Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Elikkäs tarkoituksena repiä toi vaki Bin Laden möhkö katalyyti
    v****un tuosta, mut kukkaro on eri mieltä koko putken päivityksestä..

Joten: Minkälaisia/mistä Bolt on vaimentimia ootte laittaneet/tilanneet?
    Ja kait ne on normaaleja eikä mitään saasteenpoistajia..
    Liittyi Aug 2002
    Läsäkoski, joen rannalla, tehtaan varjossa
    Tossahan oli jo juttua: Kliks.. Itse sain Viaberilta hyvän tarjouksen Muzzys kokoputkistosta, PCIII, K&N suodatin+säädöt...Tartun tarjoukseen. Kerranhan saa vaan kirpaisee, ja taitaa tuo nytkyttäminenkin loppua, kun saa säädöt kohdalleen...
    "Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.

Meikän turpokwaak
    Itse ostin käytettynä pelkän pöntön. Kukkaroystävällisempi ratkaisu. Mikään huima määrä noita ei kuitenkaan ole käytettynä myynnissä. Nyt rähisee pyörä kuten pitääkin ja öisin ei edes kehtaa ajella.
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
    Niinpä näky olleen juttua aikasemmin.. Sori, olen vain ihminen..
    Ei mulla niistä äänistä niin hirveetä stressiä, vaikkei nyt hirveesti kasvaiskaan.. Lähinnä se, et jos laittaa pehmeet sivulaukut, ni toi pönttö lämpenee aivan tajuttoman kuumaks..
    Eikös se oo katalysaattori joka sen lämmön aiheuttaa..?
    Täytyy koittaa kattoa joku halpis pönttö jostain..
    Katalysaattori on 12R:ssä kylläkin kollektorin loppupäässä eli juuri pönttöä ennen.Lähtee kyllä helposti pois melkein millä vaan jos sen haluaa poistaa.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
    Liittyi Aug 2002
    Läsäkoski, joen rannalla, tehtaan varjossa
    Lainaa (Jammu84 @ Touko. 19 2007,11:38) kirjoitti
    Niinpä näky olleen juttua aikasemmin.. Sori, olen vain ihminen..
    Ei mulla niistä äänistä niin hirveetä stressiä, vaikkei nyt hirveesti kasvaiskaan.. Lähinnä se, et jos laittaa pehmeet sivulaukut, ni toi pönttö lämpenee aivan tajuttoman kuumaks..
    Eikös se oo katalysaattori joka sen lämmön aiheuttaa..?
    Täytyy koittaa kattoa joku halpis pönttö jostain..
    Nou hätä! En mä sillä, aattelin jotta oisko sieltä löytyny neuvoa...Huomasin saman jutun että tolla perkeleen orkkis savustuspöntöllä laukut rupee sulamaan ja tarttis ens keskiviikkona lähteä etelään...pittää keksiä jottain...
    "Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.

Meikän turpokwaak
  7.  
    Joo niinpä niin, tarttis lähtee lapissa käymään ens kuun alussa, ja juhannuksena olis saksan/hollannin keikka edessä tai sit lenkki vielä etelämpää.

Enivei pehmeet laukut sulaa edelleen kiinni..
    Suunnittelin sellaset kannatinraudat tohon sivulle, tohon ku ei saa tilattua mitn sellasii..
    Toteutus ens viikolla. Katotaan miten käy.. Kerron jos on posit. kokemus..