Sivu: 10 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 891011122060 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 271:stä 300:een 2624:sta
  1. #271
    tein öljyn- ja suodattimenvaihdon ja tsekkasin käytetyn öljyn ja suodattimenkin. ihan ok olivat. nyt on sitten uudet delvacit sisällä ja uusi suodatin. samalla nostin persiötä vähän ajettavuuden parantamiseksi tavaroiden kanssa. iskarin esijänää korotettiin ja laitoin yhden ohuen korotusprikan iskarille. perä nousi reilun sentin. siis metrejä.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  2. #272
    Myin The Mäyriksen kun ei siitä paljo täällä iloa ollu ja takastulosta ei mitään tietoa. "Hoitajalle" meni eli sentään on tsäänssit päästä sillä vielä pöllyttelemään kerran kesässä
    Tiä vaikka ostais samanmoisen tilalle täältä, on se vaan niin muikhia peli kyllä.. Tai ZX-14:n.. Hmm..

    Vauhdikasta kesää kaikille 12R-kuskeille!
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  3. #273
    no onneva mäyrikselle ja sen "hoitajalle". taitaa ison veen takana olla valikoimaa paljon ja hinnatkin enemmän kohillaan kuin härmlandiassa koskaan.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  4. #274
    Lainaa (vegelius @ Heinä. 04 2007,08:47) kirjoitti
    Lainaa (vegelius @ Kesä. 14 2007,09:47) kirjoitti
    Joku vois vielä kertoa että paljonko eturattaan kuuluu "pyöriä" kun vaihde (1) on päällä? Itellä menee sen puolikierrosta ja jotenkin tuntuu että aikoinaan oli huomattavasti vähempi.
    Jatketaas tähän vähän kuin itselle vastatessa. Eilen normaaliajossa kolmoselle vaihtaessa ei sitä kolmosta löytynytkään, vaan jäi sorvailee. Kaikki muut kyllä löytyy ihan normaalisti vaikkakin vetopäällä pientä rutinaa muillakin vaihteilla.

    Onkohan tuo kuinka helvetin iso savotta päästä kurkkaan mikä siellä laatikossa on korkannu? Johan se tosin 69tkm kestikin.
    Mulla taitaa olla sama ongelma.. 68tkm nyt mittarissa.

    Mitä se remontti teki rahassa ja voisko tehä ite, enpä ole juuri moottoreita purkanu, saati kasannu. Muuten tehny kyllä kaiken huollon ite. Eli tarviikohan siinä jotai erikois kaluja ja kuinkahan helvetisti pitää sitä mosaa purkaa. Voin kyllä viedä sen johonkin, mut kun ite vähän kiinnostais. (ihminen sen on kait kasannukkin)


