaa kovaa. Kortti löysässä. Noilla joista on katteet poissa ei tuu ainakaan kovin pitkiä matkoja huonon 'matkustusmukavuuden' takia vedettyä aivan törkeitä ylinopeuksia. Tolla lisäksi kipittää varttimaililla kohtuu hyvin mikä itteä kiinnostaa. Ei kyllä tuossa ulkomuodossa mikään silmää hivelevä, mutta sitähän voi muokkailla.. Netistä löytyy ihan onnistuneen näkösiäkin riisuttuja 12R:iä.

    Mites lyhyitä kuskeja täällä on? Oon 175 ite ja muistelen joskus aikaa sitten kylmätyypittäneenä 12R:ää että se on pirun isokokoisille tehty.
    onneks edes joku katettu sopii pitkille. saatanan japsit tekee niin helvetin pieniä muoviluoteja nykyään...
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  5. #725
    Terve rakkahat kawanistit!

    Tuotanoiniin sellainen kysymys vaivaa mieltä, että mikäs tän pyörän kantavuus mahtaa olla? Tai se rekisteriotteessa oleva maksimilasti. Entäpä millaiset oltavat pelkääjällä on tässä pyörässä?
    Alkaa tuo nykyinen Zeta käymään vähän pieneksi minulle (196cm/110kg) ja emännälle + matkatavaroille ja haluttaisi vähän isokokoisempi pyörä ilman, että sen tarvitsisi olla mikään varsinainen matkapyörä.. 12R sopisi omaan silmään hyvin ja myös kuskin paikka tuntui yllättävän tilavalta itselle, mutta mitenkäs tosiaan pelkääjälle?

    Kiitos vastauksesta!
    ZX12-R -01

    Mitä suureee vika sen isoovee leka...
  6. #726
    Lainaa (FighteR @ Touko. 17 2009,22:36) kirjoitti
    Terve rakkahat kawanistit!

    Tuotanoiniin sellainen kysymys vaivaa mieltä, että mikäs tän pyörän kantavuus mahtaa olla? Tai se rekisteriotteessa oleva maksimilasti. Entäpä millaiset oltavat pelkääjällä on tässä pyörässä?
    Alkaa tuo nykyinen Zeta käymään vähän pieneksi minulle (196cm/110kg) ja emännälle + matkatavaroille ja haluttaisi vähän isokokoisempi pyörä ilman, että sen tarvitsisi olla mikään varsinainen matkapyörä.. 12R sopisi omaan silmään hyvin ja myös kuskin paikka tuntui yllättävän tilavalta itselle, mutta mitenkäs tosiaan pelkääjälle?

    Kiitos vastauksesta!
    Kantavuudesta en tiiä, mut itse olen lähes samankokoinen kaveri ja on emännän kans reissattu jonkin verran ja voin kertoo et ei tuosta lopu tehot kesken...Pelkääjällä on ainakin täs mun pyörässä loisto olot kun nakkaa Givin laukun paikoilleen missä on pehmustettu selkänoja (emäntä ei edes lähde kyytiin ilman sitä)

    Osta pois, hierotaan hinta kohilleen =owner_vehicle&PL[0]=listOwnerVehicle.php]Linkki Nettimotoon



  7. #727
    Lainaa (TommY-76 @ Touko. 18 2009,20:01) kirjoitti
    Kantavuudesta en tiiä, mut itse olen lähes samankokoinen kaveri ja on emännän kans reissattu jonkin verran ja voin kertoo et ei tuosta lopu tehot kesken...Pelkääjällä on ainakin täs mun pyörässä loisto olot kun nakkaa Givin laukun paikoilleen missä on pehmustettu selkänoja (emäntä ei edes lähde kyytiin ilman sitä)

    Osta pois, hierotaan hinta kohilleen =owner_vehicle&PL[0]=listOwnerVehicle.php]Linkki Nettimotoon
    Ok.. hyvä juttu.. Sellainen kysymys vielä, että Bikessä sanottiin jonkin johtosarjan(??!) vuotavan öljyä joissain yksilöissä.. Onko tähän jtn vinkkejä, kun tuota pyörää menen huomenna katsomaan, vai oliko tuo täyttyä paskapuhetta?
    Entä onko 12R:ssä jtn muita seikkoja joihin kannattaa käytetyssä kiinnittää huomiota..

