Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Eli suunnitelmissa olisi hankkia 800 Vifferi. Nyt kiinnostaisi kuulla kommenttia kyseisestä pyörästä.

    Kannattaako hankkia ruisku vai kaasutin malli? Nyt kiikarissa oleva 2000 vuosimallin vekotin lienee vielä kaasutin koneella.
    Onko noissa laitteissa mitään "maakohtaisia" eroja? Tämä kyseinen pyörä kun on tuotu äskettäin Belgiasta Suomeen.
    Ihmetyttää tosin mittarissa olevat vähäiset kilometrit. Mittariin on kertynyt vasta 40000 km. Päällisin puolin pyörä on kuin uusi, joten kenties kilometrit pitävät paikkansa.

    Vai kannattaisiko vielä muuttaa mielensä, ja hankkia vaikkapa 750 Vifferi tai joku muu pyörä.

    Kommentit kyseisistä härpättimistä ovat tervetulleita.
  2. #2
    Vuosimallista -98 lähtien ovat ruiskuja, ja -02 mallista alkaen VTEC versioita, ennen tuota -98 mallia olivat 750cc kaasari malleja.

    Osku
  3. #3
    Mulla on Belgiasta tuotu VFR800 -99. Kävin ite Belgiassa silloin kun ostin sen olisiko se ollut vuonna -03 muistaakseni. Mutta en ole kyllä huomannut et siinä olisi mitään eroja verrattuna Suomen malliin? Kannattaa katsoa paljonko siinä on rekisteriotteeseen merkattu kilowatteja koska monet pyörät Belgiasta on käynyt Saksan kautta ja silloin niissä yleensä on 72kW jos se haitta niin varmistakaa et on täystehoinen peli. Ja voihan se olla ajettu ainoastaan 40000 km mutta eihän se paljon haittaa vaikka olisi enemmänkin jos muuten hyvässä kunnossa. Mun pyörässä oli 23000
    mittarissa kun hain sen ja uskoisin että piti paikkkansa kyllä?
  4.  
  5. #4
    Lainaa (Mikke @ Touko. 15 2007,12:07) kirjoitti
    Eli suunnitelmissa olisi hankkia 800 Vifferi. Nyt kiinnostaisi kuulla kommenttia kyseisestä pyörästä.

    Kannattaako hankkia ruisku vai kaasutin malli?
    - - - - - - - - - - - -
    Kommentit kyseisistä härpättimistä ovat tervetulleita.
    Kokemusta 2004 Vtec VFR:stä nyt noin 1500 km(!).

    Heti alkuun ruisku sekä ihastutti että vihastutti. Ruisku lähtee kuin palmun alta, aina. Ei ammu putkissa, ei niiskuta tai potki takaisin. Sen kun vaan käydä raksuttaa.

    Ja sitten liikennevaloista lähtiessä stumppasi. Kun siis lähti 'nätisti'. Ilman keulimista tai mustaa viivaa. Tai sitten ei.

    Sekä kurvissa sakkaasi tai ryntäsi.

    Neljän tonnin hujakoilla puuttui ruutia. Kaupungissa meno melko vapisevaa...

    Nämä risoivat niin, että hommasin Woima Komentajan & vapaavirtausilmansuodattimen. Sekä ne lambda -killerit. Pakoputket säilyivät originaaleina.
    Ruiskukarttaa säädettiin Riku Motorilla niin, että n. 60 % väännöstä tulee peliin ihan heti.

    Ja nyt on niin hyvä. Erittäin! Ei mitään edellä kuvattuja oireiluja. Nyt on vaan ne ruiskun hyvät puolet.

    Suosittelen Komentajan asentamista sekä pyörän säätöä dynamometrissä, niin tulee hyvä kerralla.

    VFR on moneen pystyvä pyörä. Kyyti on hyvä yksin sekä kaksin. Pyörä menee maantiellä kuin kiskoilla, se ei vaadi paimentamista. Vaivattomuus kuvannee tilannetta parhaiten.

    Ja sitten, kun haluaa pitää mutkatiellä hauskaa, niin aktiivisempi ote ajamiseen ja sitten mentiin! VFR on notkea ja johdonmukainen vietävä.

    Minä tykkään. Nam.


    -jami
    Honda CB 125 Twin (1978) 1978 - 1980
    Suzuki GS 500 E (2000) 2006 - 2007
    'Hilja' ('Modesty' in english...) Honda VFR Vtec (2004) 2007 -