Tulokset 1:stä 26:een 26:sta
    Mistäs sen tietää?
    No koitappa ostaa vähän exoottisempaa tavaraa niin siitä se selviää helposti, tosin tupakkia kuluu ja ite joutuu vääntelemään mitä ihmeellisempiä juttuja...
    Jaa tää kuuluis kyllä kännissä tai yleistä threadiin, mut kun tossa luki Trumppa niin laitoin sit tänne...

F = dp / dt
    Tusinuudesta tiiä, mutta tänään taas Liedon mopokirkon letkaa kun katteli, niin harva pyörä sieltä joukosta erottu.. mut yks speed triple ainakin erottu
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
    Emmäävaan mittään tiiä, vaan kun huoltsikalle kaverin kanssa pysähdytään, niin minä joudun useammin juttusille ihmettelijöiden kanssa kuin japsipyörää tai harrikkaa kuskaavat kaverit. * *Joku oli jossain vielä kovasti sitäkin mieltä, että Trumppa on komea pyörä mutta ei oikein sovi naisen käsiin * "Että mistä sait päähäs tommosen hankkia?"

Ei ole. Pakoäänet ovat helvetinmoiset, kun villat palaneet torvesta. Erottuu muista, ikävä kyllä
    Bonnevillessä sama tauti, mutta eri syistä.
    Mulla ei kyllä ole mitään sitä vastaan, että joku enkeli kävisi laittamassa pelit tusinamoodiin

Ja varmana ollaan kännissä, eihän noita euroviisuja voi muuten kuunnella tässä surffauksen ohella
    Speed Triple -12, Daytona i955 -02, Bonneville V140T -78, Aprilia Pegaso -01.
    Lainaa (safar @ Touko. 12 2007,23:09) kirjoitti
    Emmäävaan mittään tiiä, vaan kun huoltsikalle kaverin kanssa pysähdytään, niin minä joudun useammin juttusille ihmettelijöiden kanssa kuin japsipyörää tai harrikkaa kuskaavat kaverit. Joku oli jossain vielä kovasti sitäkin mieltä, että Trumppa on komea pyörä mutta ei oikein sovi naisen käsiin "Että mistä sait päähäs tommosen hankkia?"
    Ehkä ne ihmettelijät vaan jostain syystä haluavat tulla juttelemaan just sun kanssa
    Speed Triple -12, Daytona i955 -02, Bonneville V140T -78, Aprilia Pegaso -01.
    Lainaa (wama @ Touko. 12 2007,23:14) kirjoitti
    Lainaa (safar @ Touko. 12 2007,23:09) kirjoitti
    Emmäävaan mittään tiiä, vaan kun huoltsikalle kaverin kanssa pysähdytään, niin minä joudun useammin juttusille ihmettelijöiden kanssa kuin japsipyörää tai harrikkaa kuskaavat kaverit. Joku oli jossain vielä kovasti sitäkin mieltä, että Trumppa on komea pyörä mutta ei oikein sovi naisen käsiin "Että mistä sait päähäs tommosen hankkia?"
    Ehkä ne ihmettelijät vaan jostain syystä haluavat tulla juttelemaan just sun kanssa
    Mistähän tuo johtuu..

Toki ne enemmän tulee jutteleen kuin ukkoskissaa ohjastaessa... harvoin silti, mut en ihmettele, tän näkösen juttusille en menis minäkään vaikka pyörä kiinnostais.
    No saapahan sumpit kiskoo rauhassa.

ai ni.. juu ei oo oo tusina pyörä vaikka ei ehkä tottumattomalle erilaiselta näytäkään, muttei sen tarttekaan. Se on mun ja mulle riittää et se on hyvän näköinen mun silmään.
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

McJäykät
    No ainakaan vielä ei oo tullu yhtään samanlaista löydettyä
    Tosin en oo vielä vuottakaan etsiny *

Mutta kaikki Trumpparit ketä oon tavannu (varsinkin Susikoski päräys -07) on tavallisen rentoa porukkaa *
    Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
    Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
    kaukana tusinatavarasta, eilenkin kompassilla muija laski että mopostani ottti kuvia 30 eri ihmistä siinä samalla kun oltiin kaffella. ei ne muut kiinnostanut yhtään...
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
    On. Japanian pojan kokoama vihreä. Asun keskellä ei mitään mutta silti sadan metrin päähän muutti näköjään toinen samanlainen ja samanvärinen ja samanvuotinen. Se tarkoittanee sitä, että kyse on tusinapyörästä kun melkein joka talossa on samanlainen.

Siitä sainkin hyvän aiheen käydä testaamassa S4RS:n, Superduken ja Triplen. Kaikki nakuja, mutta täysin erilaisia!!