    Ja kiitos vain tarjouksesta, olen ajatellut ostaa pyörän jostain yrityksestä.. On tuo kuluttajantuoja hieman parempi *
    ZX12-R -01

    Mitä suureee vika sen isoovee leka...
  8. #728
    No niin, oli muuten etuputkien varmistusruuvit melko löysässä ja yksi pultti oli muuten kadonnut kokonaan. Mites nuiten kiristys, voiko vetää tarpeeksi tiukkaan vai pitääkö laittaa johonkin momentiin? Eli etuputkien alapäässä on 2 pulttia per putki.
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  9. #729
    Lainaa (LiguidSnake @ Touko. 19 2009,14:37) kirjoitti
    No niin, oli muuten etuputkien varmistusruuvit melko löysässä ja yksi pultti oli muuten kadonnut kokonaan. Mites nuiten kiristys, voiko vetää tarpeeksi tiukkaan vai pitääkö laittaa johonkin momentiin? Eli etuputkien alapäässä on 2 pulttia per putki.
    ei muuta kuin järjellä tarpeeksi tiukkaan vain kiinni. Itse laitoin ruuvit sopivasti kiinni ja on pysyneet.
    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  10. #730
    Do dii. Tuo lainamopo alkoi temppuilemaan startatessa lämpimänä. Ekaa kertaa jätti tielle. Eli kylmänä/pidempään seisseenä lähtee kuin palmun alta, mutta jos kuumana stoppaa ja yrittää käynistää niin eipä jaksa starttia pyöräyttää. No, tänään ei sitten lähtenyt käymään ja fiksuna miehenä aattelin mäkilähtöä, mutta eihän tuosta saanu kuin ykkösen murjottua koneen ollessa sammutettuna ja penteleessä vielä sen verran puristuksia jäljellä että nahkoneen liuku ykkösellä. Ei muuta kuin taksi paikalle ja työkaluja hakemaan. Eikä se akkukaan sieltä löytynyt mistä sitä etin vaan joku ketale oli sen rungon sisään kätkenyt. Sainpahan purkaa puoli mopoa ja tankkikin näytti olevan vain pelkkä kuori... Apuvirtaa autosta annettaessa oli kaapeleiden laittaminen aika syvältä kun ei akun +napaan meinannu saada leukoja kiinni ei sitten millään ja startin maajohtokin oli tiellä akkua ulosvedettäessä. No, hyvin se apuvirralla lähti käyntiin ja nyt makaa palasina tossa pihassa akkulaturiin kytkettynä.
    Mut sitten siihen kysymykseen.. Missä mättää kun kylmänä vaikka pari viikkoa puun alla seisseenä starttaa hienosti, mutta jos ajelen ja pysähdyn nortille niin akku onkin "tyhjä". Voiko purkaa jotakin kautta akkua tms ? Kaapelit itsessään on hyvin akussa kiinni. Ei jaksaisi lainamopoakaan atomeiksi pistää. Tuo akun sijottaminen rungon sisään ei ainakaan helpota asiaa yhtään....
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  11. #731
    Itse oon huomannut saman, että lämpimänä lähtee laiskasti käyntiin. Joo se akku on aika ovelasti laitettu, kannattaa jättää se akkukopan kannen ylin pultti pois, niin ei tarvii koko pyörää purkaa, jotta edes näkisi akun.

    Eli sulla oli akku mennyt tyhjäksi ajon aikana? Voisikohan vika olla itse akussa?



    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  12. #732
    Lainaa (JJJ @ Touko. 20 2009,23:33) kirjoitti
    No, tänään ei sitten lähtenyt käymään ja fiksuna miehenä aattelin mäkilähtöä, mutta eihän tuosta saanu kuin ykkösen murjottua koneen ollessa sammutettuna ja penteleessä vielä sen verran puristuksia jäljellä että nahkoneen liuku ykkösellä.
    Eikö kakkonen mee silmään niin että vaihteisto pyörii? Ainakaan muissa Kawoissa ei paljoo tarvi pyörää liikauttaa että kakkosen ja muut saa päälle myös. Työntää puol metrii eteenpäin ja samalla napsautta uuden silmään..



    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  13. #733
    Lainaa (LiguidSnake @ Touko. 21 2009,10:09) kirjoitti
    Itse oon huomannut saman, että lämpimänä lähtee laiskasti käyntiin. Joo se akku on aika ovelasti laitettu, kannattaa jättää se akkukopan kannen ylin pultti pois, niin ei tarvii koko pyörää purkaa, jotta edes näkisi akun.

