Kyllä kävi kivuttomasti bläkkärin vaihto zzr:ään ja väliraha kyselyiden jälkeen paras.
Make hoiti homman muutamassa päivässä kotiin.
Tuohon suuntaan ymmärtääkin, että tapahtuu kivuttomastiOnnea uudelle pyörälle !
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
Viime kesänä kävin kyselemässä tarjouksia bw vantaassa ja lauttasaaressa. Lauttasaari pisti 1000€ paremmaksi kun vantaa. Kyseinen pyörä 636.
Olen samaa mieltä Vantaan BW:n asenteista vaihtokaupoissa. Vaihtopyörää pidetään ruton jälkeen halutuimpana. Ja se näkyy hyvityksenä.
Mutta älkää menkö pilaamaan päiväänne Biketeamiin. Siellä alittuu takuuvarmasti Vantaan BW:nkin rimanalitus. Kaikkein heikoimman hyvityksen lisäksi vanhaa ukkoa kohdellaan kuin ekaa mopoaan arkailevaa teiniä. "Ota tai jätä" sekä "Montako Johtajalle laitetaan" tyylit...
Ja kun vaihdokki on ollut tuore ja ilman mitään arvoaan suurempia rahoitustaakkoja.
No, onneksi löytyy ammattitaitoisia myyjiä Larun Lindholmin lisäksi Jakke Heinolta ja Ristiluoma Moto-Seinäjoelta. Matka voi olla pitkä mutta mielihyvä korvaa siihen käytetyn ajan.Vaikka aina ei kauppoja tulisikaan...
Itse sain viime keväänä oikein hyvän hinnan vaihtaessani halvempaan Biketeamissa, palvelu sielä on kyllä todella tahmeaa...(matula @ Touko. 17 2007,21:59) kirjoitti
ex: gsxr 750, Busa, fz1n, Bandit1200n, drz400sm, cb1300n, zx10r, 600hornet
Joo toi Bike team kyl alittaa kaikki odotukset.Kaiken kunniaks joku vaaleeakka sieltä mopopuolen tiskin takaa alkaa säveltään kuinka uusienpyörien hinnat tippuu ihan kauhiasti just toisena vuonna ku oon hieromassa välirahaa uuteen toisen myyjän kanssa.(matula @ Touko. 17 2007,21:59) kirjoitti
![]()
Hayabusa -07
Käväsin Bikeworld Lauttasaaren varaosatiskillä kyselemässä lisälaiteasennukseen sopivaa piuhanväliin tulevaa sulakerasiaa.
Sällin vastaus "on meillä yks mutta sitä en myy kun mun pitää sitten heti lähtee hakemaan uusia" sai minut mykistymään.
Arveli toisaalla olevassa liikkeessä olevan moisia, mutta sinne en jalkamiehenä valitettavasti ehtinyt suuntaamaan.
Pikkujuttuja, mutta jää mieleen kummasti.![]()
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
öö... Onkos tämä lauttasaaren bw sama kuin Helsingin bw??
(Ei pohjoisen poika oikein muista etelän paikkojen nimiä)
Tuolla kävin tänään asioimassa, eli vaihtamassa vanhan Transuni hieman uudempaan Yamahaan ja palvelu oli kokoajan ensiluokkaista!! Ensin kaupan teko kävi kuin rasvattu, sitten pyörään tehtiin nopeasti jonkinnäköinen luovutushuolto ja lopuksi vielä kaksi ukkoa tuli kaveriksi köyttämään pyörää peräkärryyn. Kädestä puristelut, kiittelyt ja hyvän kotimatkan toivottelut vielä päälle.
Jäi semmonen maku paikasta, että siellä voipi asioida vastaisuudessakin!
