Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 32:een 32:sta
  1. #31
    Perusoire bensan loppumisesta lienee se, että motukka pysähtyy... Ainakin, jos ei aja diisselillä *

    Silloin ei voi ajaa ennen sammutusta rauhallisesti, jotta lämmöt tasaantuisi. Siitä voi jotain aiheutua, vai? Jos radalla kaahottaa bensan loppuessa, niin ehkä silloin olisi viisasta isolla vaihteella antaa koneen pyöriä moottorijarrulla sen aikaa, kun vauhtia riittää. Ettei vapaalla rullaa. *

    Jos tulppa kärähtää, niin onko tullut tunnit täyteen vaiko lämpöshokkihoitoa vai mitä?

    ..tämmöstä..
    Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
    Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
    Now '14 VFR1200F
    161.6mph/LPR'09
    175.8mph/Halli'10&SS1000
    177.1mph/Halli'11&SS1600K
    167,2mph/Halli'13&SS1000
    168.4mph/LPR'14&SS1600K
  2.  
  3. #32
    Lainaa (HarriS @ Touko. 21 2007,14:14) kirjoitti
    Kaikkea sitä oppii, toivottavasti en lisäksi kantapään kautta
    Nyt aloin pelätä, että meni kotilosta katti kun ajelin hieman liian pitkään varoitusvalon vilkkuessa. Vähän ehti jo alkaa nykimään ennen pelastavaa asemaa (kaupunkialueella).
    Mä ajoin entisen escortin pariinkin otteeseen lähikorjaamolle, niin että se kävi kolmella pytyllä, kun tulpanjohto oli poikki. Korjaamon ohje: ajele rauhallisesti, ettei se katti tykkää huonoa Eipä se katti mitään avaruustekniikkaa ole mutta kuumana sinne ei saisi päästä paljoa palamatonta bensiiniä vrt. hinaa kuumana käyntiin satoja metrejä sitä. Ei se katti kyllä pitäisin bensan loppumisesta moksis olla..
    Honda CBR 600F
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12