Siis on tusinapyörä...vielä.
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Tusinavessa onpi...
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat

Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Tusina mopo löytyy. Muuta en ostakaan. Ei löydy enää lastentauteja, osia paljon tarjolla ja halvalla sekä helppo huoltaa. Sanotaan nyt pikku provona, että se on kilogiksu

Tosin sen verran laitettu palikkaa kiinni, että omansa erottaa parkkikselta.
    ---
    Tusinamopo mullakin on nykyään. 1000RR. Eikös noita Repsoleita aika paljon ole?

Entinen ei ollut tusinavehje ja juttuseuraa kyllä riitti jokapaikassa kun Veturin parkkeeras.
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
    On kai noita reilu tusina molempia eli punainen modattu daytona ja toisena Aprilia tuono factory . Oli miten oli , mutta molemmat ihan hauskoja laitteita .
    Tusinamopossa on se hyvä puoli, että se TOIMII ja siitä pääsee eroon, kun sen aika on.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Kyllä kaikesta eroon pääsee , kyse on millä hinnalla . Ei muijasta eroominenkaan ole koskaan halpaa ollu ja samat viat niissä suurinpiirtein on , olivatpa ne mistäpäin hyvänsä kotoisin !
    Lainaa (ttuttu @ Touko. 13 2007,11:29) kirjoitti
    Tusinamopossa on se hyvä puoli, että se TOIMII ja siitä pääsee eroon, kun sen aika on.
    Kannattaa ostaa heti alkuunsa *TOIMIVA mopo, ja kuka sitä nyt kaveristaan eroon yrittäisi *

Kyllä mopossa pitäisi hiukka luonnetta olla, eikä äänetkään olisi yhtään pahitteeksi (naapurin huomioiden) *
    Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
    Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
    Lainaa (mototollo @ Touko. 13 2007,11:34) kirjoitti
    Kyllä kaikesta eroon pääsee , kyse on millä hinnalla . Ei muijasta eroominenkaan ole koskaan halpaa ollu ja samat viat niissä suurinpiirtein on , olivatpa ne mistäpäin hyvänsä kotoisin !
    Kyllä muija on kalliimpi kuin mopolla ajaminen! Kaiken kaikkiaan "huolettomissa naisissa" käyminen olisi varmaan näiden 16 vuoden aikana tullut halvemmaksi. Ja ei olis tarttenu odotella sitä, kun pää ei ole kipeä tai ei ole niitä tai...
    Mutta varsinaiseen kysymykseen: ei TB lienee ihan tusinatavaraa ole´
    Moon oikias, sinoot vääräs - Moomma oikias, tootta vääräs...
    Opinions are like assholes, everybody got one.
    Honda XL 125 R -82 --> Kawasaki Z 650 -77 --> Honda CM 400 T -84 --> Honda NTV 650 Revere -90 --> Triumph Thunderbird 900 -00 --> Triumph Tiger 955i -05
    Eipä noita ole paljoa näkynyt... Käsi pystyyn ku tulee vastaan, voi nostaa vaik molemmat

Kawa LTD 550
    Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

"Si vis pacem, para bellum"
    CBR600F, eli ei juuri voisi yleisempi olla
    Mutta on siinä hyvätkin puolensa, osia saa käytettynäkin helposti, ja apua jos vikaa sattuu löytymään kun monella on kokemusta samasta pyörästä.
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
    No ei ihan montaa ST 1050 Sprinttiä ole tullut vastaan, mutta taitaa tuo sittenkin olla tusina tuote (vaikka itse ole hieman modifioinut sieltä sun täältä).
    Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
    Kieltämättä pikku-Trumpetti kiinnittää huomiota.
    Mulle vaan kukaan ei ole uskaltanut (?) tulla selittämään että muija ei sopis Trumpan päälle. Ehkä me sovitaan toisillemme tosn pyörän kanssa sitten, mene ja tiedä.
    Neljäs kesä lähti juuri samalla pyörällä, kolme samanlaista on tullut vastaan että ei taida olla ihan tusinapyörä
    Triumph S4 -04, Triumph Sprint ST1050 -06, Peshoo Vivacity Sixties -12
    Rocketti alkaa olla jo joka toisella. Toista se oli vielä viime kesänä.
    Lainaa (Rocketeer @ Touko. 24 2007,13:23) kirjoitti
    Rocketti alkaa olla jo joka toisella. Toista se oli vielä viime kesänä.
    Niinpä, aika kiitettävästi niitä on nyt kylvetty pisin maita ja mantuja.
    Siksipä sitä pitää säätää omammanoloiseksi
    "On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen."
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Juu ..
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
    Tuntuu tuo Bemarin hihnaveto ja rivikakkonenkin jostain kumman syystä keräävän ihmettelijöitä ympärilleen joka paikassa

Honda CBR 600F - Suzuki GSX-R 1000 - Yamaha YZF 600 Thundercat - Kawasaki Z 750 - Honda CB 600 Hornet - Yamaha XT 600 - BMW F 800 S & Kawasaki KLX 650 - BMW G 650 Xmoto
  26.  
    Mieluummin tusinapyörällä, kuin "maanantai" sellaisella.