Varsinki se Audi, jumantsuikka mitä menoo(-Harza- @ Touko. 18 2007,23:11) kirjoitti
No siitä on totisteet sit nauhalla, voit siitä itte katto sitte mitä se sun takana touhus...
Rapa-akka
CFMoto 450MT -24
BMW S1000R -17
Gas Gas 300 EC -22
Stark Varg
Ducati 748s -95
#AdvAuntie
Kiitos vaan, hyvät ajelut oli. Alku ei kyllä näyttänyt hyvältä, saatiin theseuksen ja harzan kanssa vähän jarrutella. Joskus ollut jotain juttua risteysalueella ohittelusta, mutta ei nyt tule mieleen mitä.
Ja huomenna uudestaan tietty.
Aprilia rsv 1000 mille -04
...Siinä on sen verta kovaa porukkaa että oksat pois... ....(heippa @ Touko. 19 2007,22:03) kirjoitti
![]()
Erittäin kova kiitos kaikille kanssa ajelijoille.. Oli erittäin miellyttävää ulkoiluttaa tuota Hussea ku se laulaakin niin kovalla äänellä ...![]()
Huomenna en varmaan jouda kun pitää shoppailla "retkitarvikkeita" Posariin .....mmMUTTA... Illalla kyllä käyn paukuttamassa pitkin Rusan katuja ..![]()
Seuraavaan kertaan .....![]()
Kiitokset täältäkin kaikille mutkamatkaajille ja svahnm:lle vedosta. Mutkapätkät oli ihan bueno! heipalta lisäinfoo sitten privana, vai?![]()
"...ei juurikaan tuulelle vastusta..."
Joo huomenna voitas kans ajella. Olisko jollain niin paljon rohkeutta että kokoaisi porkukan kasaan uuteen topikkiin? Eikä sitten ainakaan ennen 13:00 koska otan tänään muutaman![]()
Tunnelin päässä näkyvä valo on juna!
Kyllähän mä varsinainen tietotoimisto oon, mut en mä ihan kaikkee tiijä(Esalainen @ Touko. 18 2007,23:18) kirjoitti
Mut videosta voipi privalla kysellä...
Valmistuu kun kelit huononee![]()
Rapa-akka
CFMoto 450MT -24
BMW S1000R -17
Gas Gas 300 EC -22
Stark Varg
Ducati 748s -95
#AdvAuntie
jep,
mahtava päivä ajella upeessa kelissä ja seurassa. Hyvät reitit oli ja tosiaan hiukan ohjelmaakin itse kullakin, jotain taitaa löytyä nauhaltakin, mutta katellaan niitä sitten kun vettä sataa.
Hyvinkäältäkin pääsee näköjään muutakin kautta stadiin kuin motaria pitkin eikä siihen tarvita muuta kuin vähän suuntavaistoa.
Huomenna vois mielellään jatkaa ajelua, joten palataan asiaan..![]()
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Niin mä nyt laitoin sit uudet ajelut pystyyn. Et tarvitaan vaan se navigaattori![]()
Rapa-akka
CFMoto 450MT -24
BMW S1000R -17
Gas Gas 300 EC -22
Stark Varg
Ducati 748s -95
#AdvAuntie
Mulle ainakin videoo, myös vanhemmista ajoista(heippa @ Touko. 19 2007,22:23) kirjoitti
....ja sori kun en tajunnu ohi päästä, en tosiaan huomannu kun kiihkoissani ajelin ja enimmäkseen eteenpäin pitää ziigaa![]()
mut pääsithän sä sit lopux kuitenkin
![]()
FJR 1300 ABS PC III
En sitten malttanut oottaa neljään saakka, vaan kurvailin itekseni.
Loistokeli ois huomennakin mutta ei auta; tuli tänään kokeiltua tätä hirmu flunssassa mopoilua..ei oo kiva pärskiä kypärän sisällä..![]()
<span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
Saat multa kuule sellasta roppii, ettei räkä kuule valu yhtään. Et huomena laduille vaan(Ärrätär @ Touko. 18 2007,23:41) kirjoitti
![]()
Rapa-akka
CFMoto 450MT -24
BMW S1000R -17
Gas Gas 300 EC -22
Stark Varg
Ducati 748s -95
#AdvAuntie