Olisin kiinnostunut kuulemaan muilta että paljonko kyseisessä vehkeessä on hevosvoimia...?
Itselläni on sellainen vm.91
Jonka ensipyöräksi hankin mennä talvena...
Vääntö tuntuu olevan ihan kohdallaan 2 päälläkin ajettaessa.
Kuinka kovaa se mahtaa kulkea?
Itse ajoin muija kyydissä 2 päällä, (molemmat isoja, n. 100 kg) 160 km/h motarilla...
Mutta paljoa ei olisi ollut enää varaa... ehkä 10 km/h lisätä.
Hintaansa nähden omasta mielestäni varsin kelpo peli.
Mitäs muut mieltä?
Joskus tuli kokeiltua kulkupuolta. Varttikatteella mittarinopeutta n.200km/h. Ei mikään miellyttävä kokemus. Kilowatteja tais olla 45,6 eli jotain 60 hepan luokkaa.
Ihan peruspyörähän toi on vailla mitään herkkuja. Yllättävän hyvin saa takapään jousituksen säädettyä myös 2 päällä ajamiseen. Jos on tarvetta niin mulla olisi kaupan varttikate tohon värkkiin lamppuineen ja kiinnitystarvikkeineen.
Kiitos, mutta mulla on siinä kate. Oliko minkä vuosimallinen peli kyseessä? Rekisteri otteessa lukee 37 kW, mutta netissä kaikkialla lukee 45 kW.. tai jotain semmoista...
Mulla on siis vm.91 Onhan se jo 160 km/h vauhdissakin aika kiinnipitämistä että mukana pysyy ja ne tärinät yms.
Mutta aika painavana vehkeenä se on kumminkin mun mielestä (pieni kokemus) suhteellisen vakaa.
Tiedätkö mistä saisi huoltokirjan yms. kun ei siinä ollut mukana? Tai sitten rengaspaine tiedot yms?
Huoltovälit yms? Mulla ei ole mitään tietoa... :/
http://www.vx800.net/
Tuolta löytyy mm. korjaamokäsikirja. Oiskohan ollut 6000km välein suositeltu öljynvaihtoa. Rengaspaineet on 2.25 eteen ja 2.5 taakse yhdelle henkilölle. Takarengas tosin ainakin mulla kuluu keskeltä "suoraksi" suosituspaineilla. Nyt on takarenkaassa ollut reilut 3bar painetta ja kuluu järkevämmin. Mulla pyörä on vm -94.
Onhan toi pirun kömpelö ja kankea pyörä. Ajettavuus tosin muuttui parempaan suuntaan kun vaihdoin etupään laakerit sekä pumppujen stefat ja öljyt. Vanhat laakerit oli kulunut melko montulle ja ajaminen oli aika kulmikasta. Etupumppujen öljytkin oli melkoista kuraa, ties milloin vaihdettu.
Mä just kelasin et mikä perkeleen malli mulla oikein on ku rekisteriotteessa lukee tehot 37 kW ja paino 240 kg...Tuotu se oli ulkomailta...
mulla -92. Mittarin mukaan 210km/h ja tuntui että vielä olisi voinut pikkasen kahvaa kääntää...
Kaks päällä en ole viittinyt hurjastella, mutta vääntöä tuntuu olevan riittävästi.
Miksi kompostissa ei ole valoja.
Tuosta Korjausmanuskasta löytyy maakoodit joiden perusteella sarjanumerosta pitäisi selvitä mihin maahan väksä on alunperin myyty.(asantala @ Touko. 19 2007,23:42) kirjoitti
Kummoisia eroja ei taida olla.Kaliforniaversiossa voipi olla saastehärpäkkeitä muistelen.
Eurooppaversiossa etukolmiota on laskettu haarukassa 5mm muita alemmas.Itse laskin vielä lisää, tekee pyörästä pikkuisen ketterämmän.
And I looked, and behold a pale horse: and his name that sat on him was Death, and Hell followed with him.
Olen melkovarma että kyseessä on kalifornia malli, joka on kuristettu juteltuani erään ihmisen kanssa joka olis omistanut vx.n, sanoi kyllä että paremmin pitäisi liikkua... :/
Onko sitten mitään käsitystä millainen kuristin pakoputkessa sitten on? Ja missä kohtaa se sijaitsee?