Tulokset 1:stä 27:een 27:sta
    Saapiko, ja jos, niin mistä? Siis orkkis sivulaukkuja ja telinettä Hontan punasena (candy red) vm. 2000 bläkkäriin?

Jos löytyy kokemuksia ja mieluusti kuvia, niin kertokaa. Minkälainen asentaa, käyttää, onko tukeva ja/tai kätevä?

Givit ja Kapat ei kiinnosta, siirtosarjan asennuksen jälkeen melekonen mulukosilimä...

Muita vaihtoehtoja?

Jos omistat, myy mulle!
    Brandtilla pitäs olla..
    Lainaa (Moppix @ Tammi. 24 2007,20:34) kirjoitti
    Givit ja Kapat ei kiinnosta, siirtosarjan asennuksen jälkeen melekonen mulukosilimä...

Muita vaihtoehtoja?

Jos omistat, myy mulle!
    Mitähän tuo mulkosilmä sitten tarkoittaakaan, mutta käyppä kattomassa telineet nimeltä SW-Motech täältä .Saa nätisti pois tarvittaessa ja ei pilaa pyörän linjoja kun on niin siro (takateline). Giviltähän on tullut uusi sivulaukku malli, olikohan V35 joka on hyvin modernin ja fiksun näköinen.
    Just "nyt" ei bikeä...
    Mulla orkkikset, helevatan tyytyväinen Givin jälkeen.Ja istuu kuin jalka paskaan... Punaisena ei saatavissa, tulivat -05 myyntiin ja väreinä XX:n värit musta, hopea, ja sininen. Eikun maalaamaan...

Nopeat heittää rautoihin kiinni /ottaa irti, täysin vesitiiviit, mulle tarpeeksi suuret(yksin matkustan), ei vaaputa pyörää autobaanalla kovassakaan ajossa.
    Niin joo...

Mulukosilimällä tarkoitin vilkkujen siirtosarjaa (Givi), joka näyttää aika karseelta (siis mun mielestä... makuasia), kun laukut on irti.

Onko kellään "peräkuvaa" XX:stä, jossa orkkis laukut paikallaan? Laukuthan saa tietysti maalattua, mutta eivät ole halvat muutenkaan (tais olla yli 900 eskoo), ja maalaaminen maksaa lisää.

Onkos kellään tuota Moteccia paikallaan, suomesta taisi löytyä maahantuoja?
    Käy esim. BW:ssä katsomassa laukkuja. Ei niistä pidä maksaa sitä pyydettyä hintaa. Jossain 600 e:n hujakoilla reaalihinta. MP-näyttelyssä takuulla laukut kiinni esittelypyörässä.
    Lainaa (Moppix @ Tammi. 25 2007,08:54) kirjoitti
    Niin joo...

Mulukosilimällä tarkoitin vilkkujen siirtosarjaa (Givi), joka näyttää aika karseelta (siis mun mielestä... makuasia), kun laukut on irti.

Onko kellään "peräkuvaa" XX:stä, jossa orkkis laukut paikallaan? Laukuthan saa tietysti maalattua, mutta eivät ole halvat muutenkaan (tais olla yli 900 eskoo), ja maalaaminen maksaa lisää.

Onkos kellään tuota Moteccia paikallaan, suomesta taisi löytyä maahantuoja?
    No jos ne vilkut ahdistaa niin sitten www.blackbird.fi ja sieltä muutaman valikon kautta löytyy takavaloon integroidut vilkut. Ei varmaan enää mulkoile !

RM Heino tuo Moteccia, minulla ollut yli kaksi kuukautta tilauksessa ja eilen tuli viimeinkin lappu postista > viikonloppuna paikalleen
    Just "nyt" ei bikeä...
    Messuille joo!

Pitääpä käydä katsomassa RM Heinon osasto ja tietysti BW messuilla, kun muutenkin sinne menossa.

Motech näyttää mielenkiintoselta, muutama pikku kiinnike ilman laukkuja.

Tässä yksi toteutus Corbinilta, mutta mitenkähän toimii, kun on noin kummallisen muotoset?
    terse!

Mulla on kapan sarja kiinni, ja jokku vähä pienemmät vilkut paikallaan. omasta mielestäni on siistit.. (Se on sitä uudempaa mallia olevat.)
    makua asia maku asia..
    Honda cbr 1100 Super Blackbird
    Honda XRV 750 Africa Twin
    Joo vaikka Giwit ja Kapat ei kiinnosta, niin mulla on tällaiset ja näitä saa myös muistaakseni ihan koko punaisena. Kerran olen nähnyt kokopunaiset livenä, mutta en muista oliko sivulaukuissa nuo lisäluukut.

