Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 122:sta
    Lainaa (Marsu @ Elo. 01 2007,19:06) kirjoitti
    voisin yrittää paikalle kanssa, mutta luvata ei uskalla. töistä kun ei aina tiedä *

tai sitten sovitaan eri aika jos haluat että tuon näytille muutaman minimoton ennemmin.
    Olis kyllä kiva jos pääsisit paikalle! * Laitan vaikka privana vielä osoitteen jne. Toivottavasti pääset edes jonkin päristimen kanssa paikalla *
    Kymco Zing 125
    Suzuki G500
    Yamahafz1-S
    Kawasaki Z1000
    Näin meillä...Klik
    ja klik

Alan edistyä - asiat menevät huonommaksi hitaammin.
    Älä saata minua kiusaukseen, osaan sinne itsekin.
    Hmmmm....kun tuo jänkhäkin jää väliin niin voisihan tuota yrittää jahka selviää millaisella kokoonpanolla tuo meidän naisväki lähtee fudisturnaukseen.

Toki paikka ja aika olis aika pop
    TBD
    --------------------
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBF 1000 F
    Triumph Sprint ST 1050
    Suzuki GSX-F 750
    Pahus ku on iltavuoro...

Olisin tuonu Customin. 3-vuorotyöläiselle ei mikään vuoro ole hyvä.

Omaa 5 v. poikaani olen ajeluttanut pihassa (20 metriä suuntaansa) kävelyvauhtia ja tykkää niin perskuleesti.

Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

"Si vis pacem, para bellum"
    Ai kun sopiva päivä ja ajankohta!
    Mieluusti tulen mukaan
    KTM 640 SM

Joka toiselle kuoppaa kaivaa.... joka toiselle ei...
    Onko tuo klo 14 edelleen voimassa? Loma alkaa tuona päivänä, joten ehkä pystyisi... Nurmijärven kirkonkylälläkö?
    Natiaiset on innoissaan, kun saa painaa starttinappia ja pyörä mörähtää käyntiin. Muutaman hangonkeksinaaman olen silläkin saanut aikaiseksi. Sitten vielä satulaan istumaan itse vieressä vahtien ja vähän kaasutellen niin on aika elämys jo.
    Lainaa (HarriS @ Elo. 02 2007,14:04) kirjoitti
    Natiaiset on innoissaan, kun saa painaa starttinappia ja pyörä mörähtää käyntiin. Muutaman hangonkeksinaaman olen silläkin saanut aikaiseksi. Sitten vielä satulaan istumaan itse vieressä vahtien ja vähän kaasutellen niin on aika elämys jo.
    Toivottavasti jalat ei kuitenkaan yllä vaihdepolkimelle.
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
    Jep, veljen arviolta ( ) 4-vuotias nassikka haluais päristellä aina mopon päällä. Ja kun koneen laittaa tulille veijarin istuessa tankin päällä ja näyttää että käännä kahvasta, niin hetihän se kääntää rajoitinta vasten paukkumaan. Selvää motoristin ainesta siis. *

Viimeksi mökillä myös ajeltiin nurmikolla kaksi päällä (veitikka [Edit: siis se pieni.. tai siis.. ] mun edessä). Kummallakaan ei ollut mitään varusteita ja silti selvittiin hengissä. Go figure?! *

Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
    Lainaa (TripleTwin @ Elo. 02 2007,14:25) kirjoitti
    Lainaa (HarriS @ Elo. 02 2007,14:04) kirjoitti
    Toivottavasti jalat ei kuitenkaan yllä vaihdepolkimelle.
    Tuskinpa päiväkoti-ikäisellä *

Hienoa,hienoa!! * Vielä vaan lisää poppoota mukaan! Laitan kaikille mukaan aikoville vielä privana viestiä ennen tuota päivää.. Joku kyseli ajasta, niin klo: 14:30 olisi aika passeli, kun 14:00 on välipala muksuilla..

Kymco Zing 125
    Suzuki G500
    Yamahafz1-S
    Kawasaki Z1000
    Mun mielestä tällaisia tapahtumia vaan lisää ja mieluiten ne muksujen äipät ja iskät myös paikan päälle! Mikäs sen parempaa positiivisen asenteen muokkausta motoristeja kohtaan (varsinkin niille lasten vanhemmille). Hatunnosto ennakkoluulottomalle päiväkodille! Ainahan kaikkeen päiväkotirutiineista poikkeavaan toimintaan liittyy pieni riski, mutta vanhempien luvalla ottaisin kyllä kyytiin *riittävän isokokoiset* muksut sille muutaman kymmenen metrin lenkille, jos asiasta on tosiaan yhteisesti sovittu päiväkodin ja vanhempien kanssa. Kyllä kai jokaisen kuskin päässä on sen verran järkeä, että tyhjäkäynnillä vain mennään kytkintä luistattamalla. Pienemmät voisi tulla kyytiin vaikka iskän tai äiskän tai vaikkapa sen päiväkodin tädin tai sedän sylissä. Joillekin varmasti riittää myös se pyörän päällä istuminen tai starttinappulan painaminen ja kahvan kääntäminen.

