Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Tuollainen tuli vihdoin saatua kotiin viikko sitten, nyt on mittarissa lähes 1400km ja kyllä on mukava pyörä piikin jälkeen. Vääntöä kyllä saisi olla hieman enemmän, eikä lisätehokaan olisi pahitteeksi, mutta todella mukavat äänet ja kaupunkiräppäilyyn mukava pyörä. Leo Vincen putket murisevat sen verran kovaa ettei muiden ääniä oikein kuule
    Vikoja ei ole pyörässä ollut ja seuravaan huoltoonkin on vielä yli 8000km, joten huolettomia kilometrejä pitäisi olla edessä. Tuon väännönpuutteen huomaa kun on suurin vaihde ja pitäisi ohi lähteä, ei aluksi jaksa liikkua, mutta kunhan kierrokset nousevat niin kyllä lähtee.
    Muutama kuva pyörästä:

Ei näköjään halua kuin yksi kuva toimia

Suzuki GSX-R 1000 K7
    2500km melkein ajettuna nyt tällä ja kyllä on mukavaa. Ainoa mitä kaipaa, on sellainen pieni pleksi tuohon eteen, sellaisen tilaan varmaankin kesällä. Ei ole ollut vikoja eikä valitettavaa. Taattua Yamaha-laatua!
    Suzuki GSX-R 1000 K7
    Kohta täyttyy 8000km pyörällä ja tyytyväinen olen ollut, tehoa tosin kaipailisin hieman lisää Ja vääntöä varsinkin, alkaa tuntua pieneltä tällaiset vehkeet. Mutta äänet, ne äänet. Tässä hieman näytettä: Äänet
    Suzuki GSX-R 1000 K7
    Ulkonäkö on kyllä tosi siisti tässä, pidän. Etuvalon voisit myydä mulle, kun edes saksasta ei sopivan hintaista tunnu löytyvän
    Tervehdys vaan kaikille org:ilaisille!

Olen myös hyvin tyytyväinen omaan naku fz6:een. Eka pyörä sitten Honda monkeyn ja mielestäni sopi hyvin ekaksi puöräksi. Kortti ehti olla jo vuosikymmenen mutta pyörä puuttui, tämä virhe korjattiin keväällä.

Vääntö on todella vähän hakusessa pienillä kierroksilla mutta se onkin varmaan ollut vaan hyvä homma, ei ole päässyt yllättämään. Ite hankin pienen pleksin eteen kun joutuu välillä ajelemaan moottoritien pätkiä.

Nyt on sitten viesti-neitsyys mennyt. Oli jo aikakin.
    ....
    Lainaa (x-arttu-x @ Heinä. 16 2007,18:12) kirjoitti
    Ulkonäkö on kyllä tosi siisti tässä, pidän. Etuvalon voisit myydä mulle, kun edes saksasta ei sopivan hintaista tunnu löytyvän
    Osta lamppu, saat pyörän kaupanpäälle
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  7.  
    Tänään aukesi kausi. Viime kesänä tuli 11000km ajettua, tänä kesänä luultavasti jää puoleen armeijan takia. Mutta mutta, pyörä toimi loistavasti, ei mitään ongelmia. Tästä se lähtee
    Suzuki GSX-R 1000 K7