Mutta mitä sitten tulee värillisten laukkujen "käytännöllisyyteen", niin jos on oikein kunnon reissumies, laukut saa nopeastikkin huonoon kuntoon maalipinnaltaan. Elikä niiden kanssa saa olla koko ajan varuillaan kun niitä roudaa sinne tänne reissuillansa.

Honda CBR1100XX
    Minulla on XX:ssä Hondan omat laukut, jotka on tyylikkäät, eivät kylläkään kovin isot. Nämä hienot laukut naarmuuntuvat kyllä helposti. Näin on jo käynyt varomisesta huolimatta. Edellisessä pyörässä oli Hepco Beckerin appelsiinipintaiset laukut, eikä niistä juuri huomannut edes kaatumisraapiutumia. Tekevät liian hienoja reissumiehelle.
    Mulla on orkkislaukut omilla telineillä 06 mallisessa,mutta takalaukun kiinnitysongelmaan pitäisi löytyä ratkaisu.Laukku on Giwin V46.Onko kellään tarjota ehdotuksia/lääkettä tautiin?Giwin omat raudat eivät käy orkkistelineen kanssa.Ainoastaan laukun alle tulevaa levyä voi suoraan käyttää
    kyllä ilman viittäsataa hevosvoimaa toimeen tulee,mutta kyllähän se kitumista on!Kärpät on jalometallia!
    Lainaa (kitsu @ Tammi. 31 2007,18:51) kirjoitti
    Mulla on orkkislaukut omilla telineillä 06 mallisessa,mutta takalaukun kiinnitysongelmaan pitäisi löytyä ratkaisu.Laukku on Giwin V46.Onko kellään tarjota ehdotuksia/lääkettä tautiin?Giwin omat raudat eivät käy orkkistelineen kanssa.Ainoastaan laukun alle tulevaa levyä voi suoraan käyttää
    Paha sanoa tarkkaan kun ei tiedä miten orkkistelineet kiinnittyy siihen yläkahvaan. Motecin perälevyn mukana tuli kuitenkin kaikenlaisia puslia (ja saahan niitä nätisti itsekkin tehtyä putkesta) , että luulis sen saavan kiinni siihen.
    Kahvahan lähtee poies joka tapauksessa ?
    Adapterilevyn kyllä saa kiinni siihen Motecciin normaaleilla pulteilla ja ehkä lattaraudan palalla tukemalla.
    Just "nyt" ei bikeä...
    Täytyy hankkia materiaalia ja ruveta suunnittelemaan
    kyllä ilman viittäsataa hevosvoimaa toimeen tulee,mutta kyllähän se kitumista on!Kärpät on jalometallia!
    Sisälaukut ehdottamat.Ei kolistele ja naarmuttele.Itselläni vfr 2005 alkuperäisillä laukuilla.Blackbirdiin saa samanlaiset.SIISTIT.
    Lainaa (kitsu @ Tammi. 31 2007,18:51) kirjoitti
    Minä perkasin mielestäni kaikki valmistajat läpi kun etsin *markkinoilta omaan 05-malliseen orkkislaukkujen kaveriksi takatelinettä ja laukkua. Ei käy Motech, ei käy niin mikään . Olinpas vielä maahantuojaankin yhteydessä. Vastaus oli kuivahko: bläkkäriin EI saa laittaa takalaukkua jos on orkkislaukut, kantavuus ei riitä blaa blaa tsot tsot...

Ilmeisesti ainoa ratkaisu on tehdä itse orkkistelineen kanssa käypäinen takateline, johon saa laukun kiinni, tai sitten vaan laittaa sen takakotelon päälle remmillä kiinni jonkinlainen pehmolaukku. Ja kyllä se sen kantaa jos nyt ei ihan harkkoja rahtaa.
    Jos löytyy kokemuksia ja mieluusti kuvia, niin kertokaa. Minkälainen asentaa, käyttää, onko tukeva ja/tai kätevä?
    Kokemuksia ei ole, kun on Suzukikin alla, mutta messuilla tuli sattumalta kuvia XX orggis laukuista, joten teimpä albumin ja laitoin tonne:

http://www.moottoripyora.org/kuva-al....php?album=566

Valitettavan huonosti näkyy musta pyörä ja mustat laukut, enkä tullut ottaneeksi edestäpäin kuvia, ei nuita kuvia näköjään koskaan ota tarpeeks...
    DrJones
    Lainaa (DrJones @ Helmi. 08 2007,20:25) kirjoitti
    mutta messuilla tuli sattumalta kuvia XX orggis laukuista, joten teimpä albumin ja laitoin tonne:
    Ompas leveän oloiset laukut *

