Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    Kokemuksia kaivataan kyseistä pyörästä varsinkin vähän isokokoisemmilta kuskeilta. Ite oon tällainen 194cm/100kg niin miten pyörän ajoasennot ja tehot jne toimii tämän kokoiselle röhnäkkeelle? Mitä oon käsittänyt kyseistä pyörästä aikaisempien puheiden perusteella niin hinta-laatusuhde on suht hyvä, vai? Onko pyörässä jotain mihin kannattaa kiinnittää huomiota ku käytettyä lähtee hankkimaan? Olen hieman katellut sellaista -98-00 väliltä olevaa vuosimallia. Kiitän ja kumarran niille jotka voi vähän valoittaa asiaa
    Jos bandittia ensipyöräksi meinaat, niin osta suoraan 1200:nen. Huipputehoja ei siinä vakiona ole kuitenkaan mahdottomasti enempää, mutta se vääntö on kyllä aivan eri luokkaa. Hintaluokka pyörii kuitenkin samoissa molemmissa malleissa. Eikä vakuutuksissakaan ole mahdottomia eroja. Kaikissa käytetyissä on kulutusosien kunto hyvä katsoa, jos ostat heti uudet renkaat,ketjut ja rattaat ja jarrupalat niin 600€ pompsahtaa heti pyörän hintaan lisää *.
    Hyvä valinta, oli omakin pyörä kun pidemmän tauon jälkeen aloin opettelamaan kaksipyöräisellä ajamista.

Tuo b600 oli tällaiselle 183cm/85kg kaverille oli ihan sopiva ajettava. Omassa vehkeessä otin välillä sen pikkukatteen pois ja kokeilin ajaa nakuna - mutta kyllä ajomukavuus on niin paljon mukavampaa katteellisella että laitoin sen takaisin.

Ei meinannut helposti keulia, ennen kuin vaihdoin vähän pienemmän eturattaan. Piristi menoa moottoritienopeuden kuitenkaan oleellisesti kärsimättä.

Todella helppo ajaa ja omaksua. Kaikki kulutusosat helposti itse vaihdettavissa, samoin venttiilit itse säädettävissä. Mitään erityisiä vikoja ei omaani ilmaantunut.

Tuon ikäisissä yksilöissä on tosin yksi potentiaalinen ongelma. Kaasuttimen neulat ja erityisesti neulaputket kannattaa vaihtaa. Muuten kulumisen takia saattaa kone käydä pienillä kierroksilla turhaan rikkaana. Sama ongelma kaikissa kaasaripeleissä. Kyseessä on muutaman kympin juttu, joten se on vaan näitä asioita jotka kannattaa tehdä sitten kun on aikaa.

Tosi hyvä pyörä aloittaa harrastusta.

Se että kannattaisiko aloittaa b1200:lla, en tiedä - tuo b600 oli ihan hyvä aloitusvehje. Sitten siitä on helppo siirtyä sellaiseen mistä itse pitää - omassa tapauksessa busaan, vaikka olisi yhtä hyvin voinut olla vaikka hd. Tärkeintä on että pyörä on helppo ja että se tavallaan opettaa kuskiaan tunnistamaan niitä piirteitä mitä pyörästä haluaa.
    Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/pages/ecuedi...33860313347043
    Jos olet Bandittiin oikeasti mieltynyt ja aiot pitempään ajella niinn laita 1200:n. Menee ensipyöränä todella hyvin.
    - Suzuki Bandit GSF1200N -
    Niin kai se ainakin mulle saattas olla jopa rahapoliittinen vaihtoehto ottaa 600 banditti ensipyöräksi. Menee hienosti alkuunsa ja jos ei matkustele päätyökseen niin varmaan pidempäänkin.. Tottahan tietysti 1200 on parempi,isompi,kalliimpi jne.. Mutta 600 hinta/laatu on varmasti kohdallan!!
    "Tosimiehellä on aina vähän paskaa housussa"
    osta 1200 suoraan. ei tarvii heti ens kesänä olla sit vaihtamassa. hinnoissakaan ei ole ku muutaman satasen ero.
    <p>Suzukilla vuodesta 1993</p>
    Lainaa (p78 @ Touko. 18 2007,11:46) kirjoitti
    osta 1200 suoraan. ei tarvii heti ens kesänä olla sit vaihtamassa. hinnoissakaan ei ole ku muutaman satasen ero.
    samaa mieltä!Isompi mahtava peli,virittämisellä saa paljon tehoa ja vääntöä lisää,kone kyllä kestää,vakionakin hyvä,itsellä sellainen
    yes its harley
    Itse aloittelin 600n:llä ja sitten vaihdoin 600s kummassakaan ei ollut mitään vikaa,riitti tehot ja alusta,hyviä pyöriä.Nyt on lähdössä 5 kesä 1200s mallilla.Kyllä se isokin pysyy aloittelijan hallussa kun järkeä käyttää,mutta 600 antaa paljon enemmän anteeksi.Ostaa minkä tahansa banditin saa hyvän peruspyörän.
    God hates us all

