Niinno, eipä mua voisi paljoa vähempää kiinnostaa, jos joku "ei tuttu" omaa "tyhmyyttään" itsensä teloo lipposet ja sortsit päällä tuho-osastolle. Siksi en tunge kynttiläketjuihin kynttilöitäkään. Esitin vain oman näkemykseni. Ja se on, että oman ällin pitäisi sanoa, että kannattaa kärsiä mukavuudesta oman turvallisuutensa eteen.(waldoff @ Kesä. 07 2007,22:24) kirjoitti
Mutta sattuu se muuten varusteet päälläkin. Kuulun niihin, jotka ovat jo kontanneet useampaan kertaan (tosin tiellä olen pysynyt tähän mennessä pystyssä). Joskus sattuu enemmän, joskus vähemmän, joskus sattuu aivan saatanasti. Varusteet päällä sattuu kuitenkin vähemmän.
Mutta tämä riittää tästä, antaa vanhojen ihmisten jatkaa.....![]()
"Jos viistoistavuotiasta sais."
990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
Kyllähän ihokin riittää,sen jälkeen tulee vielä orvas/ja marraskesi ennen lihaksia/jänteitä ja luita,ei kai mikää normaali vaatekappale anna hyvää suojaa kaatumiselle tai kolarille. kyllä sitä tulee ajettua shorsteissa ja t-paidassa kuumalla keliillä nurkissa missä nopeudet taajamanopeuksia,pitää vaan olla kaatumattamaanteillä sitten pitää pukea pitkää housua ja takkia ettei itikat satu ihoon.
Riski siinä suojattomassa ajossa on,mutta jokainen harkitsee itse oman riskinsä. Toinen pelaa varman päälle ja vetää kaikki panssarit kuumallakin kelillä,mutta minulle se tuottaa epämiellyttävää masokismia istua ruuhkassa pää märkänä ja munat valkoisena.
Mieluummin annan tuulenvireen huuhdella ihoani,vaikka riskin otankin.
-on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-
-Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
(seppo02 @ Kesä. 07 2007,13:46) kirjoitti
![]()
siinä vois olla näky kun vetää perse paljaana keskustassa,ja musta heppi makaa vuoroin vasemman vuoroin oikean reiden päällä,riippuen kallistusasteesta
![]()
-on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-
-Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-