    gs lc

    BMW, askel kohti aikuisuutta..
  5. #275
    Lainaa (FZR 1000 @ Huhti. 18 2008,10:55) kirjoitti
    Lainaa (TommY-76 @ Huhti. 02 2008,16:40) kirjoitti
    Te joilla on Gipro asennettuna, välähtääkö teillä mittaristossa vapaan merkkivalo aina vaihdettaessa??(tuli Gipron asennuksen jälkeen tuommoinen ominaisuus/vika )
    Ei välähdä vapaan merkkivalo vaihdettaessa ja muutenkin toimii ihan ok. Gipron asennuksen jälkeen ilmestyi sellainen ominaisuus että ei enää lähde käyntiin vaihde päällä kytkin pohjassa, vaan pitää olla vapaalla.
    Jaahas.. Olikin jäänyt kytkinkahvasta se pieni sähköliitin irti tuning-kahvoja asentaessa ja siitä johtuen ei lähtenyt vaihde päällä käyntiin. Nyt toimii taas.
  6. #276
    Lainaa (FZR 1000 @ Huhti. 27 2008,12:20) kirjoitti
    Lainaa (FZR 1000 @ Huhti. 18 2008,10:55) kirjoitti
    Lainaa (TommY-76 @ Huhti. 02 2008,16:40) kirjoitti
    Te joilla on Gipro asennettuna, välähtääkö teillä mittaristossa vapaan merkkivalo aina vaihdettaessa??(tuli Gipron asennuksen jälkeen tuommoinen ominaisuus/vika )
    Ei välähdä vapaan merkkivalo vaihdettaessa ja muutenkin toimii ihan ok. Gipron asennuksen jälkeen ilmestyi sellainen ominaisuus että ei enää lähde käyntiin vaihde päällä kytkin pohjassa, vaan pitää olla vapaalla.
    Jaahas.. Olikin jäänyt kytkinkahvasta se pieni sähköliitin irti tuning-kahvoja asentaessa ja siitä johtuen ei lähtenyt vaihde päällä käyntiin. Nyt toimii taas.
    Mullakin on ko. kytkin temppuillut monta kertaa..on lähtenyt pelittämään, kun on käyttänyt mikrokytkimen auki ja putsannut kontaktipinnat.
    Pitäis ostaa uusi kytkin...ja uusia kateruuveja tänään mopoa pestessäni huomasin, ettei ole yhtään niistä 5mm kuusiokolo kateruuveista jäljellä..mihin lie tippuneet
  7. #277
    Lainaa (TommY-76 @ Huhti. 27 2008,18:37) kirjoitti
    tänään mopoa pestessäni huomasin, ettei ole yhtään niistä 5mm kuusiokolo kateruuveista jäljellä..mihin lie tippuneet
    Oon kans huomannu että kawa on kova tiputtelemaan ruuvia!
  8. #278
    Lainaa (kawabata @ Huhti. 18 2008,15:58) kirjoitti
    Lainaa (pt. @ Huhti. 17 2008,14:14) kirjoitti
    Minkä verran olette menneenä talvena maksaneet Kawan alkuperäisistä platinatulpista?

    Tälle kesälle tuli taakse 190/50 rengas, kun viime vuonna tuli ajettua yhdellä 190/60 renkaalla ja eipä ainakaan huonommaksi mennyt tuohon 200 verrattuna, minkä moni muukin jo vahvistanut aikaisemmin.

    Toinen ikuisuus hankinta on tuo navi.. Eli Garmin 500/550 tai TomTom (tuleva uudempi) Rider, mutta onko niiden kiinnitystelineissä ollut eroja juuri kyseiseen pyörään?
    makosin eiku maksoin latinatulupista tilattuani sellaiset eklantista muistaakseni jotain 22€ kipale täsä muutama vuos takaperin, oisko ollu 05. sumekonhinta oli 39,90 kpl siihen aikaan. plus haku. nuo sparkplugsilta tulleet tuli postissa ja kaikkine kuluineen oli tuo hinta. nythän punta on laskenu, voi olla vielä halavemmat.

    navi voisi jonkun verran periaatteesta kiinnostaa muakin, mutta enemmän läppäri ja siihen mukaan lataus, sekä edes osittain mobiiliyhteys. wippiesiä olen jo tilannutkin, mutta niitä purkkeja on harvassa maaseudulla, toimii siellä täällä kuitenkin. meinaan siis kun kärryssä on tilaa raahata jopa läppäriä. kyllähän jokku roijaa sitä repussa kyykkypyörilläkin. niin onhan se tusinakin kyykky tosin.
    Pyörä haettu viikko sitten hallille. Vappuna jos purkaisi loppuun ja saisi viellä kasattua, sekä tehtyä loputkin huollot..

    Olikohan nuo Kawan alkuperäiset tuplakärkisiä platina-tulppia, jos oikein muistan. Hintaa niille jäi hieman alle 30€. Tuo tulpan vaihto tuli tuohon saumaan liikkeessä, kun samalla katselivat venttiilit läpi. Näyttää aikalailla olevan säätöväli tuo 12tkm, kun molemmilla kerroilla siellä jotkut ovat jo olleet liki alarajan.

    Eturenkaan "jouduin" ostamaan liikkeestä ja kyllähän on hintaa mokomalla. Pitänee tosissaan ottaa nyt renkaita jo kauden tarpeisiin jostain ulkomailta..

    Luultavasti joutuu tuon etupään purkamaan kokonaan pois ja ohjauslaakerin voisi samalla putsailla, sekä rasvata uudestaan. Tuossa kasaamisessa ei kait ole sen kummempia, kunhan muistaa hellästi vain kiristää?