    Eli sulla oli akku mennyt tyhjäksi ajon aikana? Voisikohan vika olla itse akussa?
    Akku kuulemma vaihdettu. Ajattelin, että pakko purkaa jostakin. Päivän ladannut ja kohta pitää laittaa kasaan. Sitä ei millään keinolla voi huijata että saisi isomman vaihteen mäkistarttiin jos tekee saman uudestaan ?
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  14. #734
    Lainaa (JJJ @ Touko. 21 2009,13:35) kirjoitti
    Lainaa (LiguidSnake @ Touko. 21 2009,10:09) kirjoitti
    Itse oon huomannut saman, että lämpimänä lähtee laiskasti käyntiin. Joo se akku on aika ovelasti laitettu, kannattaa jättää se akkukopan kannen ylin pultti pois, niin ei tarvii koko pyörää purkaa, jotta edes näkisi akun.

    Eli sulla oli akku mennyt tyhjäksi ajon aikana? Voisikohan vika olla itse akussa?
    Akku kuulemma vaihdettu. Ajattelin, että pakko purkaa jostakin. Päivän ladannut ja kohta pitää laittaa kasaan. Sitä ei millään keinolla voi huijata että saisi isomman vaihteen mäkistarttiin jos tekee saman uudestaan ?
    Ei sitä isompaa vaihdetta saa päälle, jos pyörä on sammuksissa, syytä en siihen muista. Olihan sulla kaikki akunpihuat kunnolla kiinni, eikö ollut mitään hapettumia?

    Niin ja jos joku voisi kertoo, mistä saa vihreetä jäähdytinnestettä. Ei oo vielä tullut vastaan, kaikki huoltsikalla olleet olivat sinisiä.
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  15. #735
    Saa siihen isomman pykälän päälle, mopon pitää vaan liikkua. Useissa Kawoissa on Positive Neutral Finder-toiminto eli kun esim pysähdyt liikennevaloihin niin ykköseltä nostaessa menee automatic vapaalle eikä vahingossa kakkoselle.
    Jotta saat kakkosen päälle käyttämättä ykkösellä niin tuuppaa mopo vauhtiin, kytkin pohjaan ja kakkosta tai isompaa silmään.

    Slip tossa ylempänä jo tätä sivusikin.

    Apuvirran antamisen saat helpommaks kun pujottele sen akkukotelossa olevan apukaapelin rungon ja koneen väliin valmiiks, sitte tarttee vaan vaan kytkee plussan sihin ja miinuksen minne vaan runkoon.

    Viaks veikkaan akkua; 12R on tosi ronkeli patteristaan eli mitä vaan halvinta akkua iihen ei kannata laittaa, nimim. kokemusta on.. Ai niin ja kannattaa kans tsekkaa se versinkin A-mallien helmasynti eli öljy lataussäätimen liittimessä, haulla löydät tästä aiheesta juttua runsaasti.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  16. #736
    Akun sijainti oli aikast yllätys itellekin.. Koeajolle olin lähdössä yhdellä ärrällä, mut akku oli säilytyksessä sen verran kuollut, ettei käyntiin saatu.. Huolto päätti sitten akun vaihtaa ja oli kyllä monen mutkan takana

    Lopputulos kuitenkin oli sen verran myönteinen, että Zeta lähtee ja tilalle tulee tuollainen -02 12R ;)
    ZX12-R -01

    Mitä suureee vika sen isoovee leka...
  17. #737
    Lainaa (LiguidSnake @ Touko. 21 2009,18:33) kirjoitti
    Lainaa (JJJ @ Touko. 21 2009,13:35) kirjoitti
    Lainaa (LiguidSnake @ Touko. 21 2009,10:09) kirjoitti
    Itse oon huomannut saman, että lämpimänä lähtee laiskasti käyntiin. Joo se akku on aika ovelasti laitettu, kannattaa jättää se akkukopan kannen ylin pultti pois, niin ei tarvii koko pyörää purkaa, jotta edes näkisi akun.

    Eli sulla oli akku mennyt tyhjäksi ajon aikana? Voisikohan vika olla itse akussa?
    Akku kuulemma vaihdettu. Ajattelin, että pakko purkaa jostakin. Päivän ladannut ja kohta pitää laittaa kasaan. Sitä ei millään keinolla voi huijata että saisi isomman vaihteen mäkistarttiin jos tekee saman uudestaan ?
    Ei sitä isompaa vaihdetta saa päälle, jos pyörä on sammuksissa, syytä en siihen muista. Olihan sulla kaikki akunpihuat kunnolla kiinni, eikö ollut mitään hapettumia?

