Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Ongelmia, ei meinaan lähde mopo (750 shadow) käyntiin. Starttia, kun painaa niin jokin "rele" napsuu niin prkleesti ja muutaman kerran, kun yrittää niin ei tapahdu enää mitään.

Pyörä on seissyt muutaman vuoden sellaisenaan bensat ja öljyt koneessa, lämpimässä tilassa sentään. Akkua on silloin tällöin ladattu, mutta mutta...

Voisikohan autosta antaa apuvirtaa kaapeleilla vai onko liian kova virtapiikki? Vai onko nesteet hyytynyt koneeseen?
    Kandee vaihtaa ne öljyt ja bensat ehdottomasti uusiin.(Voipi olla että on startista hiilet loppu/ehkä hapettumaa piuhoissa.)Tsekkaa antaako kynttilät kipinää.Ja itse ainakin oon antanut aut..tai ooppelista apuvirtaa.

kaapelia vaan kehiin näin on tehty ennenkin... olet tietenkin tarkistanu että koneessa on ölppää?

veikkaan että ainakin kaasareiden kans tulee kuitenkin jumppaa vaikka käynnistyisikin apuvirralla, ei huono ajatus että tekis kunnon käyttöönotto huollon ennen kuin edes yrittää käyntiin?
    <p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
    Jep, kai se pitäisi malttaa ja vaihtaa ne oljyt ennen kuin sitä apuvirtaa yrittää antaa. Sitä vähän pelkään, että bensa on jymähtänyt kaasariin ja kaasaria, kun ei minun taidolla viitsi avata...
    Se vielä, että älä anna apuvirtaa käynnissä olevasta autosta. Pelkästä akusta vaan.
    Tarkasta maajohto,,, VF ei aikanaan puhunu napista mitään.Oli piuha hapettunut liittimen sisältä kokonaan pois
    Antaa raudan hieroo,ei sillä järkee oo...
    Todennäköisesti akussa ei riittävästi virtaa, eli kaapeleilla lisävirtaa. Muista laittaa oikeisiin napoihin kaapelit.
    Ennekuin käynnistät niin laita bensahana pri asennolle, mikäli kyseessä on alipainehana, näin varmistat että kaasarit on täynnä bensaa ja ei tarvitse startilla pyöritellä koko päivää.
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
    Ok kiitti vinkeistä. Täytyy kokeilla apuvirran kanssa jahka olen ne öljyt vaihtanut.
    Ei malttanut odottaa, kun ei sitä öljyäkään saanut tänään ostettua pyhäpäivän takia. Lähtihän tuo käyntiin auton akulla, kun tovin sahasi.
  10.  
    Kyllä Tuosta bensahommastakin liikkuu monenlaista mutua, mutta minä oon ite päätyny tulokseen että jos bensat on tankissa ja prätkä lämpimässä tallissa niin ei ne löböt siitä miksikään muutu vaikka pitemmän tovin siellä seisoiskin...Sullakin ilmeisesti ihan hyvin kumminki kävi??
    zx-6r -02