Mutta mitenkäs nuo 3 lepakkoa liittyy nuihin XX sivulaukkuihin vai tuleeko nuo ainostaan XX orkkislaukkujen kylkiäisinä *
    Honda CBR1100XX
    Lainaa (CebariTonni @ Helmi. 09 2007,18:09) kirjoitti
    Lainaa (DrJones @ Helmi. 08 2007,20:25) kirjoitti
    mutta messuilla tuli sattumalta kuvia XX orggis laukuista, joten teimpä albumin ja laitoin tonne:
    Ompas leveän oloiset laukut

Mutta mitenkäs nuo 3 lepakkoa liittyy nuihin XX sivulaukkuihin vai tuleeko nuo ainostaan XX orkkislaukkujen kylkiäisinä
    Takaa otettu kuva laajakulmaobjektiivilla hieman hämää laukkujen leveyttä, näyttää leveemmiltä kun mitä oikeesti on. Mutta kun vertaa putkiin ja vilkkuihin niin kyllä ne leveelle aina tulee. Sivulaukut sais olla aika kapeet ettei olis leveemmällä kun peilit.

Kapeat pehmeet laukut voisin ehkä ittelleni laittaa harkintaan jos joutuu matkustajan kanssa reissaamaan, autojonojen välistä pujotteluun on laukuista varmasti haittaa.

Lepakot piti laittaa boonuksena galleriaan
    DrJones
    Tasan metri on leveyttä XX:llä Hondan laukkujen kanssa. Kapeampi kokonaisuus kuin monet muut.
    Saapiko, ja jos, niin mistä? Siis orkkis sivulaukkuja ja telinettä Hontan punasena (candy red) vm. 2000 bläkkäriin?

Muita vaihtoehtoja?

Jos omistat, myy mulle!
    Mulla olis käyttämättömät orkkis laukut tuolla varastossa, väri on kylläkin hopea. Ostin -05 vuonna pyörän ja samalla tuli hommattua noi laukutkin, mut ku niillä ei ole ollut käyttöä voisin niistä luopua kohtuuliseen hintaan niin ja telineetkin tulis mukaan.
    Onkos kellään kokemusta näistä Nonfango:n telineistä/laukuista?

http://www.nonfango.com/en/supporti.html
    ex. Aprilia RSV 1000R - 2004
    ex. Kawasaki KLE650 (Versys) -2007
    ex. Kawasaki ZZR1400 -2009
    ex. BMW K1200R -2007
    ex. Honda CBR 1100XX -1998
    ex. Honda VFR 750F -1994
    Lainaa (petuxx @ Helmi. 14 2007,08:48) kirjoitti

Muita vaihtoehtoja?

Jos omistat, myy mulle!
    Mulla olis käyttämättömät orkkis laukut tuolla varastossa, väri on kylläkin hopea. Ostin -05 vuonna pyörän ja samalla tuli hommattua noi laukutkin, mut ku niillä ei ole ollut käyttöä voisin niistä luopua kohtuuliseen hintaan niin ja telineetkin tulis mukaan.
    Laukut on myyty!
    No joo...

Laukut ja telineet tuli hommailtua. Telineet SW-Motech, laukut Givin V46 + Keyless. Eipä tämäkään mikään kaunistus ole, leveyttä laukkuineen 110 cm!

No, telineet kuitenkin lähtee helposti irti tarvittaessa, ja pyörän saa "tyhjäksi". Taitaapa olla niin, että jos ei tankkilaukku ja lompakko riitä matkatavaroiden kuljetukseen, parempi ajella pakettiautolla...
    Itsellä oli bläkkärin yksi ostoperuste juuri se että siihen saa fiksun näköiset laukut ilman että tarvitsee olla mitään leveen kuljetuksen kylttiä takana ja saatto autoja varoittamassa muita... * Toinen lehmä vaihtoehto oli pitkään ST4 dukke jossa on myös fiksut näköiset laukut mutta se jäi käytönnön syistä pois vaikka olisi ehkä ollutkin luonnekkaanpi peli.

Niin siis omaan tuli -07 tuli XX omat laukut.
    - XT 660 R
    Ei oo,ei tuu.
    XX-99
  27.  
    Mulla on Giwin sivulaukut ja "minivilkut" upotettu sinne rautojen väliin aikas nätisti. Edellinen omistaja oli pusannut. Jos jossain vaiheessa saan otettua peräpään kuvia niin pistän postaten.
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special