    Niin ja jos joku voisi kertoo, mistä saa vihreetä jäähdytinnestettä. Ei oo vielä tullut vastaan, kaikki huoltsikalla olleet olivat sinisiä.
    Käy Teboililla, niin löytyy.... =) ja sininen...? sellaisia näykään? ettei sulla lasinpesunesteet oo sekaisin menneet...
    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  18. #738
    Lainaa (DJHJ @ Touko. 21 2009,20:52) kirjoitti
    Lainaa (LiguidSnake @ Touko. 21 2009,18:33) kirjoitti
    Lainaa (JJJ @ Touko. 21 2009,13:35) kirjoitti
    Lainaa (LiguidSnake @ Touko. 21 2009,10:09) kirjoitti
    Itse oon huomannut saman, että lämpimänä lähtee laiskasti käyntiin. Joo se akku on aika ovelasti laitettu, kannattaa jättää se akkukopan kannen ylin pultti pois, niin ei tarvii koko pyörää purkaa, jotta edes näkisi akun.

    Eli sulla oli akku mennyt tyhjäksi ajon aikana? Voisikohan vika olla itse akussa?
    Akku kuulemma vaihdettu. Ajattelin, että pakko purkaa jostakin. Päivän ladannut ja kohta pitää laittaa kasaan. Sitä ei millään keinolla voi huijata että saisi isomman vaihteen mäkistarttiin jos tekee saman uudestaan ?
    Ei sitä isompaa vaihdetta saa päälle, jos pyörä on sammuksissa, syytä en siihen muista. Olihan sulla kaikki akunpihuat kunnolla kiinni, eikö ollut mitään hapettumia?

    Niin ja jos joku voisi kertoo, mistä saa vihreetä jäähdytinnestettä. Ei oo vielä tullut vastaan, kaikki huoltsikalla olleet olivat sinisiä.
    Käy Teboililla, niin löytyy.... =) ja sininen...? sellaisia näykään? ettei sulla lasinpesunesteet oo sekaisin menneet...
    Ool rait, motonetistä sain sinertävää Jäähdytinnestettä. Koneessa on nyt sellasta perusvihreetä, ja ei oikeen viitsi sekoittaa niitä keskenään. Tarkoitus oli tyhjentää systeemi, ja vaihtaa nesteet, mutten saanut kaikkea pois siispä sinne jäi sitä vihreetä litkua
    Mutta nyt tiedä mistä sitä lähden metsästämään
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  19. #739
    Lainaa (JaL3 @ Touko. 21 2009,18:50) kirjoitti
    Saa siihen isomman pykälän päälle, mopon pitää vaan liikkua. Useissa Kawoissa on Positive Neutral Finder-toiminto eli kun esim pysähdyt liikennevaloihin niin ykköseltä nostaessa menee automatic vapaalle eikä vahingossa kakkoselle.
    Jotta saat kakkosen päälle käyttämättä ykkösellä niin tuuppaa mopo vauhtiin, kytkin pohjaan ja kakkosta tai isompaa silmään.

    Slip tossa ylempänä jo tätä sivusikin.

    Apuvirran antamisen saat helpommaks kun pujottele sen akkukotelossa olevan apukaapelin rungon ja koneen väliin valmiiks, sitte tarttee vaan vaan kytkee plussan sihin ja miinuksen minne vaan runkoon.

