Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Moi,

Tuli edellinen pyörä GPZ 1000 RX myytyä ja olen tilalle katsellut ZZR 1100 D-malli 1993 tai ZX-9R 1994. Nuohan on suunnilleen samoissa hinnoissa.

Kumpikohan kannattaisi ostaa? Kummallakin olen joskus ajanut, mutta siitä on n. 10 vuotta. Onko ZX-9R:n ajoasento tiukka minulle, olen 189 cm ja painoa yli 100 kg? Tarkoitan ettei ole liian kyykky.

Suorituskyky on kummassakin aika lailla sama, mutta onko ZX-9R tavallaan uudempaa suunnittelua ja sitä kautta ei niin kankea?
    Kummakin olen omistanut ja nytkin on 9r. Ajoasennoltaan aika samanlaisia, mutta 9r paljon ketterämpi ja tehokkaampi, tosin minulla 150hp. Testaa itse, niin tiedät. Itse pidän 9r:ää kaikin puolin parempana ja nykyaikaisempana.
    Lainaa (palrag @ Touko. 17 2007,16:48) kirjoitti
    Kummakin olen omistanut ja nytkin on 9r. Ajoasennoltaan aika samanlaisia, mutta 9r paljon ketterämpi ja tehokkaampi, tosin minulla 150hp. Testaa itse, niin tiedät. Itse pidän 9r:ää kaikin puolin parempana ja nykyaikaisempana.
    OK. Itse ajattelin samaa, että ZZR on näiden RX:n ja ZX-10:n jälkeläisiä ja painava pyörä. 80-luvun tyyliä edustava niin kuin CBR 1000.

Onko ZX-9R:ssä tyyppivikoja? Olen kuullut jostain kansiongelmista, mutta onko muuta tarkasteltavaa?

ZZR:n tyyppiviat on selvillä ja nehän ei yleensä koske D-mallia. Tarkoitan 3 pytyn voiteluongelma ja vaihteisto.
    9r ja pituus ei ole ongelma... mutta kaljamaha saattaa olla

F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
    Olihan ensimmäisissä 94-95 kuulemma kansivikoja, mutta moneenkin on varmaan jo kansi vaihdettu.
    Uudemmat ovat jo parannettuja malleja muutenkin.
    Kyllähän kaikki rikki saa, mutta minun mielestä kestävät, kun huoltaa hyvin.
    Minulta joutaisi myydä 99 mallin peli, kun on useampia pyöriä.
    Jos kiinnostaa voin laittaa sähköpostiosoitteeen.
    Tyyppivikoja varmaan zetorissa oli aikanaan enempi mutta jos jomman kumman toimivan pelin löydät niin ne on kyllä korjattu jo moneen kertaan

Eli en murehtisi kestävyydestä tai tehoista tuon ikäisessä pyörässä. Osta se kummasta tykkäät enemmän.

* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
    ysissä94-97 on ainakin ollut kansipahvi ja vesipumppu ongelmia.omassani meni kummatkin.zetorista en tiedä.....
    98-99 on jo parempi versio kevyenpikin ja tehokkaampi.
    hintassa ei nyky päivänä ole eroa paljonkaan.
    www.mtbracingteam.co.nr
    kawasaki ZXR 750 -90,kawasaki ZX-9R -94,kawasaki ZX-9R -98
    kawasaki Z-1000 -04.
    Honda CBR 900 RR -02
    Suzuki GSX-R 1000 -03
    Suzuki GSX-R 1000 -01
    Suzuki GSX-R 1000 -04
    Suzuki GSX-R 1000 -05
    Yamaha FZ1-N 2007
    Kannen kanssa on ongelmia ollut 94-97 yseissä. Omasta lähti kakkospytyn imu ja pakovenojen välistä halkeemaan. Mitähän kaikkea siinä oli... kone vaihdettiin ainakin jossain vaiheessa, mutta sitten eteen tuli kanteen painuneet venttiilit.. säätövarat alkoi olla kaput. *
    Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen
    Toissa kesänä olin kaupoilla -97 ZX9R:stä ja -97 ZZR1100 (D5). Kyytiläiselle ZZR on mukavampi. Kuskille molemmat ovat hyviä. Molemmissa oli mittarissa n. 40 tkm. Koeajamani 9R ei vain tainnut olla ns. hyvä yksilö, kun ei jäänyt sellaista varauksetonta ostofiilistä. Kymmenen kilometrin lenkin jälkeen Zetorilla, ei ollut vaikea siirtyä tekemään papereita kahvion puolelle.

Jos olisin ensin sattunut testaamaan huonon zetorin ja perään hyvän 9R:n, niin ostopäätös olisi voinut olla päinvastainen.

ZX-11D5
    son hyvin pitkälle makuasia ja siitä kiinni, että millaista ajoa meinaat ajaa prätkälläsi. zx9r on enempi mutkiin ja sporttiseen menoon, zetori on taas enempi maanteille, motareille ja matkaan.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    Itellä vaaka kallistui Zzr:rään aika pitkälti juuri ajoasennon takia. 9 r:stä jäi semmonen polvit korvissa ajo fiilis kun taas zzr:ssä makaillaan itelle hyvässä asennossa.
  12.  
    Mielipide eroja.. itelä -97 9R ja pelaa ja toimii ..

Voimaa löytyy molemmista varmasti riittävästi...
    * ZX-9R