Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
  1. #1
    Jampun nokkaketjulle on tullut kilometrit täyteen. Lueskelin foorumista että ketjun voi vaihtaa konetta suuremmin purkamatta, "uittamalla" ketjun paikoilleen. Mites liittimen niittaaminen, tarviiko siihen jonkun työkalun vai onnistuuko se vasaran ja vastimen kanssa? Ja entäs kiristin, voiko sen kappaleen johon ketju "laahaa" vaihtaa pelkästään venttiilinkopan poistamalla vai vaatiiko se enemmän purkamista? Eli liukuuko se sieltä pois ja uusi paikoilleen?

    Kiitokset etukäteen!
    --Naura ongelmillesi, niin muutkin tekevät--
  2.  
  3. #2
    Ketjun niittaamisessa kannattaa olla tarkkana, siis eihän sen katkeaminen paljoa vahinkoa aiheuta eli tarkkana kannattaa olla ja miettiä että tekeekö itse vai teettää jollakin jolla kokemusta/tietoa. Taitaa tuossa olla jokseenkin samanlainen kone kuin FZ750:ssa. Siinä tuo imupuolen ohjuri on kiinni alhaalta, joten sitä ei saa venttiilikopan vain avaamalla pois sitähän se kiristin painaa. Service manuaali neuvoo vaihtamaan kyseisen ohjurin jos kulunut ja kiristimen jossei liiku herkästi.
    Palkka juoksee....minä en