Tervehdys tiimiläiset,
Olisin kaivannut kokemuksianne ohjausiskareista...
Mitä tulisi ottaa huomioon ja mistä sellainen kannattaa hankkia?
Niin kuin otsikosta selviää ni alla on ZX 6R 2005 ja rata-ajoa silmällä pitäen olen sellaista hankkimassa.
Kiitos jo etukäteen vastauksistanne!!!
Lepposia krusailuja kaikille![]()
Öhlins ja WP ainakin on hyviä,muista merkeistä en voi sanoa mitään,ku ei oo kokemusta,kuin noista merkeistä.
Hankinta paikoista en osaa sanoa mitään,ku on ollu ollu valmiina kiinni pyörässä..
Kokemusta Tobystä noin 12tkm, pelitti niin kuin pitääkin (vaimennusta varmasti riittää) ja ihan siistin näköinen.
- XT 660 R
Tässä olisi yksi hyvä vaihtoehto:Matris
Itsellä ollut käytössä muutaman viikon ja tyytyväinen olen. Käyn radalla ajamassa lähes viikottain ja suosittelen lämpimästi ohjausiskarin laittoa.
Ei taida Öhlins tarjota 2005-2006 ZX-6R:ään ohjausiskaria.
6RR:ään kyllä löytyy, mutta eipä ole 6R:ssä sitä kiinnityspistettä rungossa vasemmalla puolella. Tobyltäkin löytyy 6R:ään, ja on suhteellisen yksinkertainen asentaakin. RM. Heinolta löytyy, 390e taisi olla hintaa.
Itellä oli tuo Toby omassa ja toimi moitteetta koko ajn kun pyörän omistin.Nykyisessä öhlins(vakio iskari) ja pidin Tobya parempana.Hintakin kilpailu kykyinen..Suosittelen!R.M Heino TRE..
BMW S1000rr 2010
Kyllä minun tietääkseni Öhlins myy iskareita myös 05-06 6R:ään, se asennetaan siihen tankin etupuolelle, kuten moniin muihinkin katupyöriin.
Mulla on ollut Matris vuoden 03 6R:ssä ja WP nyt 6RR:ssä. Matris on kivempi, jos ajaa paljon myös kadulla ja kaupungissa, koska se on progressiivinen eli ei jäykistä ohjausta hidasajossa, kuten WP ja Öhlins.
Excellence is the result of caring more than others think is wise,
risking more than others think is safe,
dreaming more than others think is practical and
expecting more than others think is possible.
Kiitokset tiimiläisille vastauksista ja vinkeistä!
Öhlins on aina Öhlins! Mutta valitettavasti myös hintalaput niissä on sen mukaiset...
Olen päätynyt Tobyn ohjausiskariin eli ei muutaku kauppaa kohden...
Lepposia kesäkruisailuja kaikille ja toivottavasti tapaillaan liikenteessä tai radalla.![]()