    Onko täältä kukaan käynyt AJ-Bikessä (vaasa..) säädättämässä/penkittämässä pyörää?

    Tuosta edellisestä penkityksestä ja säädöstä on jo tovi aikaa, joten voisi kokeilla minkälaiseksi tuo liike säätää. Yleensä jotakin eroja saavatten aikaiseksi toimivuudessa Pyörähän on perus kilkkeillä, eli koko putki, suodattimet ja power commander.
  9. #279
    Lainaa (ktv @ Huhti. 27 2008,09:45) kirjoitti
    Lainaa (vegelius @ Heinä. 04 2007,08:47) kirjoitti
    Lainaa (vegelius @ Kesä. 14 2007,09:47) kirjoitti
    Joku vois vielä kertoa että paljonko eturattaan kuuluu "pyöriä" kun vaihde (1) on päällä? Itellä menee sen puolikierrosta ja jotenkin tuntuu että aikoinaan oli huomattavasti vähempi.
    Jatketaas tähän vähän kuin itselle vastatessa. Eilen normaaliajossa kolmoselle vaihtaessa ei sitä kolmosta löytynytkään, vaan jäi sorvailee. Kaikki muut kyllä löytyy ihan normaalisti vaikkakin vetopäällä pientä rutinaa muillakin vaihteilla.

    Onkohan tuo kuinka helvetin iso savotta päästä kurkkaan mikä siellä laatikossa on korkannu? Johan se tosin 69tkm kestikin.
    Mulla taitaa olla sama ongelma.. 68tkm nyt mittarissa.

    Mitä se remontti teki rahassa ja voisko tehä ite, enpä ole juuri moottoreita purkanu, saati kasannu. Muuten tehny kyllä kaiken huollon ite. Eli tarviikohan siinä jotai erikois kaluja ja kuinkahan helvetisti pitää sitä mosaa purkaa. Voin kyllä viedä sen johonkin, mut kun ite vähän kiinnostais. (ihminen sen on kait kasannukkin)
    Koneen joutuu halkaseen oikeestaan kokonaan ihan siitä kampuran kodalta halki eli kone pois ja pöydälle purkaa.

    http://vegelius.1g.fi/kuvat/Mopo/08072007(001).jpg

    Tuohon asti itse purin ja Viaberi hoiti loput. Siirtäjät on 100e kappale ja rattaat sen 200-300e kappale. Hinnat aikalailla about hintoja mutta kuiteskin.

    Simppeli homma tuo koneen poisotto ja purkaminen tuohonasti. Eli tuossa on oikeastaan vain öljypohja + kaikki apulaitteet purettuna.
    Jeppistä
  10. #280
    Lainaa (pt. @ Huhti. 28 2008,10:10) kirjoitti
    Olikohan nuo Kawan alkuperäiset tuplakärkisiä platina-tulppia, jos oikein muistan. Hintaa niille jäi hieman alle 30€. Tuo tulpan vaihto tuli tuohon saumaan liikkeessä, kun samalla katselivat venttiilit läpi.

    Luultavasti joutuu tuon etupään purkamaan kokonaan pois ja ohjauslaakerin voisi samalla putsailla, sekä rasvata uudestaan. Tuossa kasaamisessa ei kait ole sen kummempia, kunhan muistaa hellästi vain kiristää?


    Tuosta edellisestä penkityksestä ja säädöstä on jo tovi aikaa, joten voisi kokeilla minkälaiseksi tuo liike säätää. Yleensä jotakin eroja saavatten aikaiseksi toimivuudessa Pyörähän on perus kilkkeillä, eli koko putki, suodattimet ja power commander.
    oli ja on tuplakärkiset orkkisplatinatulpat.

    etupäähän jos joudut tai aiot vaihtaa laakerit, niin ommaani vaihdettiin niiden kuulalaakereiden tilalle kartiorullalaakerit, ovat kestävemmät, tosin tietty ohjausherkkyys voi olla aavistuksen heikompi näillä.

