Sivu: 15 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 513141516172565 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421:stä 450:een 2624:sta
  1. #421
    Lainaa (vegelius @ Syys. 02 2008,09:52) kirjoitti
    Kytkinhän ei näissä kestä edes vakiotehoja kunnolla. Muzzyn sarjaa suosittelen joko "normaalia" tai lock uppia. Tuo normaali on aivan helvetin kiva käytökseltään ja kestää suht hyvin. Vaikka itse olen senkin jo saanu luistelukuntoon alle 5tkm *

    Melkein Muzzyn BigBorea voisi suositella turbon sijasta. Dollarin kurssit on kivoja tällähetkellä ja iso vapari kestää ja on käytökseltään paljon mukavempi kuin turbo.
    Ei kyllä pidä paikkaansa tuo kytkimen kestävyys, tai sitten näissä B- malleissa niihin on tullut sitten parannusta kestävyyteen. Itsellä -03 vuosimallin pyörä ja kestävyyttä ei voi kuin ihmetellä... 30 000km jälkeen otettiin varalta koppa auki, kun kuitenkin epäilytti miten se kytkin siellä jakselee... hyvin olisi vielä pärjäillyt, mutta vaihdettiin varalta kuitenkin uudet(alkuperäiset) levyt ettei kisoissa olisi sitten yllättäen loppuneet. Tosiaan viimeiset kolme kesää ollut "suht" kovalla käytöllä ja väitän ettei tämän pyörämallin ongelma ole todellakaan kytkin, jos mikään mukaan. Muista Kawoista en sitten tiedä. Suosittelen kytkin puolelle kuitenkin vain alkuperäisosia ja varmaan öljyilläkin oma osuutensa. Suzukeissa taas näyttää kytkimiä menevän kuin leipää mallista riippumatta... eikä ollut provo suzukin suuntaan huomattu vain kisavarikoilla;) Niin, vakiokytkintä on kutiteltu puolitoista kesää kisoissa liima-alustoilla n. 220hv:n takarengastehoilla eli jonkin verran kestää tehoakin, uskoisin että reippaasti tuon ylikin
    -- ZX-13 Rn --
    "When the flag drops, the bullshit stops"
    (9.130/250,4kmh)

    http://jarkonblogi.wordpress.com/
  2. #422
    Lainaa (jake12r @ Syys. 07 2008,13:44) kirjoitti
    Lainaa (vegelius @ Syys. 02 2008,09:52) kirjoitti
    Kytkinhän ei näissä kestä edes vakiotehoja kunnolla.
    Ei kyllä pidä paikkaansa tuo kytkimen kestävyys, tai sitten näissä B- malleissa niihin on tullut sitten parannusta kestävyyteen.
    Unohtu mainita että A malleissa tuo kytkin ongelma on. B malliin sitä on huomattavasti paranneltu ja tuo Muzzyn paketti taas on aikalailla 1:1 mitä B malleissa on.
    Jeppistä
  3. #423
    66 000 km, joista lastin ja kärryn kanssa yli 25 000 km, A-malli ja alkuperäinen vakiokytkin. mitään ongelmia ei ole ollut. kytkimessä on ne vakiot vahvimmat 2,00 mm välilevyt. joissakin A-mallisissa oli öljynkierron kanssa ongelmia(puuttui öljyreikä kytkimelle tai se oli liian pieni), sekä ohuet (1,4 mm tai 1,6 mm) välilevyt, niin saattoi kosahtaa vakiokytkin hyvin nopeasti vakiotehoillakin.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  4. #424
    Sellasta tällä kertaa kyselisin, että onko noilla ilmansuodatimilla niin väliä, sillä tarvii jossain vaiheessa tehdä perus-huolto pyörään ja ilmansuodatin pitää vaihtaa.. Siispä onko mitään ero K&n suodattimella ja BMC:n suodattimella? BMC on vissiin pestävä, joten onko se sitten parempi??

    Tank you, comma gen
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  5. #425
    Miten teillä pyörät käyttäytyy kun käynnistelee tälläisessä 1-6 asteen lämpötilassa aamuisin.

    Aiemmin on lähtenyt laakista käymään, mutta käynyt ekat 5 sekuntia vähän epämääräisesti. Sen jälkeen normaalisti.

    Nyt lähiaikoina on tehnyt sitä että sammuu aikalailla heti ja 2-3 kerralla vasta jää käymään.