Yamaha DT 125 LC "87 1994-1996
Honda CB125T "81 ~2002-
Honda Transalp 600 "93 *2002-2008
Yamaha TDM 900 "04 * 2008-2010
Yamaha TDM 850 "91 2011-
Juurikin se. Hyvää palvelua olen minäkin sieltä aina saanut.(Transalp @ Huhti. 01 2008,22:07) kirjoitti
-Mielipiteet ovat niinkuin perseenreijät - kaikki joilla on eri mielipide kuin mulla, ovat perseenreikiä-
-If You Can't Be A Good Example, Be A Terrible Warning-
Tuntuu, ettei Vantaan BikeWorldiä kiinnosta kaupan tekeminen vaikkei olisi edes tuota vaihtopyörää. Olen yrittänyt tehdä kauppaa heidän kanssaan uudesta pyörästä, mutta se taitaa jäädä tekemättä kyseisessä liikkeessä - luojalle kiitos siitä, ettei se ole ainut liike näillä leveysasteilla ja rahani kelpaavat "paremmin" muualla.(matula @ Touko. 17 2007,21:59) kirjoitti
Vähän kun saisi tarkennusta, niin maailma pelastuisi kaikilla olisi hyvä tahto.![]()
Dixi et animam levavi
Kerro toki sitten mikseivät myyjät viitsi vastata sähköpostitse heille esitettyihin kysymyksiin vaikka sähköpostiosoitteet on mainittu yhteystietoina, liikkeestä luvataan soittaa takaisin asiakkaalle mutta puhelua ei koskaan kuulu, tai miksi liike "lupaa ja lupaa" pyörän toimitusta mutta päivämäärät venyvät ja paukkuvat.(Gari @ Huhti. 15 2008,08:29) kirjoitti
Mielestäni ei anna erityisen hyvää kuvaa toiminnasta, ennemminkin tuo kuvastaa juuri "ei kiinnosta"-asennetta.
Tää on aina hauskaa tää miten jotkut jaksavat älähtää aina kun "omaa liikettä" vähänkin arvostellaan.(Gari @ Huhti. 15 2008,08:29) kirjoitti
Kaikki arvostelu on paikallaan ja kritiikki yleensä aina kehityksen alku, jos kritisoidaan on hyvä samalla kertoa mikä on kritiikin syy jos se on olemassa.
Itsellä erään kaupan yhteydessä BW Vantaalla ryssivät (yksi myyjähenkilö joka ei enää onneksi siellä töissä)oikein kunnolla kauppaan liittyvien oheistavaroiden tilaukset. Eikä missään vaiheessa pyydetty anteeksi eikä pahoiteltu, sittemmin tilanteen korjasivat muut kun asianomainen henkilö oli poistunut vahvuudesta.
Lauttasaaren toimipisteestä ei ole kokemusta tosin BW vantaa on ainakin multa ansainnu pisteet hyvästä palvelusta joten jatkossakin taidan asioida kyseisessä liikkeessä.
Mä uskon, että jokaisesta yrityksestä saa tasaisesti hyvää ja huonoa palvelua, koska ihmisiähän nekin on.
Kokemusta BW:n Helsingin ja Vantaan toimipaikoista. Ne ovat kuin yö ja päivä.
Larun toimipiste ansaitsee täydet pisteet sekä palvelualttiudesta että nopeudesta.
Vantaalla tilanne onkin sitten valitettavasti ihan toinen.![]()
Erilainen "nuori".
Tuon voin allekirjoittaa täysin, piipahdin nimittäin päivällä Larun toimipisteessä. Heti sisään päästyäni myyjä "otti asiakkaan haltuun" kysymällä tarvitaanko apua. Kerrottuani kiertäväni paikan ensin lävitse myyjä kehotti kysymään mikäli on jotain kysyttävää.(Sini-68 @ Huhti. 15 2008,11:40) kirjoitti
Kun tuotteet ja hinnat on suurinpiirtein samat, tällaisilla pienillä asioilla liike voi erottautua (hyvässä tai pahassa) huomattavan paljon kilpailijoistaan - olkoonkin ne sitten samaa ketjua tai kilpailevia liikkeitä.