    sitten se emäputkenlaakerilta sieltä pesästä tuleva vesireikä n. 7 mm halkaisijaltaan tulpattiin ruuvilla, piti laittaa 8 mm pultti siihen eli hieman hioa isommaksi ja viereen laitettiin rasvanippa, josta voi ruutata vaseliinia. sen takia vesireikä tukittiin koska sieltä oli mennyt isojakin hiekanmuruja emäputkenlaakereille ja ne olivat syöneet laakerit. sitä hiekkaa ja muhjua oli siellä laakereilla aivan saatanasti. enää ei mene hiekkaa sinne ainakaan vesireiän kautta. ja tarvittaessa voi käyttää sen vesipultin auki, jos haluaa laskea sieltä jotain kondenssivettä ulos. sitten kun pesä on täynnä tavaraa, niin aika vähän sitä vettäkään sinne kehittyy.

    mites vege, onko tuohon vaihteistonratastukseen tehty jotain modausta, että se kestäisi paremmin jatkossa, onko niitä esim. viistetty kytkennän jouhevoittamiseksi kiihdytyksissä tms.?

    itelläkin alkaa nuo kilsat lähestyä ja ennakkoon ajattelin varautua, jos loota alkaa temppuilemaan. oliko sun kawassasi ennen remppaa välivapaita? mulla ei ole tuossa omassani löytynyt koskaan välivapaita, mutta joillakin on niitäkin ollut kuulemma.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  11. #281
    Lainaa (kawabata @ Touko. 03 2008,05:54) kirjoitti
    mites vege, onko tuohon vaihteistonratastukseen tehty jotain modausta, että se kestäisi paremmin jatkossa, onko niitä esim. viistetty kytkennän jouhevoittamiseksi kiihdytyksissä tms.?

    itelläkin alkaa nuo kilsat lähestyä ja ennakkoon ajattelin varautua, jos loota alkaa temppuilemaan. oliko sun kawassasi ennen remppaa välivapaita? mulla ei ole tuossa omassani löytynyt koskaan välivapaita, mutta joillakin on niitäkin ollut kuulemma.
    Kyllähän niitä välivapaita aina välillä löytyy rempankin jälkeen. Mutta edelleen on sama ongelma, eli se että kun valuttaa ruuhkassa ykkönen pesässä ja kun lähtee nostaa kytkintä niin kauhee pauke niinkuin kaksi ratasta moukaroisi toisiaan.

    Seuraavaksi vaihdan takarattaan vaimennuskumit jos ne antavatkin liikaa periksi ja ketju pääsee tekemään tuota. Tai sitten laatikossa on vielä jotain vikaa.

    Joku voisi toimivasta tusinasta kokeilla paljonko eturatas liikkuu kun ykkönen on pykälässä.
    Jeppistä
  12. #282
    Lainaa (kawabata @ Touko. 03 2008,05:54) kirjoitti
    sitten se emäputkenlaakerilta sieltä pesästä tuleva vesireikä n. 7 mm halkaisijaltaan tulpattiin ruuvilla, piti laittaa 8 mm pultti siihen eli hieman hioa isommaksi ja viereen laitettiin rasvanippa, josta voi ruutata vaseliinia. sen takia vesireikä tukittiin koska sieltä oli mennyt isojakin hiekanmuruja emäputkenlaakereille ja ne olivat syöneet laakerit. sitä hiekkaa ja muhjua oli siellä laakereilla aivan saatanasti. enää ei mene hiekkaa sinne ainakaan vesireiän kautta. ja tarvittaessa voi käyttää sen vesipultin auki, jos haluaa laskea sieltä jotain kondenssivettä ulos. sitten kun pesä on täynnä tavaraa, niin aika vähän sitä vettäkään sinne kehittyy.
    Missä kohti tuo vesireikä on ? vois tehdä omaan pyörään saman homman...
  13. #283
    Lainaa (vegelius @ Touko. 03 2008,08:19) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Touko. 03 2008,05:54) kirjoitti
    mites vege, onko tuohon vaihteistonratastukseen tehty jotain modausta, että se kestäisi paremmin jatkossa, onko niitä esim. viistetty kytkennän jouhevoittamiseksi kiihdytyksissä tms.?

    itelläkin alkaa nuo kilsat lähestyä ja ennakkoon ajattelin varautua, jos loota alkaa temppuilemaan. oliko sun kawassasi ennen remppaa välivapaita? mulla ei ole tuossa omassani löytynyt koskaan välivapaita, mutta joillakin on niitäkin ollut kuulemma.
    Kyllähän niitä välivapaita aina välillä löytyy rempankin jälkeen. Mutta edelleen on sama ongelma, eli se että kun valuttaa ruuhkassa ykkönen pesässä ja kun lähtee nostaa kytkintä niin kauhee pauke niinkuin kaksi ratasta moukaroisi toisiaan.