    Jokin aikaa sitten ajelin aikamoisessa vesisateessa kotiin ja pihaan päästyäni huomasin että kävi tyhjäkäyntiä aika huonosti. Kuitenkin seuraavana päivänä oireet oli poissa. Voisko tuossa olla jotain vihjeen antavaa siihen että aamuisin ei oikeen ole vireessä...
    Pyörätön
    History: KTM Superduke 990 -08, GPz500S , GPz600R , FZR1000, ZX-12R
  6. #426
    Lainaa (LiguidSnake @ Syys. 17 2008,13:59) kirjoitti
    Sellasta tällä kertaa kyselisin, että onko noilla ilmansuodatimilla niin väliä, sillä tarvii jossain vaiheessa tehdä perus-huolto pyörään ja ilmansuodatin pitää vaihtaa.. Siispä onko mitään ero K&n suodattimella ja BMC:n suodattimella? BMC on vissiin pestävä, joten onko se sitten parempi??

    Tank you, comma gen
    molemmat ovat pestäviä. k&n mainostaa 'miljoonan mailin' kestävyydellä suodattimiaan. uudemmat konnat istuvat paremmin kuin jotkut vanhemmat, joissa oli lötky runko. mulla on ne uudemmat. bmc ilmeisesti istuu yhtä hyvin iästä riippumatta. kantsii ne pestä ja öljytä vaikka n. 5000 - 10 000 km välein. ram air imee paljon paskaa sisäänsä.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  7. #427
    prinne, samaa huomannut näin syyskoleilla, kun työpäivän jälkeen ulkona starttaa, niin saa antaa kaasua jonkin aikaa jotta jää käymään, vaikka käsikaasu onkin täysin auki. muutenkin nuilla konnilla ja hönkäpöntöillä, sekä pc:llä varustettuna tarvii aina himpun gasoa, että jäisi käyntiin. vakio jää ilman gasoa käyntiin normaalista.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  8. #428
    Mä taas ennen käynnistystä ruuvaan tuota oikealla puolella olevaa tyhjäkäynnin säätöä selvästi enempi päälle. Silloin pysyypi paremmin käynnissä. Milloinkaan en tietystikään silleen että kierrokset paukahtais yli 1500 rpm....

    ari
  9. #429
    Pitääpä koittaa mopoa käyntiin tuolla kylmässä, kun tästä kotia pääsee... niin kerron, että miten meni...
    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  10. #430
    ^^ Jää käymään reilua 1000rpm. Sen olen koleassa säässä huomannut, että vasta muutaman minutin kuluttua nostaa kierrokset sinne 1500rpm.

    Asiasta neljänteen. Kuuluuko asiaan, että kierrosten noustessa rajoittajalle alkaa vilkut palaa?? Penkitettiin pyörää niin huomasin että aina kun kierrokset nousee rajoittajalle, alkaa ainakin vasen vilkku syttyä palamaan.
    Varmastikkin liittyy yhdistelmään PCIII ja Spyball hälytin-ajonestohässäkkä.. Koska commanderin asensin hiljattain ja sitä ennen en ole huomannut moista ominaisuutta.
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  11. #431
    Lainaa kirjoitti
    Mä taas ennen käynnistystä ruuvaan tuota oikealla puolella olevaa tyhjäkäynnin säätöä selvästi enempi päälle. Silloin pysyypi paremmin käynnissä. Milloinkaan en tietystikään silleen että kierrokset paukahtais yli 1500 rpm....
    öö, siis käytätkö käsikaasua/"ryyppyä" ja vielä lisäks ruuvailet tyhjäkäyntisäätöä? Ja silti kierrokset pysyy alle 1500, ei taida kaksinen tyhjäkäynti olla sulla lämpimänä

    Niin ihan vakio pyörä mulla, eli viritykset ei vaikuta.
    Pyörätön
    History: KTM Superduke 990 -08, GPz500S , GPz600R , FZR1000, ZX-12R
  12. #432
    Lainaa (LiguidSnake @ Syys. 02 2008,15:44) kirjoitti
    Helvetin hyvä pyörä se on, riippuu tietenkin yksilöstä.
    Komppaan tätä.

    Putkiviri tusinaa jonkun tonnin possuttaneena sanoisin sen olevan huippunopeuslosseista (ZZR-1100, Blackbirdi, Busa, tusina) ainut suuria tunteita herättänyt ja minusta myös monipuolisin. Niin ja kevyesti parhaan näköinen.