By SLAYER

Suzuki Bandit 01 600n/Lunastettu 2002 autoilijan virheen takia
    Suzuki Bandit 02 600s/Myyty 2003
    Suzuki Bandit 03 1200s/Lunastettu 2008 autoilijan virheen takia.
    Suzuki Bandit 06 1200 Fighteri
    Itsekin aloitellut Bandit 600S:llä, -98, muutama vuosi sitten. Ja tuolla pihallahan se edelleen on...

Peruspelihän se on, mutta ominaisuudet riittävät siihen, mitä Suomen tiestöllä ja liikennesäänöillä on järkevää. Ajoasento on pyörän parhaita puolia; itse olen 190 cm ja vajaa 90 kiloa. Nyttemmin tullut koeistuttua melkoinen liuta pyöriä, mutta kyllä vähänkin kyykympien kanssa pitkäjalkaisena tuo polvikulma alkaa arveluttamaan pidemmällä matkalla. Jopa Banditilla saa välillä polvea lepuuttaaa...

Ylävartalohan on lähes pystyssä, itse kaipailisin pientä etukenoa, mutta nykymaalistoilla on valittavana vain täysi kyykky tai aivan pysty.

Samassa kategoriassa ainakin Hornet ja FZS/FZN ovat selvästi ahtaampia.

Ja kun tuohon ikäluokkaan haet, niin ilmeisesti budjetti lienee rajallinen? Pienellä rahalla saa Banditteja *kohtuukilometrein.

Pikku- vai iso Bandit? Riippuu kai omista kuvitelmista ja mielymyksistä. Kuten sanottu, peruskruisailuun riittää pienempikin. Toki isomman vääntö on mukavampaa, mutta jos ostaa ensimmäistä pyörää vailla kokemusta, niin isomman koneen suurempi vääntö ja pidemmät välitykset vaativat jo sujuvaa kytkimen ja jarrujen yhteispelin hallintaa. Eli kuten jo sanottu, pikku-Bandit antaa enemmän anteeksi. Tuon ikäluokan Banditien hinnat ovat jo niin matalalla, että tuskin kärsit suurtakaan taloudellista tappiota, jos ostat aluksi pikku-Banditin, ja jos siltä tuntuu, niin vaihdat sitten vaikkapa muutaman kuukauden jälkeen isompaan, kun pyörän käsittelykoordinaatio on hanskassa? Toki monet ovat isommallakin aloittamalla selvinneet kunnialla alkutaipaleesta...

Summa summarum: edullinen peruspyörä isompikokoisellekin.

Se, mikä ei vahvista, tappaa...

"soivat pelit": viulu -> trumpetti -> poskisolisti -> toinen ja kolmas trumpetti
    Oli mukava lueskella tämä topikki kun itellä kesälle ´08 tämä sama mietintä eli iso B vai pieni b. Sitten pitäis putjetin olla kunnossa. Se on kumminkin varmaan että malli merkintä alkaa tuolla pehmeällä peellä.
    To be or not to be?
    Kyllä pikku rosvolla pärjää ihan hyvin, Suomessa on ollut usean vuoden ajan kuutio hulluus alle litrasilla ei oikein kukaan kehtaa ajaa.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
    Mites noissa rosvoissa noi huoltovälit menee? Kiikarissa ois 67 tkm ruuvattu 1200N, vm. 1997. Kuulostaa tietysti paljolta, mut melko matalaviritteisiähän nuo on, vaiko?
    Kronoby Racing Team
    6000 huoltoväli ja 12000 välein säädetään venttiilit.
    67tkm on vasta sisäänajettu,jos huollettu hyvin niin ei pitäisi olla ongelmia noilla kilometreillä.
    God hates us all

By SLAYER

Suzuki Bandit 01 600n/Lunastettu 2002 autoilijan virheen takia
    Suzuki Bandit 02 600s/Myyty 2003
    Suzuki Bandit 03 1200s/Lunastettu 2008 autoilijan virheen takia.
    Suzuki Bandit 06 1200 Fighteri
  14.  
    Nyt kävi niin, että 600 Monster vaihtui eilen Banditiin, 1200N vm. 96, tummansininen, 65 tkm, IXIL:n putki. 148 km iltalenkki tuli heitettyä aijaijaijai, kylläpäs oli kivaa! Suoraan liikkeen pihasta pikku lenkki heittämään ja sitten kotiin puunaamaan. On se hienoa

Kronoby Racing Team