Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    FJR -06:n yhtenä uutena ominaisuutena on mm. säädettävä ohjaustanko.

    Miten tankoa säädetään? Manuaali kehoittaa kääntymään huollon puoleen. Eikö tankoa todellakaan voi itse viritellä haluamaansa asentoon, vai tarvitaanko jotain erikois "Yamaha-työkaluja", jotka löytyvä vain valtuutetulta huoltoliikkeeltä?

    Tarvitaanko säätöön kenties jotain lisäpaloja tms.?

    t. nimim. "pitkät jalat mutta lyhyet kädet"
  2. #2
    Lainaa (ArvaaKuka @ Touko. 17 2007,21:18) kirjoitti
    FJR -06:n yhtenä uutena ominaisuutena on mm. säädettävä ohjaustanko.

    Miten tankoa säädetään? Manuaali kehoittaa kääntymään huollon puoleen. Eikö tankoa todellakaan voi itse viritellä haluamaansa asentoon, vai tarvitaanko jotain erikois "Yamaha-työkaluja", jotka löytyvä vain valtuutetulta huoltoliikkeeltä?

    Tarvitaanko säätöön kenties jotain lisäpaloja tms.?

    t. nimim. "pitkät jalat mutta lyhyet kädet"
    Minuakin kiinnostaisi vastaus tähän! Avasin ne "suojalaput" mutta sitten kun kurkkasin niiden alle, ruuvasin laput kiinni - en uskaltanut enää mennä pidemmälle.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  3. #3
    -Miehen elämä on yhtä taistelua, päivällä leivästä ja yöllä lihasta.


    * *
    ** KAWA *
  4. #4
    Lainaa (FJR -07 @ Touko. 18 2007,23:08) kirjoitti
    Itse asiassa joo...
    Tulipa itteltä säädettyä tänään aikaa meni ehkä n.10min

    Hommaan tarvii räikkä,pikku jatko,17mm hylsy , 6mm kuusiokolo , 2,5mm kuusiokolo .

    2,5mm kuusiokololla ne peitelaput auki (kannen alla pieni"koroke prikka" älä hävitä)

    6mm kuusiokololla lapun alla oleva M8 kuusiokolo ruuvi auki (vaik kokonaan pois)

    Räikkä jatko hylsy yhdistelmällä 17mm kannalla oleva mutteri auki (kunnolla muttei kokonaan pois)

    Ite löysäsin molemmat puolet yhtä-aikaisesti,sit puoli kerrallaan nostaa tangon puolikasta ylöspäin ja kun kurkkii sinne väliin niin huomaa jotta siellä on ohjaustangon pohjassa kaksi ohjaintappia ja kolme eri säätö mahdollisuutta(vastapinnassa).
    Tehtaan jäljiltä näyttivät olevan keskimmäisissä ohjainreijissä joten siirsin ne pykälää alempiin ja sitten mutteria kireemmälle ja M8 ruuvi takas reikään,sit sama toiselle puolelle ja eipä muutaku ruuvit/mutterit "momenttiin" ja kannet kiinni ...

    Testilenkille...

    Teen kylläkin se testilenkin vasta huomenna...
    -Miehen elämä on yhtä taistelua, päivällä leivästä ja yöllä lihasta.


    * *
    ** KAWA *
  5. #5
    Lainaa (FJR -07 @ Touko. 20 2007,20:20) kirjoitti
    Lainaa (FJR -07 @ Touko. 18 2007,23:08) kirjoitti
    Itse asiassa joo...
    Tulipa itteltä säädettyä tänään aikaa meni ehkä n.10min

    Hommaan tarvii räikkä,pikku jatko,17mm hylsy , 6mm kuusiokolo , 2,5mm kuusiokolo .

    2,5mm kuusiokololla ne peitelaput auki (kannen alla pieni"koroke prikka" älä hävitä)

    6mm kuusiokololla lapun alla oleva M8 kuusiokolo ruuvi auki (vaik kokonaan pois)

    Räikkä jatko hylsy yhdistelmällä 17mm kannalla oleva mutteri auki (kunnolla muttei kokonaan pois)

    Ite löysäsin molemmat puolet yhtä-aikaisesti,sit puoli kerrallaan nostaa tangon puolikasta ylöspäin ja kun kurkkii sinne väliin niin huomaa jotta siellä on ohjaustangon pohjassa kaksi ohjaintappia ja kolme eri säätö mahdollisuutta(vastapinnassa).
    Tehtaan jäljiltä näyttivät olevan keskimmäisissä ohjainreijissä joten siirsin ne pykälää alempiin ja sitten mutteria kireemmälle ja M8 ruuvi takas reikään,sit sama toiselle puolelle ja eipä muutaku ruuvit/mutterit "momenttiin" ja kannet kiinni ...

