Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Morjesta.
    Onko kellään kokemuksia, touring tai muista satuloista bördissä?

Että kestääkö kyytiläinen paremmin omalla paikallaa ja millanen on

kuskin hanurin alla?

kuvia ja linkkejäkin vois laittaa.

TopSaddlery

Kaverilla XX:ssä TopSaddleryn tuhto ja kovasti kehunut; testikäyttönä mm. vuotuiset Keski-Euroopan kierrokset kaksi päällä (kuski luokkaa 120kg, kyytiläinen "normaalia naiskeskiarvoa") eli jos olisi valittamista, olisi tuon kuullut. Itselläni oli V-Stromissa TopSaddleryn penkki ja työn laatu & mukavuus huipputasoa!

Värit ja mahdolliset kirjailut saa valita vapaasti eli ulkonäönkin saa mieleisekseen.
    ...
    (poistettu tili)
    Mulla on Corbin Gunfighter

Ei välttämättä paras kyydissä olevalle, mutta kuskille erinomainen, verrattuna originaaliin. Tuolla ajaa perse puutumatta vaikka millaista siivua. En vaihda takas.

Originaali on anaalista.

Corbin on matalampi ja leveämpi, ja kun stongaa nostaa hieman, tulee ajoasennosta hieman pystympi eikä hartiat tulee enää kipeäksi pienillä nopeuksilla.

Lainaa (R2-D2 @ Touko. 18 2007,10:22) kirjoitti
    Originaali on anaalista.
    Ei, vaan se on stä. Edelleen orkkis, köyhyyssyistä.
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

CFMOTO 800MT-X -25

Ei välttämättä paras kyydissä olevalle, mutta kuskille erinomainen, verrattuna originaaliin. Tuolla ajaa perse puutumatta vaikka millaista siivua. En vaihda takas.

Originaali on anaalista.

Corbin on matalampi ja leveämpi, ja kun stongaa nostaa hieman, tulee ajoasennosta hieman pystympi eikä hartiat tulee enää kipeäksi pienillä nopeuksilla.
    Tahtoo kans. Mistä ja mihin hintaan tuollaisen sais tilattua järkevimmin?
    //CBF600SA -11
    Joo, hinnat ja ostopaikat?
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
    (poistettu tili)
    Lainaa (SPL @ Touko. 19 2007,17:47) kirjoitti

Originaali on anaalista.

Tahtoo kans. Mistä ja mihin hintaan tuollaisen sais tilattua järkevimmin?
    Tässä hommassa ei ole koskaan mitään järkeä.

Tilasin tuolta www.corbin.de :stä, noin 400e. En tiedä onko suomalaisia kauppiaita, tilasin edellisenkin tuolta. Toimitusaika on kyllä pitkä, n. 2kk.
    Mites kuskinpituus vaikuttaa asiaan jos madaltaa, niin pitemällä kaverilla on taas polvikulma ?
    (poistettu tili)
    Lainaa (tomppa06 @ Touko. 19 2007,22:14) kirjoitti
    Mites kuskinpituus vaikuttaa asiaan jos madaltaa, niin pitemällä kaverilla on taas polvikulma ?
    Minä olen 189cm.

Nostin perää 2cm, ja laitoin Buell12X:n jalkatapit, jotka on 2cm matalammat, ja stongaan 2 cm välipalikat, joten Bläkkäristä tuli tosi hyvä mulle.
    Lainaa (R2-D2 @ Touko. 19 2007,22:49) kirjoitti
    Minä olen 189cm.

Nostin perää 2cm, ja laitoin Buell12X:n jalkatapit, jotka on 2cm matalammat, ja stongaan 2 cm välipalikat, joten Bläkkäristä tuli tosi hyvä mulle.
    No nyt kuulostaa hyvälle. Paljonko tuli kaikille muutoksille yhteensä hintaa?
  11.  
    (poistettu tili)
    Lainaa (tomppa06 @ Touko. 20 2007,09:58) kirjoitti
    Lainaa (R2-D2 @ Touko. 19 2007,22:49) kirjoitti
    Minä olen 189cm.

No nyt kuulostaa hyvälle. Paljonko tuli kaikille muutoksille yhteensä hintaa?
    Perän nosto ei maksa mitään, kun löytää sopivan prikan. Buellin tapit tais maksaa 100e, samoin noin palaset stongaan.

Olisko toi noin 600e yhteensä.