Mulla on tässä nyt käsillä kysymys, jonka vastauksen kyllä tiedän; toinen pyörä...
Mutta, en kuitenkaan raaski luopua siitä ja onhan sitä verellä ja hiellä laitettu.
Eli tommonen -93 FZR600 ja kaipaisin ajoasentoa ehkä hieman pystymmäksi ja otetta kahvoihin jotenkin enemmän "rystyset edellä" -malliseksi. Onko mitään käteviä tapoja muuttaa tuota geometriaa, vai pilaako se vaan kaiken?
Onnistuu. Cliparit pois ja raiserit ja tavallinen yksiosainen stonga tilalle. Helppo asentaa ja helppo vaihtaa takaisin alkuperäiseksi jos tarve. Noita myydään valmiina setteinäkin, esim. Lousilla.(phaser @ Touko. 12 2007,20:56) kirjoitti
No tuota minäkin pähkäilin, mutta eikö siitä tule koomisen näkönen? Ja mahtuuko kääntymään? Ajatus oli etten siis muuttaisi katteita.
On kyllä mielessä jo suunnitelmat nakun tekemiseksi, mutta sitten on varmaan parempi vaihtaa koko laitos.
Mutta kiitos vinkistä, tarviipa miettiä vaikka jonkun raakavedoksen kanssa, taivuttella jotain putkea tms.
Mieleinen tanko clip-onien tilalle?
Oho, olinpa mä hidas...
Chuck Norris tilasi Hesessä Big Macin, ja sai sen.
Täytyy kyllä myöntää, että tunteepa sitä itsensä hölmöksi.
Jotenkin vaan aikasemmin olin ajatellut, ettei raisereita ja yksiosaista tankoa voi käytää kyykyissä, mutta heti kun toinen sanoo ja itse näkee pari kuvaa, niin tajuaa...
Tuosta mä taidan lähtee liikkeelle. Saapahan sitten vielä vanhat palikat takasin jos joku tarve tulee. Kiitokset asiasta kiinnostuneille!
Jotkut valmistajat tekee myös korotettuja clipareita, jos ei halua laittaa tankoa tilalle.
Samalla voisi säädettävät jalkatapit olla kova sana.
"Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
Taitaa Storm motor myydä myös noita samoja LSL-kamoja, kuin tuolla Louisilla on tarjolla.
Speed Triple -12, Daytona i955 -02, Bonneville V140T -78, Aprilia Pegaso -01.
LSL:n luettelo kertoo notta tuossa mallissa on katetta muokattava, että tuon suoran tangon saa asennettua. Tämä siis vain tiedoksi, se ei välttämättä ole paljoa mitä täytyy pois ottaa.