    Viaks veikkaan akkua; 12R on tosi ronkeli patteristaan eli mitä vaan halvinta akkua iihen ei kannata laittaa, nimim. kokemusta on.. Ai niin ja kannattaa kans tsekkaa se versinkin A-mallien helmasynti eli öljy lataussäätimen liittimessä, haulla löydät tästä aiheesta juttua runsaasti.
    En muuten saanut isompaa pykälää vaikka mäkeä alas laskekelin. Kaikkeni yritin, mutta ykkönen ja vapaa oli kaikki mitä sai. Täytyy varmaan varmuuden vuoksi tuo kaapelitemppu tehdä jos jotakin aiheesta löydän. Akku on ihan uuden oloinen ja kylmänä tosiaan toimii ja kuumana purkaa akun startatessa. Tuo lataussäätimen juttu ei liene koske -05 12r:ää eikä sitä nyt lainamopoon jaksaisi oikean suurempaa remonttia alkaa tekemäänkään. Viides viikko menossa jo....
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  20. #740
    Kah, no tuo on eka kerta kun tulee moinen ilmiö eteen. Kaikissa mun Kawoissa (kymmenkunta) tuo konsti kyllä on toiminu. Olihan vaihde vapaalla ja kykin ylhäällä kun lähdit liikenteeseen? Vauhtia pitää olla jonniivverran ennenkun toi toimii. Eli vaihde vapaalla ja kytkin ylhäällä liikkeelle ja vauhtia noin kevyen hölkän verran niin sitte kytkin pohjaan, vaihde kakkoselle ja kytkin ylös. Meinaan ei se kakkonen mene koneen käydessäkään päälle jollei se noin mene, toi neutral finder toimii vetoakselin pyörimisen mukaan.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  21. #741
    Joo o. Kuuluuko paisuntasäilöissä olevan jäähdytinnesteen kuplia ajon jälkeen? Kävin vetää pienen lenkin, ja katselin paisuntasäiliöön lenkin jälkeen niin siellä kupli.
    Eiköa tuo kaiken järjen mukaan tarkoita sitä, että systeemissä on ilmaa?.. Mutta lämmöt pysyvät koko ajan normialueella.

    Niin ja toinen juttu, laahaako teidän etujarrupalat? Mulla nähtävästi laahaa, koska kun siirrän pyörää niin kuuluu selvä ääni.
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  22. #742
    Perjantaista lähtien 12Ärrä ollut tallissa ja nyt on 550km ajettu.. Sellaista kyselen, että paljonko teidän yksilönne vie bensaa? Itellä on mittarin mukaan puoli tankillista 100km ajon jälkeen ja viimeinen palkki palaa siinä 160km kohdilla.. *Tuo tuntuu käyvän todella rikkaalla, kun "röpöttää" pienillä kierroksilla melkoisesti. Tällä viikolla olisi tarkoitus viedä penkkiin, josta sitten nähtäisi millaisilla seoksilla pyörä pörisee..

    Muuten lähestulkoon täydellinen pyörä itselle, en ainakaan vielä ole kauppoja katunut
    ZX12-R -01

    Mitä suureee vika sen isoovee leka...
  23. #743
    Lainaa (FighteR @ Touko. 25 2009,06:53) kirjoitti
    Perjantaista lähtien 12Ärrä ollut tallissa ja nyt on 550km ajettu.. Sellaista kyselen, että paljonko teidän yksilönne vie bensaa? Itellä on mittarin mukaan puoli tankillista 100km ajon jälkeen ja viimeinen palkki palaa siinä 160km kohdilla.. *Tuo tuntuu käyvän todella rikkaalla, kun "röpöttää" pienillä kierroksilla melkoisesti. Tällä viikolla olisi tarkoitus viedä penkkiin, josta sitten nähtäisi millaisilla seoksilla pyörä pörisee..

    Muuten lähestulkoon täydellinen pyörä itselle, en ainakaan vielä ole kauppoja katunut
    Syö se ja paljon, röpöttää ja tyhjäkäynti vaeltelee. Matka-ajoo pääsee sellaset 250km tankillisella kun taas mutkapätkää sen max 200 ja tankille.
    Jeppistä
  24. #744
    Lainaa (JJJ @ Touko. 21 2009,13:35) kirjoitti
    Lainaa (LiguidSnake @ Touko. 21 2009,10:09) kirjoitti
    Itse oon huomannut saman, että lämpimänä lähtee laiskasti käyntiin. Joo se akku on aika ovelasti laitettu, kannattaa jättää se akkukopan kannen ylin pultti pois, niin ei tarvii koko pyörää purkaa, jotta edes näkisi akun.

    Eli sulla oli akku mennyt tyhjäksi ajon aikana? Voisikohan vika olla itse akussa?
    Akku kuulemma vaihdettu. Ajattelin, että pakko purkaa jostakin. Päivän ladannut ja kohta pitää laittaa kasaan. Sitä ei millään keinolla voi huijata että saisi isomman vaihteen mäkistarttiin jos tekee saman uudestaan ?
    Putsaa se startti.
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  25. #745
    Lainaa (FighteR @ Touko. 25 2009,06:53) kirjoitti
    Perjantaista lähtien 12Ärrä ollut tallissa ja nyt on 550km ajettu.. Sellaista kyselen, että paljonko teidän yksilönne vie bensaa? Itellä on mittarin mukaan puoli tankillista 100km ajon jälkeen ja viimeinen palkki palaa siinä 160km kohdilla.. *Tuo tuntuu käyvän todella rikkaalla, kun "röpöttää" pienillä kierroksilla melkoisesti. Tällä viikolla olisi tarkoitus viedä penkkiin, josta sitten nähtäisi millaisilla seoksilla pyörä pörisee..

