Tulokset 1:stä 18:een 18:sta
    Päätin liittyä oikein jäseneksi, täytin ilmoittautumislomakkeen ja maksoin jäsenmaksun + liittymismaksun. Jäi askarruttamaan se, että liittymislomakkeen ohjeissa pyydetään varmistamaan, että saa vahvistuksen ilmoittautumiselle sähköpostiin.

Sellaista ei ole tullut ainakaan vielä. Kuinkahan kauan sen tulemiseen yleensä menee (ilmoittauduin reilu viikko sitten)? Eipä sillä muuten mitään väliä ole, mutta saisipa varmuuden lomakkeen perillemenosta.
    - HMPK -
    - IBA Finland -
    http://www.jkweb.suntuubi.com
    Suzuki GSX 1400
    Tarkistappa tuolta:

http://www.moottoripyora.org/index.p...ry_jasenlomake

Jos tuolla sivulla sinulle tulostuu liittymislomake ollessasi kirjautunut, on jotain mennyt liittymisessä pieleen. Elikkä täytä lomake sitten uudestaan.
    Lainaa (Johu @ Helmi. 10 2007,16:29) kirjoitti
    Tarkistappa tuolta:

http://www.moottoripyora.org/index.p...ry_jasenlomake

Jos tuolla sivulla sinulle tulostuu liittymislomake ollessasi kirjautunut, on jotain mennyt liittymisessä pieleen. Elikkä täytä lomake sitten uudestaan.
    Tulostuihan se, ainoa esitäytetty tieto oli sähköpostiosoitteeni.
    Täytin uudelleen ja lähetin. Painettuani lähetä-nappia lomake ilmestyi taas tyhjänä ruudulle; olisi hyvä lisätä ohjelmaan jokin viesti siitä, että lomake on vastaanotettu.
    - HMPK -
    - IBA Finland -
    Suzuki GSX 1400
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (JTK-GSX1400 @ Helmi. 10 2007,20:32) kirjoitti
    Täytin uudelleen ja lähetin. Painettuani lähetä-nappia lomake ilmestyi taas tyhjänä ruudulle; olisi hyvä lisätä ohjelmaan jokin viesti siitä, että lomake on vastaanotettu.
    Vahvistan nyt että nimesi näkyy tuolla kuittauslistassa.
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Lainaa (Jassu @ Helmi. 10 2007,20:39) kirjoitti
    Lainaa (JTK-GSX1400 @ Helmi. 10 2007,20:32) kirjoitti
    Vahvistan nyt että nimesi näkyy tuolla kuittauslistassa.
    Kiitosta vain, nyt tuli tuo sähköpostivahvistuskin
    - HMPK -
    - IBA Finland -
    Suzuki GSX 1400
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (JTK-GSX1400 @ Helmi. 10 2007,21:40) kirjoitti
    Kiitosta vain, nyt tuli tuo sähköpostivahvistuskin
    Jees, jos ilmoittautuminen onnistuu tulee se maili välittömästi sulle laatikkoon. eli automaattisesti lähetetään.
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    enpä minäkään saanut motoristi survivalista minkäänlaista vahvistusviestiä ilmoittautuessani. Maksun sain kyllä hoidettua kyseltyäni Hannulalta ohjeet.
    Et tu, Brute

- Ducati Multistrada 1200 S Touring - 2012
    Lainaa (Villevalle @ Huhti. 16 2007,07:56) kirjoitti
    enpä minäkään saanut motoristi survivalista minkäänlaista vahvistusviestiä ilmoittautuessani. Maksun sain kyllä hoidettua kyseltyäni Hannulalta ohjeet. *
    Hmm, sellainen olisi kyllä pitänyt tulla. Oletko tarkistanut roskaposti-kansiosi, noi automaattimeilit tuppaavat monesti jäämään tiukalle säädettyihin spämmi-filttereihin kiinni.

No, joka tapauksessa nimesi on kyllä tuolla ilmoittautuneiden listalla, ja siinä vaiheessa kun tapahtuman maksat, niin ei mitään erillistä postia enää tule. Ainoastaan tossa jäsenenksi liittyessä.
    Käytän hyväkseni jo tätä olemassa olevaa ketjua.

Eli itsekin olen maksanut jäsenmaksun, mutta statsit näyttävät:
    Jäsennumerosi on xxxxxxxxxxxxx , odottaa maksun vahvistusta.

Kuinkas kauan mahtaa kestää, että .ORG:n puolelta kaikki on ok ja pääsee hyödyntämään etuja (kortti lähtee painoon)? Voiko etuja saada pelkällä jäsennumerolla vai edellytetäänkö kortin esittämistä aina?
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Made82 @ Touko. 09 2007,14:20) kirjoitti
    Millon olet maksanut?

Lainaa kirjoitti
    Kuinkas kauan mahtaa kestää, että .ORG:n puolelta kaikki on ok ja pääsee hyödyntämään etuja (kortti lähtee painoon)? Voiko etuja saada pelkällä jäsennumerolla vai edellytetäänkö kortin esittämistä aina?
    Pidä kortti lompakossa, pelkkä numero riittää esim orgshopin nettitilauksissa mutta paikanpäällä pitäisi kortti esittää.
    Pyörätön motoristi...

No perhana, meinas jo unohtua mutta kysytään sitten nyt.

Eli mulle tuli 23.04. s-postiin varmistus, että jäsenkortti on valmis postitettavaksi.
    Ei kuitenkaan ole vielä korttia postiluukusta tipahtanut.

Odotteleekohan se vielä jossain lauteilla, vai onko posti pistänyt taas parastansa?
    Chuck Norris tilasi Hesessä Big Macin, ja sai sen.
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Lateksi @ Touko. 09 2007,14:30) kirjoitti
    No perhana, meinas jo unohtua mutta kysytään sitten nyt.

Eli mulle tuli 23.04. s-postiin varmistus, että jäsenkortti on valmis postitettavaksi.
    Ei kuitenkaan ole vielä korttia postiluukusta tipahtanut.

Odotteleekohan se vielä jossain lauteilla, vai onko posti pistänyt taas parastansa?
    ry:n suojatussa osiossa on ohjeet miten tsekkaat osoitetietosi, käyppä sieltä aluksi vilkasemassa.
    Pyörätön motoristi...

Jäsennumerosi on xxxxxxxxxxxxx *, odottaa maksun vahvistusta.

Sama juttu minulla. Itse maksoin jäsenmaksun pe 4.5.
    Alla punainen -04 tupla-X
    Lainaa (Jassu @ Touko. 09 2007,15:01) kirjoitti
    ry:n suojatussa osiossa on ohjeet miten tsekkaat osoitetietosi, käyppä sieltä aluksi vilkasemassa.
    Juu, kävin vilkaisemassa ja kyllä mä mielestäni tuolla asun.
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (-Hape- @ Touko. 09 2007,16:59) kirjoitti

Sama juttu minulla. Itse maksoin jäsenmaksun pe 4.5.
    Jees, sihteeri ei päivittäin katso tiliä joten tässä ei ole vielä mitään epänormaalia.
    Pyörätön motoristi...

Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Lateksi @ Touko. 09 2007,17:13) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Touko. 09 2007,15:01) kirjoitti
    Juu, kävin vilkaisemassa ja kyllä mä mielestäni tuolla asun.
    Jees, hyvä homma. Tätä täytyy selvittää, kuulostaa hieman oudolta mutta eikai siinä ihme olisi että posti jotain hukatakin voi
    Pyörätön motoristi...

Nyt on taas kuittailtu maksaneita.
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  18.  
    Tänäänhän se kortti sitten tuli.
    Eli allt okej!