    Seuraavaksi vaihdan takarattaan vaimennuskumit jos ne antavatkin liikaa periksi ja ketju pääsee tekemään tuota. Tai sitten laatikossa on vielä jotain vikaa.

    Joku voisi toimivasta tusinasta kokeilla paljonko eturatas liikkuu kun ykkönen on pykälässä.
    mun toimiva tusina liikkuu ykkönen pesässä n. vajaa 7 cm paikallaan. sen huomaa kun mallailen keppiä tai lankkua sivutuen alle.

    kai viaberin työllä on takuu kuitenkin, jos loota edelleen paukkuu. tusinan vaimenninkumetkin kovettuvat. zetoriin laitoin autonmatosta ohuita siivuja liimalla sinne kumien väliin, ainakin se välys poistui. eikä uudetkaan kumet kovin kauaa ole uudenveroiset. tosin nuokin ovat vielä tusinassani olleet ihan riittävän tiiviit tai tiukat.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  14. #284
    Lainaa (TommY-76 @ Touko. 03 2008,08:41) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Touko. 03 2008,05:54) kirjoitti
    sitten se emäputkenlaakerilta sieltä pesästä tuleva vesireikä n. 7 mm halkaisijaltaan tulpattiin ruuvilla, piti laittaa 8 mm pultti siihen eli hieman hioa isommaksi ja viereen laitettiin rasvanippa, josta voi ruutata vaseliinia. sen takia vesireikä tukittiin koska sieltä oli mennyt isojakin hiekanmuruja emäputkenlaakereille ja ne olivat syöneet laakerit. sitä hiekkaa ja muhjua oli siellä laakereilla aivan saatanasti. enää ei mene hiekkaa sinne ainakaan vesireiän kautta. ja tarvittaessa voi käyttää sen vesipultin auki, jos haluaa laskea sieltä jotain kondenssivettä ulos. sitten kun pesä on täynnä tavaraa, niin aika vähän sitä vettäkään sinne kehittyy.
    Missä kohti tuo vesireikä on ? vois tehdä omaan pyörään saman homman...
    se on heti emäputken takana tai alla. löytyy vain etukate purkamalla.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  15. #285
    Lainaa (kawabata @ Touko. 03 2008,08:47) kirjoitti
    mun toimiva tusina liikkuu ykkönen pesässä n. vajaa 7 cm paikallaan. sen huomaa kun mallailen keppiä tai lankkua sivutuen alle.

    kai viaberin työllä on takuu kuitenkin, jos loota edelleen paukkuu. tusinan vaimenninkumetkin kovettuvat. zetoriin laitoin autonmatosta ohuita siivuja liimalla sinne kumien väliin, ainakin se välys poistui. eikä uudetkaan kumet kovin kauaa ole uudenveroiset. tosin nuokin ovat vielä tusinassani olleet ihan riittävän tiiviit tai tiukat.
    Kyllä Harri sanoi että lootassa kaikki pitäisi olla kunnossa ja yksi rataskin vaihdettiin ihan just in case vaikka olisi varmasti kestäny siellä vielä..

    Paha sitten mennä arpomaan missä tuo vika vielä on Jonkun viisaamman pitäisi koejaa jos vaikka hiffaisi...

    Laitoin Kawabata sulle privaa tuosta radiaalipääsylkystä jos vaikka haluisit konsultoida
    Jeppistä
  16. #286
    ei näkynyt privaa tässä, ellet jollain toisella palstalla laittanut vege. voin omasta puolestani koeajaa sen pyöräsi, vaikka siitä viisaudesta en voi sanoa, hehiö.

    iltapäivällä olisi aikomus lähteä muutenkin ajelemaan, jos silloin sattuisi olemaan mahiksia.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  17. #287
    Tää on varmaan vähän tyhmä kysymys, eikä niin hirveesti liity tuohon aikaisempaan keskuseteluun, mutta..
    Eli mitäs eroa on noilla 12r:än omilla tulpilla ja sitten noilla iridium-tulpilla? Ainakin Stormin luettelossa, noi iridium-tulpat olivat halvemmat?...