    Testilenkille...

    Teen kylläkin se testilenkin vasta huomenna...
    Hyvältä tuntuu !!! Säätö nyt saanut olla siinä mihin tuli säädettyä,kannattaa koittaa säätää ei tod. oo hankalaa .

    Aurinkoisia ajokelejä kaikillle
    -07 FJR:llä tullu ny päristeltyy 6800km...
    -Miehen elämä on yhtä taistelua, päivällä leivästä ja yöllä lihasta.


    * *
    ** KAWA *
  6. #6
    Lainaa (FJR -07 @ Touko. 20 2007,20:20) kirjoitti
    Lainaa (FJR -07 @ Touko. 18 2007,23:08) kirjoitti
    Itse asiassa joo...
    Tulipa itteltä säädettyä tänään aikaa meni ehkä n.10min

    Hommaan tarvii räikkä,pikku jatko,17mm hylsy , 6mm kuusiokolo , 2,5mm kuusiokolo .

    2,5mm kuusiokololla ne peitelaput auki (kannen alla pieni"koroke prikka" älä hävitä)

    6mm kuusiokololla lapun alla oleva M8 kuusiokolo ruuvi auki (vaik kokonaan pois)

    Räikkä jatko hylsy yhdistelmällä 17mm kannalla oleva mutteri auki (kunnolla muttei kokonaan pois)

    Ite löysäsin molemmat puolet yhtä-aikaisesti,sit puoli kerrallaan nostaa tangon puolikasta ylöspäin ja kun kurkkii sinne väliin niin huomaa jotta siellä on ohjaustangon pohjassa kaksi ohjaintappia ja kolme eri säätö mahdollisuutta(vastapinnassa).
    Tehtaan jäljiltä näyttivät olevan keskimmäisissä ohjainreijissä joten siirsin ne pykälää alempiin ja sitten mutteria kireemmälle ja M8 ruuvi takas reikään,sit sama toiselle puolelle ja eipä muutaku ruuvit/mutterit "momenttiin" ja kannet kiinni ...

    Testilenkille...

    Teen kylläkin se testilenkin vasta huomenna...
    Tuota ei osannut edes JL-biken kaveri. Itsellä ei ole moisia työkaluja eikä uskallusta moiseen. Olisikohan Yamaha-Centerillä pikahuoltoa?
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  7. #7
    Lainaa (ttuttu @ Elo. 04 2007,09:32) kirjoitti
    Lainaa (FJR -07 @ Touko. 20 2007,20:20) kirjoitti
    Lainaa (FJR -07 @ Touko. 18 2007,23:08) kirjoitti
    Itse asiassa joo...
    Tulipa itteltä säädettyä tänään aikaa meni ehkä n.10min

    Hommaan tarvii räikkä,pikku jatko,17mm hylsy , 6mm kuusiokolo , 2,5mm kuusiokolo .

    2,5mm kuusiokololla ne peitelaput auki (kannen alla pieni"koroke prikka" älä hävitä)

    6mm kuusiokololla lapun alla oleva M8 kuusiokolo ruuvi auki (vaik kokonaan pois)

    Räikkä jatko hylsy yhdistelmällä 17mm kannalla oleva mutteri auki (kunnolla muttei kokonaan pois)

    Ite löysäsin molemmat puolet yhtä-aikaisesti,sit puoli kerrallaan nostaa tangon puolikasta ylöspäin ja kun kurkkii sinne väliin niin huomaa jotta siellä on ohjaustangon pohjassa kaksi ohjaintappia ja kolme eri säätö mahdollisuutta(vastapinnassa).
    Tehtaan jäljiltä näyttivät olevan keskimmäisissä ohjainreijissä joten siirsin ne pykälää alempiin ja sitten mutteria kireemmälle ja M8 ruuvi takas reikään,sit sama toiselle puolelle ja eipä muutaku ruuvit/mutterit "momenttiin" ja kannet kiinni ...

    Testilenkille...

    Teen kylläkin se testilenkin vasta huomenna...
    Tuota ei osannut edes JL-biken kaveri. * Itsellä ei ole moisia työkaluja eikä uskallusta moiseen. Olisikohan Yamaha-Centerillä pikahuoltoa?
    ...Tuu joku ilta käväseen siellä hallilla mis värkkäilen ni laitetaan kohilleen.. .
  8.  
  9. #8
    Juuh, piti itsekin säätää nuo kahvat lähemmäs. Tykkään pönöttää selkä suorassa

    Hyvien ohjeiden kanssa meni aikaa noin 15 min, eli nopee homma. Yritin matkia kiristysmomenttia sen mukaan miten helppo oli avata... toivottavasti ei mennyt turhan tiukalle
    Just over do it