Jep, Lauttasaaren BW:n varustepuolella löytyi sopivat varusteet hetkessä ja asiat oli kyllä myyjällä hanskassa, hyvin tuntuu homma toimivan![]()
Suzuki GSX-F 750
Kun olen tuolta ainoan pyöräni ostanut, kehunpa minäkin nyt että Lauttasaaren Bikeworldissa Marko palveli asiallisesti ja asiantuntevasti. Kaupat sujui niin kuin pitikin, aikataulut piti jne. Selvistä kiireistä huolimatta vastauksia kysymyksiin sai niin sähköpostitse kuin puhelimitsekin.
Jos myyjän käytös olisi ala-arvoista tai töykeää, vaihtaisin paikkaa oli kyseessä sitten minkä arvoisen vempeleen ostaminen tahansa. Asialliseen paikkaan palaan toistekin. Toinen paikka josta olisin palvelun laadun perusteella voinut pyörän ostaa on RM Heino (kehä III:n varrella).
Juu, Näin on! Tosin omat kokemukset enempi huollon/ korjaamon puolelta. Toisessa särettiin mopoa lisää ennenkuin saatiin korjatuksi vitunmoisella viiveellä ja mitään tietoa ei tihkunut jos en hohtimilla kiskonut.(Sini-68 @ Huhti. 15 2008,11:40) kirjoitti
Toisessa pantiin mopo vimpan päälle kun olin sen itse särkenyt.
![]()
Syvä iskumme on, viha voittamaton.
Taas on sotkettu tähänkin ketjuun niin Vantaan Bikeworldit ja nyt mennnään jo RM Heinoon...![]()
©
Näin on asian laita... valitettavasti...jatkossa pärrä Lauttasaaren huoltoon...(Sini-68 @ Huhti. 15 2008,11:40) kirjoitti
![]()
<br />
Itselläkin on hyvät kokemukset ko. paikasta. Kivenheiton päässä asuvana siellä tulee kohtuu usein pyörittyä, viimeksi tarttui mukaan uusi Arai-kypärä kun myynti oli ammattitaitoista ja meikäläisellä aito tarveKyseinen myyjä oli tosin lainassa Vantaan Bike Worldista ymmärtääkseni että tiedä sitten siitä
Muutenkin on palvelu ollut vähintäänkin kohtuullista.
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
Lukeudun myös kehujien joukkoon. Aina löytynyt hyvään hintaan tavaraa ja mikä tärkeintä (ainakin itselleni) - se palvelu on oikeasti hyvää. Ei tarvetta käydä muualla. *![]()
Eipäs nyt nillitetä.(Petri12r @ Huhti. 16 2008,15:28) kirjoitti
*antaa Nessun, jolla voi kaivaa herneen nenästä pois*
Erilainen "nuori".
Kaveri osti käytetyn KTM:n tuolta, ja myyjä alkoi niskuroimaan suullisista sopimuksista kun rahat oli maksettu. En viitsi sen tarkemmin lähteä erittelemään erään toisen tapuksen takia...
Täytyypä kehaista minunkin Larun BW:ia.
Antoivat pyörästä vastustamattoman hyvän tarjouksen. Matin kanssa asiointi oli ihan OK, ei moitittavaa.
Dainesen varusteista olen saanut paremmat hinnat kuin Stormilta, tai güntherin verkkokaupoista. Ja varustepuolen palvelu on pelannut aina hemmetin hyvin. Pienessä ruuhkassakin olen saanut riittävästi apuja ja vastauksia kysymyksiin.
Huoltopuolta ehdin jo moitiskella kalliinpuoleiseksi, mutta kyseltyäni muiden hintoja kävi ilmi, että ovat siinäkin kilpailukykyisiä, eikä laadussakaan ole valittamista.
Palkitsen mielelläni tämän tasoisen palvelun asiakkuudellani ja liikettä kehumalla.
kyllä pyjamacenterissäkin toimi kauppa viime vuonna,,,nyt larun bw:ssä,mistäköhän johtunee.......?