    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  18. #288
    Lainaa (kawabata @ Touko. 03 2008,11:29) kirjoitti
    ei näkynyt privaa tässä, ellet jollain toisella palstalla laittanut vege. voin omasta puolestani koeajaa sen pyöräsi, vaikka siitä viisaudesta en voi sanoa, hehiö.

    iltapäivällä olisi aikomus lähteä muutenkin ajelemaan, jos silloin sattuisi olemaan mahiksia.
    Täällä mä oon privaillu mutta ilmeisemmin ei oo tullu perille... Katotaan jos illalla törmäilis. Monelta haaga shelli?
    Jeppistä
  19. #289
    Lainaa (vegelius @ Touko. 03 2008,13:11) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Touko. 03 2008,11:29) kirjoitti
    ei näkynyt privaa tässä, ellet jollain toisella palstalla laittanut vege. voin omasta puolestani koeajaa sen pyöräsi, vaikka siitä viisaudesta en voi sanoa, hehiö.

    iltapäivällä olisi aikomus lähteä muutenkin ajelemaan, jos silloin sattuisi olemaan mahiksia.
    Täällä mä oon privaillu mutta ilmeisemmin ei oo tullu perille... Katotaan jos illalla törmäilis. Monelta haaga shelli?
    multa meni tuo viesti ohi kun olin jo pörräämässä.

    jos vege ehit nähdä tämän, niin miten ois 21 maissa haagan shelli tänään. vielä ehtisi pyörähtää pikakokeilun tjn.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  20. #290
    Lainaa (kawabata @ Touko. 03 2008,18:38) kirjoitti
    Lainaa (vegelius @ Touko. 03 2008,13:11) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Touko. 03 2008,11:29) kirjoitti
    ei näkynyt privaa tässä, ellet jollain toisella palstalla laittanut vege. voin omasta puolestani koeajaa sen pyöräsi, vaikka siitä viisaudesta en voi sanoa, hehiö.

    iltapäivällä olisi aikomus lähteä muutenkin ajelemaan, jos silloin sattuisi olemaan mahiksia.
    Täällä mä oon privaillu mutta ilmeisemmin ei oo tullu perille... Katotaan jos illalla törmäilis. Monelta haaga shelli?
    multa meni tuo viesti ohi kun olin jo pörräämässä.

    jos vege ehit nähdä tämän, niin miten ois 21 maissa haagan shelli tänään. vielä ehtisi pyörähtää pikakokeilun tjn.
    Jos yhtään aikasemmin kerkeet ku toi Suomi - Saksa alkaa ysiltä. Esim vaikka heti tai jossain täs
    Jeppistä
  21. #291
    ai semmonenkin on. suomi sen voittaa kumminkin, saksahan hävisi lapinsodankin 1944.

    heti en kerkiä, mutta kasin korvilla nippanappa ehkä tai sitten mennee huomiseksi, vai onko silloin taas suomi-venäjä, hehiö.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  22. #292
    Lainaa (kawabata @ Touko. 03 2008,18:53) kirjoitti
    ai semmonenkin on. suomi sen voittaa kumminkin, saksahan hävisi lapinsodankin 1944.

    heti en kerkiä, mutta kasin korvilla nippanappa ehkä tai sitten mennee huomiseksi, vai onko silloin taas suomi-venäjä, hehiö.
    Hehiö... Hei toi tarttuu