    [Savustuspöntön ja saunankiukaan lehtolasta muistuttava änkkäri poissulkien.]
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  13. #433
    Lainaa (kapsu_zx10 @ Syys. 17 2008,19:01) kirjoitti
    Mä taas ennen käynnistystä ruuvaan tuota oikealla puolella olevaa tyhjäkäynnin säätöä selvästi enempi päälle. Silloin pysyypi paremmin käynnissä. Milloinkaan en tietystikään silleen että kierrokset paukahtais yli 1500 rpm....

    ari
    siis etkö laita käsikaasua ollenkaan? se vipu jossa kaasarivehkeissä on usein ryyppy eli rikastin tai imu. omassani laitan käsikaasun täysille ja silti pitää antaa nopea terävä kaasun avaus startissa, niin lähtee, muutama pumppaus kans näin kylmillä. nyt illalla lähti heti kun pumppasin. pyörä oli seissyt sateessa +5-+6C lämmössä n. 8 h. sitä jätän käsikaasulla hyrskyttämään n. 1500 rpm korville ja kun lämpömittari värähtää, niin lasken käsikaasua, joskus kokonaan tai vähennän kuiten. normaali tyhjäkäynti on mulla siinä 1100-1200 rpm vaiheilla, niin stumppaamismahdollisuudet huononevat liikkeellelähdöissä.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  14. #434
    Lainaa (DJHJ @ Syys. 17 2008,19:22) kirjoitti
    Pitääpä koittaa mopoa käyntiin tuolla kylmässä, kun tästä kotia pääsee... niin kerron, että miten meni...
    Itseäni lainaten lähti aivan nätisti käyntiin, vaikka mopo on sairastelun ja reissaamisen vuoksi nyt pari viikkoa seisonutkin...

    *edit*

    niin käsikaasu pohjaan vain..



    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  15. #435
    Eikös ruiskuvehkeet pitäisi käynnistää ilman pumppausta ja kaasutteluja startatessa??
    *Yamaha RD 125 -72
    *Yamaha RD 125 -75
    *Kawasaki 350 -73
    *Yamaha XJ 900 -83
    *Honda CBR1000F -89
    *Kawasaki ZX12R -03
  16. #436
    Lainaa (Matti 12R @ Syys. 19 2008,20:08) kirjoitti
    Eikös ruiskuvehkeet pitäisi käynnistää ilman pumppausta ja kaasutteluja startatessa??
    ei kaasun anto tee ainakaan pahaa noissa vähän piristetyissä vehkeissä. 12R:n ruisku kun ei kuitenkaan ole aivan teknisimmästä päästä, että antais lisäsyöttöä automaattisesti kylmänä....
    "I'm not driving fast, I'm just flying low"


    -Suzuki PV 5-v -87
    -Honda NSR 125 -91
    -Suzuki GSX-R 1000 -02
    -Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
    -Kawasaki ZX12-R -04
    -Moto Morini Corsaro Veloce -07
  17. #437
    En tiedä, olenko liian kuuliainen, (en ainakaan lainkuuliainen) mutta on jäänyt takaraivoon tuollainen juttu että ruiskuvehkeen täytyy antaa käynnistyä sen automatiikan takia itse ilman että sotketaan systeemiä esim kaasun kiertämistä startissa koska eihän se pikku laatikkoparka tiedä mitä roinaa sen täytyisi antaa sinne kurkkuun kun arvot muuttuu kaiken aikaa...
    *Yamaha RD 125 -72
    *Yamaha RD 125 -75
    *Kawasaki 350 -73
    *Yamaha XJ 900 -83
    *Honda CBR1000F -89
    *Kawasaki ZX12R -03
  18. #438
    no tuo lievästi hengitykseltään parannettu tusina ei jää käyntiin ilman pientä kaasun antoa. saman ovat todenneet muutamat samanlaisilla ajavat tai ajaneet motoristilähimmäisetkin. kawan ruisku on melko oldskuul-mallinen, siitä puuttuu turhat hienoudet ja itseajattelevuudet. sellaisesta itse pidän toki enemmän kuin, että joku boxi ajattelisi kaiken puolestani. riittää, että tottelee kaasukäden käskyjä ja annostelee sen mukaan bensa-ilmaseosta ja säätää kipunaa.

    vielä kun saisi poljinkäynnistyksen ja keppivedon, niin mielestäni olisi likmain täydellinen. tietenkään ei kaikille sellaisenaan.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  19. #439
    Lainaa (Matti 12R @ Syys. 19 2008,20:08) kirjoitti
    Eikös ruiskuvehkeet pitäisi käynnistää ilman pumppausta ja kaasutteluja startatessa??
    Nyt voi olla, että ei kannata uskoa, mutta jostain kaukaa on jäänyt mielikuva, että tuo kaasun anto startatessa saattaa enemmänkin tehdä hallaa katalysaattorille.

