Moro, kaikki Pannari-ihmiset!
Ajattelin hankkia hollantilaisen BSM -pakoputkipajan Vampire (loistava tuotenimi) tai Future -äänenvaimentimet Pannun ulkonäköä ja ulosantia kohentamaan. Onko kellään kokemuksia tälläisistä torvista? Tarkoitan siis äänenvaimentimia, en aloittelevia matkamotoristeja.... hehheh. Antavatko ne muutosta vaisuun Pannun pihinään vai menisikö liki 600 €uroa ahnaalle markkinointimiehelle pelkän kiillon tähden? Mitään koekäyttömahdollisuuksia tuskin liikkeen puolesta järjestyy.
Turvallisia ajohetkiä toivotellen,
jalkamies.
Ei ole tuosta kokemusta. Minulla on Staintune:t ja on miehekäs ääni. Hinta on USA:ssa n. 750 $.
Kuvia löytyy minun nettisivulta (Hondamania, pyörät, Pannari, lisävarusteet).
![]()
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
Mitä Hondamania teit putkien vaihdon yhteydessä säädöille vai eikö tarvinnut tehdä mitään kun on ruiskukone?
Ja hankitko suoraan USA:sta, tulli + rahdit lisäksi hintaan vai oliko jo Suomeen tuotuna tuo hinta?
Tuo ompelukoneen ääni onkin Pannarin heikoin puoli mielestäni *
Mä vaan ajelen . . . . . ajelen . . .Transalp 700
En ole tehnyt mitään muuta. Hain vain ääntä eli tehoilla/väännöillä ei paljon merkitystä. Ostin itse USA:sta luottokortilla, mutta toimitus työnantajan tehtaalle OHIO:oon, josta lähettivät minulle. Joudin maksamaan tullin ja ALV:n, mutta teimme pro-formalaskun, jossa puolitimme hinnan ==> tuli maksamaan minulle n. 460e (mutta firma siis maksoi rahdin US ==> Suomi).
![]()
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net