    No kasilta sit iltasumpit et nähää siel...
    Jeppistä
  23. #293
    selevä. saa samalla rakitkin puistoilla siinä vieressä ehkä.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  24. #294
    Lainaa (kawabata @ Touko. 03 2008,18:59) kirjoitti
    selevä. saa samalla rakitkin puistoilla siinä vieressä ehkä.
    jaha, pääsin 200m himasta kunnes tusinasta katos sähköt. Ja eip tietty 8mm hylsyä tarjolla himas et sais katottua akkuboxi sulakkeet. Otetaa Kawabata huome uusiks jos tuon saan kipinöimään.
    Jeppistä
  25. #295
    Eikä se keleeen Suome peli tuukkaa viel
    Jeppistä
  26. #296
    Lainaa (vegelius @ Touko. 03 2008,20:26) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Touko. 03 2008,18:59) kirjoitti
    selevä. saa samalla rakitkin puistoilla siinä vieressä ehkä.
    jaha, pääsin 200m himasta kunnes tusinasta katos sähköt. Ja eip tietty 8mm hylsyä tarjolla himas et sais katottua akkuboxi sulakkeet. Otetaa Kawabata huome uusiks jos tuon saan kipinöimään.
    ok vege. mä jo arvelin, ettei vain mitään pahempaa ole sattunut kun en nähnyt sua - onneksi on kawasaki, niin harvoin mitään sen pahempaa kuin pientä teknistä höröä, hehiö - kolme varttia siellä palloilin, käytin koiria siinä puistikossa vieressä ja suomen peli alkoi 22.00 kun vilkaisin uutissivuja.

    siitä sitten ajaa pasautin lahnuksen shellille, jossa olikin tämä wimmewanamo ja joku xv wildstarkundi just tankilla. kävin sumpilla ja jatkoin vihtiin itäpyöräralliin. siellä oli paljon koiriakin kaikenmoisten itäkulkuneuvojen kyydissä tullut. porukat tarjosi lättyä ja mehua, olisivat kuulemma juottaneet humalaankin, mutta en viittyny kun en ollu varautunut humalaan ja töihin pitää mennä jo siis tänään. on muuten harvinaisen rentoa porukkaa tuo itäpyöräporukka, meininki oli vähän kuin silloin ennen ja vielä ennemmin. oli kalustokin aika kaikenkirjavaa, mun tusina oli varmaan ainoa kyykähtävä pyörämalli, mutta oli siellä yhen tutun gsx1400 suzuki ja joku afrikkalainen taisi olla ja muutamia japsikustomeita.

    muuten oli iiceetä, jawaa, uraalia, dnjiepriä, mz:taa, bmw:tä, emw:tä, noh kuis tiedätte ja kauniita venäläistyylisiä naisia oli kans muutamia, tosin sitten oli maatuska-valeasussa joitakin ja karaåååkke lauloi jossa onneksi äänenvoimakkuus ylitti moninkertaisesti sävelkorvan ja laulutaidon, mutta se oli aito asia sekin. ihan haaska reissu oli, harmi vain kun en vegeä nähnyt.

    joo, otetaan uusiksi johki aikaan kun suomi-neuvostoliitto on pelattu, hehiö.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  27. #297
    Nonni, pääsulakeha sieltä oli poksahtanu ja onneksi se on niinki helpossa paikkaa

    Joten millos Kawabata kokeillaan uutestaan?
    Jeppistä
  28. #298
    Lainaa (vegelius @ Touko. 04 2008,13:40) kirjoitti
    Nonni, pääsulakeha sieltä oli poksahtanu ja onneksi se on niinki helpossa paikkaa

    Joten millos Kawabata kokeillaan uutestaan?
    taitaa mennä loppuviikole kun olen neljä päivää ja yötä menossa eli poissa järjellisestä maailmasta.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  29. #299
    Morjesta pöytään, osaisiko joku sanoa, mitä tuo A-mallin 12R painaa, kun meikäläisellä on kahta tietoa.
    Rekkarissa lukee että 245kg ja huoltomanuaalissa 215kg.. Kumpis noista on se oikea luku. Ihan vakio pyöräkin on, ettei pitäisi olla miteenkään kevennetty. Ei oikeen pysty punnitsemaankaan, koska ei toi henkilövaaka näytä kuin 150kg

    Kiitos
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  30.  
  31. #300
    kuivana mun tietojen mukaan A-mallin pitäisi painaa 210 kg ja ihan märkänä 248 kg vakiona. taitaa olla kuivapaino ilmoitettu ja toivottavasti punnittukin ilman mitään nesteitä, ei edes öljyjä koneessa, ilman akkuakin luulisin, muuten tuo 38 kg ero ei oikein täyty.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
Sivu: 10 / 88:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 891011122060 ... ViimeinenViimeinen