moi!
eli olen ostamassa elämäni ensimmäistä moottoripyörää ja vastaan tuli suzuki gsx-f 600 vm-89.
kertokaas noista jotakin faktaa??
kyseisestä pyörästä sen verran että sille on tehty seuraavaa:
Normaalien huoltojen (öljyt, suodattimet, tulpat, venttiilien ja kaasarien synkkaukset) lisäksi molemmat äänenvaimentimet on vaihdettu.
Nokkaketju ja kiristimet on vaihdettu sekä etustefat ja öljyt.
Renkaat on todella hyvät, ketjuilla ja rattaillakin menee vielä tämän kesän.
On ollut nykyisellä omistajalla 5 vuotta ja edellisellä omistajalla vuodesta -91, eli ei ole mikään "kiertopalkinto"!
GSX-R 1000 K1
ihan hyvältähän tuo vaikuttaa. jos ei sulla ole ajokokemusta, niin pyydä joku mp:llä ajellut tuttu koeajamaan pyörä. lopullisen päätöksenhän teet toki itse.![]()
..soittaminen on toiseksi mukavinta, mitä voi tehdä housut jalassa...
Kawasaki 750 GPZ vm. -84 2004-2007 -> Suzuki Bandit 1200 S vm. -04 2007->2012 - Suzuki RF900R vm 1996 2013 -> 2018 Kawasaki ZZR 1200 vm 2004 2018 >-
juu, kyllä mulla on tuttu joka testaa, mutta munkin mielestä toi kuulostaa ihan hyvin hoidetulta vaikka ikää jo vähän onkin.
GSX-R 1000 K1
kyllähän nuo taitavat olla aikamoisia ikiliikkujia,itelläni oli samanmoinen kapistus parisen vuotta,ei pienintäkään ongelmaa koko aikana,käyntiääni noissa ei ole mitenkään "kauneimmasta päästä"eikä ole mikään älytön kiihtyjä mutta kaikin puolin loistopeli![]()
Isompia vikoja noissa ei ole, kaasarit on melko varmasti jo väljät.
Eli vähän uudemman kohdalla ei olisi ongelmia.
Pelkkiä kalvoja kun noihin ei saa, niin kannattaa huomioida että ne maksaa sitten sen 160€/kpl ja niitä kun pitää sit ostaa se 4 kpl ;)
Ja sama homma neulojen ja neulaputkien kohdalla, nekin on tod. näk. jo väljät tuon ikäisessä.
Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.