    Eli käynnistäessä kaasupohjassa sitä tavaraa tuleekin läpi melko miehekkäästi ja katalysaattori siintä sitten ottaa osansa.

    Eipä sillä, tuo minkä kerroit jäljempänä kuulostaa ihan hyvältä selitykseltä myös, koska itsellä tietoa sen enempää.

    Ja onhan näissä Kawoissa toki katit, mutta monella varmaan muualla, kuin siellä missä pitää.
  20. #440
    Oma pyörä ainakin omien tietojen mukaan on vakio eli ei pitäis sellaista vaikutusta olla.

    Oma käynnistys rituaali on että käsikaasu pohjaan. Sitten starttia, kaasua en anna lainkaan tässä vaiheessa. Pyörä lähtee käyntiin, mutta sitten pitää jo aavistuksen antaa kaasua että ei sammuis.

    Tosiaan käy aikalailla hiinä ja hiinä ekat 5 sekunttia, tai sitten sammuu. Kun on saanut käymään tuon muutaman sekunnin niin sitten ei ole ongelmaa enää.

    Voisko olla sillä vaikutusta että ajo on pääasiallisesti noin 5km töihin ja takaisin. Nopeus pyörii siinä 40-50 paikkeilla. Eli pitäiskö käydä antamassa hiukan henkeä enemmän säännöllisesti...
    Pyörätön
    History: KTM Superduke 990 -08, GPz500S , GPz600R , FZR1000, ZX-12R
  21. #441
    Voi olla että olen itsekin sen verran ouldskuul. Ja mun pyörässä se kaasun kääntö ei ainakaan käy katalysaattorin päälle kun kolistin sen toissa keväänä taivaalle. Hakkasin meisselin ja vasaran kanssa sen atomeiksi ja sitten kaasukahvalla pyyhin pölyt putkesta!
    *Yamaha RD 125 -72
    *Yamaha RD 125 -75
    *Kawasaki 350 -73
    *Yamaha XJ 900 -83
    *Honda CBR1000F -89
    *Kawasaki ZX12R -03
  22. #442
    Lainaa (prinne @ Syys. 20 2008,10:38) kirjoitti
    Voisko olla sillä vaikutusta että ajo on pääasiallisesti noin 5km töihin ja takaisin. Nopeus pyörii siinä 40-50 paikkeilla. Eli pitäiskö käydä antamassa hiukan henkeä enemmän säännöllisesti...
    mulla on samoin arkiajo samantyyppistä. kyllä se hapen antaminen silloin tällöin tekee kawan koneelle varsinkin hyvää. miksei muillekin. silloin tällöin kuitenkin on hyvä käyttää edes yli puolta kierrosalueesta vähän pitempään, näin karstoittuminen vähenee jonkin verran. muistaa vain nopeusrajoitukset ja pykältää sopivasti, ettei kortti lähde niin helposti. pitemmän reissun jälkeen omakin tusina tuntuu vireämmältä, esim. lapin reissun jälkeen on pollet virkeitä.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  23. #443
    Lainaa (Matti 12R @ Syys. 20 2008,15:16) kirjoitti
    Voi olla että olen itsekin sen verran ouldskuul. Ja mun pyörässä se kaasun kääntö ei ainakaan käy katalysaattorin päälle kun kolistin sen toissa keväänä taivaalle. Hakkasin meisselin ja vasaran kanssa sen atomeiksi ja sitten kaasukahvalla pyyhin pölyt putkesta!
    näyttää tutulta hommalta. tein aikanaan täsmälleen samanlaisen putkiston ahdistuksen vähentämisen omaan. toki varalta on olemassa originaali putkisto katteineen, jos joskus vaikka tulisi katsastuspakko tjn.

    vähän turhaan silloin riivin katin veks, kun kohta kuitenkin ostin täysputkiston, jossa ei kattia ollut tietenkään. on putkia kertynyt ja mikäs siinä.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  24. #444
    Lainaa (prinne @ Syys. 17 2008,21:38) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Mä taas ennen käynnistystä ruuvaan tuota oikealla puolella olevaa tyhjäkäynnin säätöä selvästi enempi päälle. Silloin pysyypi paremmin käynnissä. Milloinkaan en tietystikään silleen että kierrokset paukahtais yli 1500 rpm....
    öö, siis käytätkö käsikaasua/"ryyppyä" ja vielä lisäks ruuvailet tyhjäkäyntisäätöä? Ja silti kierrokset pysyy alle 1500, ei taida kaksinen tyhjäkäynti olla sulla lämpimänä