Mun mielestä tämä menee samaan kategoriaan vaikkapa valjakkokoiriin tutustelun ja valjakkoajelun kanssa, joissa olen itse ollut mukana. Lasten ilmeet ovat kaiken sen järjestelyn ja vaivan arvoista ja taatusti tapahtuma jää tenaville mieleen ikuisiksi ajoiksi

PPK
    Lainaa (ppk @ Elo. 02 2007,16:45) kirjoitti
    Mun mielestä tällaisia tapahtumia vaan lisää ja mieluiten ne muksujen äipät ja iskät myös paikan päälle! Mikäs sen parempaa positiivisen asenteen muokkausta motoristeja kohtaan (varsinkin niille lasten vanhemmille).
    KIITOS! *
    Toivon tosiaan myös että muutkin uskaltautuisivat kokeilemaan, mikäs sen parempaa mainosta meille motoristeille kuin esillä olo muualla kuin lehtien ristipalstoilla!

Eli kerätäänhän ISO porukka Nurmijärvellekin?!?!!?
    Kymco Zing 125
    Suzuki G500
    Yamahafz1-S
    Kawasaki Z1000
    mukana ollaan jos ei ole koulua silloin, opiskelut sotkee mutta, onko kyseinen päiväkoti klaukkalassa vai kirkonkylällä? jos ei kummassakaan niin missä
    Jaa, vai tämmöönen tapaus. Hetkinen selataas kalenteria..aivojen etulohko...17.8...keskellä päivää. Jaa sillon ois lomapäivä ja etenkin maratoonin aatto, joten mitään raskaampaa ei viitis, eikä voikkaan tehrä, kun vaan kotona tai jossain lillutella....eli siis pyöritellä mopolla ympäri suomen niemeä. Kun tuo tapaus kerta ei minusta ole kiinni, niin en nyt ihan vielä mene varmaksi vannomahan, mutta jos ei kummempia tule eteen niin kaipa tuon lenkin voisi nurmijärvelle heittää. Varmaankaan muita vetureita ei ole tulossa, niin tuleepahan lisää variaatioita.
    Lainaa (knaapo @ Elo. 03 2007,07:34) kirjoitti
    onko kyseinen päiväkoti klaukkalassa vai kirkonkylällä?
    Kirkonkylästä löytyy oikea paikka! * Ja eihän kukaan puhu Klaukkalasta Nurmijärvenä...
    Mutta teretulemasta, laitoinkin jo privaa! *
    Kymco Zing 125
    Suzuki G500
    Yamahafz1-S
    Kawasaki Z1000
    Voi jummijammi kun hienoa ennakkoluulottomuutta päiväkodin hlökunnalta ja muilta!!! Tällaisia juttuja tarvitaan lisää ehdottomasti. Nyt itseäni harmittaa vietävästi kun vien pyörän rääkättäväksi juuri ko. viikolla Saksan teille. Olisin ollut ehdottomasti messissä, kun kerran asunkin siinä vieressä.

Jos tällaista järkätään uudemmankin kerran(esim. ensi keväänä?) ni eiku ilmoa! Tästähän vois tehdä jokavuotisen perinteen, ja muut päiväkodit ja koulut vois ottaa ideasta vaarin.
    Suzuki GSX-R600

Ekaks olin et ei vittu, mut sit olin et ei saatana
    Lainaa (Johanna500 @ Touko. 12 2007,10:10) kirjoitti
    Sellasta aloin kyselemään, että olisiko kellään innostusta tulla esittelemään pyöräänsä tai jopa ajeluttamaan sillä lapsia Nurmijärvelle yhteen päiväkotiin tässä kesän aikana??? Olen itse tuossa päiväkodissa töissä ja tulisin paikalle tietenkin itsekin pyörällä. Mutta luulenpa että muksut olisivat hurmiossa jos pyöriä olisi useampia...
    Joten, jos kiinnostaa niin jutellaan lisää! *
    Asian vierestä....

Järjestettiin pikkusen vanhemmille lapsille mahdollisuus mopo kyytiin ....

Paikallisen koulun (ala-aste) vanhempain yhdityksen kanssa mahdollisuus istahtaa kyytiin ja lenkkinä läheinen kortteli ..

Homma oli menestys ja bensaa paloi eikä lippoja tullut kun hommaa hoidettiin niin varovasti kuin mahdollista ... Meitin ajelutukset veti niin paljon kyyditettäviä ettei välillä edes mp-poliisille riittänyt kiinnostuneita .. lopussa ajelutettiin vielä lapsien vanhempia ...

Varusteina ei meillä ollut kylläkään kuin erikokoisia kypäriä ...

