Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    miten on mahdollista että sliparit 06-hornettiin eivät löydy suomesta (paitsi akra) tulee vasta jotain viidensadan kuun päästä
  2. #2
    kyllä se siitä. mikäs jottei akra käy?
    Kawasaki ZXR 750 j -92

    Nyt: Kawasaki ZX-6R 636 -03
  3. #3
    Akra jos löytyy, ei muita tarvitakaan.
  4. #4
    akrat ovat niin kaalliita micron tai leo sopisi paremmin
  5. #5
    Lainaa (cydine @ Touko. 15 2007,12:09) kirjoitti
    miten on mahdollista että sliparit 06-hornettiin eivät löydy suomesta (paitsi akra) tulee vasta jotain viidensadan kuun päästä
    Oletko aivan varma ettei Stormilta löydy Leo Vinceä? 600cc Hornetti ei meinaan ole mikään harvinainen tapaus..
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  6. #6
    Tuolta hakukenttään "hornet", niin johan rupes löytymään. Eikö tuo 2006 ole lähes identtinen vanhempien mallienkin kanssa. Muutama muovinkäikäle vaan näyttäis eroavan. Mallihan uudistui täksi vuodeksi..
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  7. #7
    Sama ongelma mullakin oli ku etsin Leo Vincen sliparia 600rr:ään. Ei ekana tahtonu löytyä mistään, mut toinen soittokierros Allrightiin, ni olivat juuri sillon tekemässä tilausta tehtaalle. Ny vaan oottella et millon saapi noutaa putken. Tuntuu et noi liikkeet pitävät vaan muutamia kappaleita omissa varastoissaan.
  8. #8
    Kyllä niitä on, eriasia onko vielä jokaisessa mopoliikkeessä täällä Pohjolan perukoilla. Esim LeoVincellä löytyy paria sliparia ja mm. koko putkisto.
  9. #9
    Ostin just noin kuukausi sitten micron:in viimeisen parin Stormista.. Hinta 407,50€.. Devilin savupiippuja saa hyrylästä mut ne pyytää niist joku 1100€..
  10. #10
    joo ei ne mitään harvinaisia ole ja se täs just on ongelma ne on loppuun myyty ja stormilla ne sanoi ett katotaan jos saadan tänäkautena enää,niin oli sopiva tuuri taas. yritetään pysyä miehinä vaan pilliputken kaa
  11. #11
    Lainaa (PUPUMAKI @ Touko. 24 2007,20:43) kirjoitti
    Tuli juuri tultua testilenkiltä, kun päivällä asentelin 600 hornettiin Mickronin tehopöntön.
    Ei voi muuta todeta kun jos olis aikaisemmin tiennyt mihin se johtaa niin aikaisemmin olisin vaihtanut!!
    Ääni parani sataprosenttia,alavääntöä lisää ja muutenkin tuntuu et kevyemmin kulkee.
    Ennen oli kutonen päällä ja kierroksia neljätonnia niin vauhti oli 80-81 Km/h
    pöntön vaihdon jälkeen samoilla kierroksilla vauhti on 86-87 Km/h.
    On kuin eri pyörällä ajaisi,suosittelen kaikille Hornet kuskeille.
    Pönttö maksoi Stormilla rapiat kolme sataa ja voi vaan todeta et joka sentin arvoinen on!!!!
    Eihän toi oo mahollist et samoil kierroksil kulkee eri vauhtii putken vaihdon jälkee jos samat välitykset


    Mut äänet varmaa parantuu ainaki ton 100%



  12. #12
    Lainaa (PUPUMAKI @ Touko. 24 2007,20:43) kirjoitti
    Ennen oli kutonen päällä ja kierroksia neljätonnia niin vauhti oli 80-81 Km/h
    pöntön vaihdon jälkeen samoilla kierroksilla vauhti on 86-87 Km/h.
    Jaa...sliparit vaikuttaa jo välityssuhteeseenkin. Ajat muuttuu
    Suzuki GS500E -92
    Suzuki SV650 -04
    Triumph Tiger 800 XRx -15
  13.  
  14. #13
    Ihan sama ahistaa tai ei nii ei se nopeus samoil kierroksil mihinkää muutu vaikka turbon lyöt sinne putken välii nii samaa vauhtii se menee niil kierroksil