    Niin ihan vakio pyörä mulla, eli viritykset ei vaikuta.
    en käytä tuota ryyppyä ollenkaan käynnistettäessä,vaan pelkkää tyhjäkäynnin säätöä.seokset kyllä ihan kohdillaan,myös lämpimänä,kun on pyörässä fmi:n mittari kiinni.
    Laivasto:
    kawat zx-12 r ja zx-10 tomcat. Enskat DR 650 ja Bemari g450x.
  25. #445
    Ihan mielenkiinnosta kysyn että miksi käytät tyhjäkäynninsäätöä ryypyn sijasta. Eikös myös ryyppy ainoastaan hieman nostaa tyhjäkäyntikierroksia.
    Pyörätön
    History: KTM Superduke 990 -08, GPz500S , GPz600R , FZR1000, ZX-12R
  26. #446
    sitä samaa ihmettelen. niin ja kun se ei edes ole ryyppy vaan käsikaasu, joka tekee samaa kuin normaalikin kaasu, nostaa kierroksia ja maltillisesti, eikä tarvitse ruuvata erikseen mitään vaan yhtä vipua vähän liikuttaa edestakaisin.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  27. #447
    No eikös se ole ihan kawasaikan dokumentaatiossakin "fast idle" nimellä ?

    ts. pikatyhjäkäynti vailla rikastustoimintoa. Eli ihan sama pitääkö motin käynnissä kaasukapulasta vai ko. vivulla.
    Paitsi toki että jos vipu piisaa niin voi sörkkiä kypärää tms. päähän.

    Kylmärikastus mennee ihan jäähdytysnesteen lämpötiedon perusteella. (Jos ECUlla se on, ihme olis jos ei ole.)

    Onko porukka kokeillut kääntää sitä TPS potikkaa ?

    Käsittääkseni on aika tyypillistä että tusina menee varsinkin mökäpöntöllä aika laihalle ihan nollilla ja heti kun kaasunasentopotikan arvo alkaa nousta ruisku alkaa antaa lisää soossia. (oireena sahaava tyhjäkäynti).
    Hyvin pieni syöttö sitten korostuu kylmällä ja kostealla ilmalla kun kasvanut hapen osapaine laihentaa seosta entisestäänkin.

    Kaasussa kuitenkin on joku liikemäärä X (=pieni) jonka aikana soppaa annetaan jonkun kiinteähkön aukioloajan mukaan.

    Homman idea olisi se että TPSää käännetään siten että heti kun läpänakseli lähtee täydestä leposasennosta liikkeelle niin arvo muuttu (tai tyhjäkäyntikärjet/idle switch aukeaa, jos on.)

    Tokihan toi nolla-alueen rikastus hoituisi commanderillakin mutta ylläkuvattu on halvempaa ;)

    Edelleen en jaksa uskoa että startatessa kaasun murjaiseminen tekee katille mitään, ellei pytty nyt ihan lainehdi.

    Kennohan on silloin kylmä - ei sinne asti päätynyt bensa mitään pala ja siihen mennessä kuin pakokaasut kuumentavat kennon on kaasuvirta varmaan puhaltanut kennostoon mahd. tiivistyneet pisarat hiton kuuseen.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  28. #448
    Nyt menee mopo talvisäilöön. Tänään vaihdoin tulpat, imafiltterit ja öljyt.

    Ensiviikolla menee vielä eturengas vaihtoon ja ketjut pitää kiristää. Sitten vaan pesulle ja pressun alle huhtikuulle asti.

    Itse kun availee pyörää tällai vähän väliä niin huomaa miten paskaa työtä huoltamot tekee. Tiesin jo että pultteja puuttui Frank Nymanin jäljiltä mutta se että Viaberin jälkeen puuttuu tanko jolla tankkia pidetään ylhäällä vituttaa!



    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  29. #449
    oho. no luulis viaberilta saavan tangon, vaikka postissa lähettäisi, kuten kuuluisi. lisäksi jonkun yllärihyvityksen laittaisi pakettiin, ainakin, jos on pelimies ja luulisi harrin olevan.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  30.  
  31. #450
    Onko kellään työkalua jolla saa etuvanteen irti? Mistä sellaisen voi ostaa järkevään hintaan?

    Edit: kuulin huhun että tulppa-avaimen toinen pää olisi juuri oikean kokoinen? Vaikka olisi oikean kokoinen ei se tunnu tarpeeks vankalta siihen hommaan



    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
Sivu: 15 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 513141516172565 ... ViimeinenViimeinen