    Muuten lähestulkoon täydellinen pyörä itselle, en ainakaan vielä ole kauppoja katunut
    Laitoin nyt keväällä koko putkiston pyörään, ja bensan kulutus kasvoin aika todella paljon. Käy liian rikkaalla, viime viikolla tankasin 2 kertaa, ja nyt pitäisi käydä uudelleen tankilla. Niin ja kilometrejä tuli varmaa 100-150km...
    Uskon ja toivon että penkityspäivän jälkeen bensaa kuluu vähemmän.

    Niin ja latasin powercommaderin sivuilta väli-aikaisen kartan, joka on tarkoitettu putkelle jne, mutta bensaa on jenkkiversio. Aattelin nyt koittaa tuota akran-karttaa, joka on tarkoitettu eurooppalaiselle bensalla. Saas nähdä muuttuuko kulutus.



    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  26. #746
    Lainaa (LiguidSnake @ Touko. 25 2009,09:57) kirjoitti
    Laitoin nyt keväällä koko putkiston pyörään, ja bensan kulutus kasvoin aika todella paljon. Käy liian rikkaalla, viime viikolla tankasin 2 kertaa, ja nyt pitäisi käydä uudelleen tankilla. Niin ja kilometrejä tuli varmaa 100-150km...
    Uskon ja toivon että penkityspäivän jälkeen bensaa kuluu vähemmän.

    Niin ja latasin powercommaderin sivuilta väli-aikaisen kartan, joka on tarkoitettu putkelle jne, mutta bensaa on jenkkiversio. Aattelin nyt koittaa tuota akran-karttaa, joka on tarkoitettu eurooppalaiselle bensalla. Saas nähdä muuttuuko kulutus. *
    Ok.. hyvä sitten, että muillakin on vastaavia "ongelmia." Luulen, että edellinen omistaja on ladannut niin ikään dynojetin sivuilta kartan, laittanut pyörään ja ajellut tyytyväisenä.. Kulutus on tosiaan aika roisia..
    Torstaiksi sain penkitykseen ajan varattua.. Toivotaan, että silloin pyörä kävisi paremmin ja kuluttaisi vähemmän
    ZX12-R -01

    Mitä suureee vika sen isoovee leka...
  27. #747
    Onkos sulla slipari vai koko putki?
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  28. #748
    Lainaa (LiguidSnake @ Touko. 25 2009,10:14) kirjoitti
    Onkos sulla slipari vai koko putki?
    En oikeastaan ole varma.. Slipariksi olen tuota ainakin luullut, mutta ei ole poissuljettu se kokoputkistokaan(melun puolesta ainakaan.) Tosiaan pyörä ollut vasta alle viikon meikäläisen omistuksessa enkä ole sen koommin ajolta ehtinyt kattelemaan
    Tuossa nyt ainakin kuvaa ko. menopelistä...
    12Ärrä
    ZX12-R -01

    Mitä suureee vika sen isoovee leka...
  29. #749
    Lainaa (FighteR @ Touko. 25 2009,11:36) kirjoitti
    Lainaa (LiguidSnake @ Touko. 25 2009,10:14) kirjoitti
    Onkos sulla slipari vai koko putki?
    En oikeastaan ole varma.. Slipariksi olen tuota ainakin luullut, mutta ei ole poissuljettu se kokoputkistokaan(melun puolesta ainakaan.) Tosiaan pyörä ollut vasta alle viikon meikäläisen omistuksessa enkä ole sen koommin ajolta ehtinyt kattelemaan
    Tuossa nyt ainakin kuvaa ko. menopelistä...
    12Ärrä
    Sliparilta vaikuttais....
    Jeppistä
  30.  
  31. #750
    Oukei.. Niin mäkin vähän ajattelin..
    ZX12-R -01

    Mitä suureee vika sen isoovee leka...
Sivu: 25 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1523242526273575 ... ViimeinenViimeinen