Tulipa ostettu otsikon mukainen pyörä, vuosimallia '99. *Pyörässä on vakiovaimentimet paikallaan, eli tuossa mallissa vaimentimet tulevat päällekkäin oikealle puolelle. Olen koittanut etsiä tuohon äänekkäämpiä vaimentimia mutta mistään ei tunnu löytyvän. Ainoat mitkä Triumphilta saisi on siihen malliin jossa putket tulevat molemmille puolille, joten eivät oikein passaa tuohon malliin.
Onkohan kellään tietoa mistä tuohon voisi vaimentimia kysellä, tai vielä parempi jos jollain olisi myynnissä sellaiset *![]()
Käytäpä hakua. Olen aikaisemmin postaillut linkkejä, mistä kysellä tarvikkeita T-birdiin.
3-1 vaimentimia löytyy Thunderbikelta Uudesta-Seelannista, Trumpalla lienee omat "off-road vaimentimet"(kysy Trumpan edustajalta). Sportissa putkien sijoittelu vaihteli vuosimalleittain, viimeisimmissä oli putket molemmin puolin...
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Jep. Trumpalta löytyy mutta ei löydy tuollaisia "päällekkäin" tulevia vaimentimia. Tarkistettu on, eli pelkästään löytyy vaimentimet jotka tulevat molemmin puolin.(CJ @ Touko. 16 2007,10:16) kirjoitti
Tässä vaiheessa olen siis hankkimassa pelkkiä vaimentimia, koko putkistoa jos suunnittelisin niin silloinhan vaihtoehtoja löytyy. Netistä olen penkonut varmaan kaikki paikat jotka Trumpan putkia myyvät...
-98-99 TBS:ään on tosiaan vaikea löytää tehtaan "off road" vaimentajia. Uusia ei ole tehtaalta saatavissa ja dealereilta ne ovat jokseenkin loppu. Ranskasta Megatwin:iltä saattais vielä löytyä? Ainakin vuos takaperin kun omaan TBS:ään kyselin oli muutama pari jäljellä. Hinta oli melko kova joten jäi Megatwiniltä ostamatta. Englannin E-bay:stä huusin suht siistit käytetyt. Siellä pönttöjä näkyy aina silloin tällöin huudettavana. Tosin hinnat nousevat hyväkuntoisilla melko korkeiksi. Tietävät UK.ssakin niiden arvon... Ja lisäks kannattaa muistaa kovat rahtikulut. Pöntöillä muistaakseni 50 punnan luokkaa! Jenkeissä on joku putiikki joka kauppaa tehtaan pönttöjen kanssasaman näkösiä kaks päällekkäin tulevia, putkan nimeä en nyt saa mieleen... Tuli vielä mieleen että mulla ois ylimääräisinä Speed Triplen nokat, green cams, mikäli haluat lisää vääntöä/potkua TBS:ään. Nokat ovat uutta vastaavat ja nokkarattaat kuuluu mukaan. Ja hinta on sopiva... T:Sami