Mutta homma oli kuitenkin menestys ... ja jatkossakin olisimme olleet mukana mutta silloinen vanhempain yhdistys loppui ....

MUTTA EI MUUTA KUIN TOTEUTTAMAAN ; ON VARMASTI HIENO KOKEMUS...

Monet vanhemmat tulevat ymmärtämään sen jälkeen että kaikki motoristit eivät olekkaan mul&/%¤ keulijoita ja häiriköitä!!!

t:JL
    Näillä mennään mitä on saatu !
    Pistäppä se päiväkodin tarkempi osoite, jos sattuis ihan "ekstemporee" ajelemaan sielläpäin 17.8 klo 14.30 aikoihin...
    Moon oikias, sinoot vääräs - Moomma oikias, tootta vääräs...
    Opinions are like assholes, everybody got one.
    Honda XL 125 R -82 --> Kawasaki Z 650 -77 --> Honda CM 400 T -84 --> Honda NTV 650 Revere -90 --> Triumph Thunderbird 900 -00 --> Triumph Tiger 955i -05
    Joo. Pistä osoite - tilanteesta riippuen voisihan sitä mukuloille puolitonnaria näyttää.
    <p>2002-2014</p>
    Slickwille:n avatar
    Liittyi Sep 2006
    Jossakin tuolla Helsingin ulkopuolella
    toi on kyl hieno ajatus muistan ite kuinka muksuna pääs kerran pyörän kyytii ja sitä oli iha myytyä mut toi kyydittäminen kyl, henk.koht. suosittelen jättämää välii jos meinaa niin et riittävän isoi, koska siitä ne pienemmät voi harmistuu et miksei ne pääse.. ja se ei taas ois kivaa
    Voisi yrittää tulla paikalle, kun E-Suomeen muutenkin ilmaannun ko. päivänä. Jos osoitetta saisi, niin asia helpottuisi.

Laitetaan muksut hymyilemään!
    Lainaa (Johanna500 @ Elo. 01 2007,18:35) kirjoitti
    Vieläkö löytyy lisää lasten ilahduttajia?? 17.8. olisi mahdollisuus kääntää yhden Nurmijärveläisen päiväkodin lapsien naamat muistuttamaan Hangon keksiä, vain tulemalla pyörineen paikalle...
    Ottakaahan yhteyttä!

Johanna
    Tulossa ollaan!
    Ei näytä yksityis viestit tulevan läpi joten ilmoittaudun nyt tässä!
    Matti Kyllönen, Magny Cours, 1993:
    "Siellähän on paljon ruuhkaa, tämähän on kuin Mannerheimintiellä!!" "Noh, ei se ole mitään verrattuna siihen mitä Keski-Euroopassa sanalla ruuhka tarkoitetaan!" (keke)
    Lainaa (Johanna500 @ Elo. 01 2007,18:35) kirjoitti
    Vieläkö löytyy lisää lasten ilahduttajia?? 17.8. olisi mahdollisuus kääntää yhden Nurmijärveläisen päiväkodin lapsien naamat muistuttamaan Hangon keksiä, vain tulemalla pyörineen paikalle...
    Ottakaahan yhteyttä!

Johanna
    sun priva boksi täynnä...joten pitää laittaa viesti tänne.. jos ollaa lähössä jonnekki kauas sillon kokoontumisajoon en pääse....mut ilmottelen lähempänä ku tiiän paremmin... muuten tulossa
    Lainaa (piipu @ Elo. 05 2007,21:30) kirjoitti
    sun priva boksi täynnä...
    Jeps, niinpä näkyy (TAAS?!)... Mutta hyvä kun ilmottelitte tänne

Muille kans, laittakaahan varmistukset tulostanne!!!
    Kiitos..
    Kymco Zing 125
    Suzuki G500
    Yamahafz1-S
    Kawasaki Z1000
    Jaahans, työt selkeesti häiritsee harrastuksia taas kerran.

Nytpäs joudunkin ilmoittautumaan statuksella vahva ehkä, riippuen siitä miten ehättää Jojensuusta kotiutumaan perjantaina.

Siis, jos aikataulut ja korkeampi voima sallii (sinivalkoiset siivet) niin ehdottomasti edelleen mukana, tarkemmin tuo selvinnee torstaina.
    TBD
    --------------------
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBF 1000 F
    Triumph Sprint ST 1050
    Suzuki GSX-F 750
    Tulossa olen
    KTM 640 SM

Joka toiselle kuoppaa kaivaa.... joka toiselle ei...
    Ikävä kyllä joudun ilmoittamaan että ei päästä niitä pikkupyöriä näyttämään.

Sattuneista syistä suuntaamme aikaisin aamulla jo kohti Kiteetä ja koitamme päästä muutamaksi tunniksi jopa treenaamaan radalle.

Mutta mutta, ehkäpä tuo onnistuu syksymmällä vaikka ihan erillisenä häppeninginä
  30.  
    Kannan omalta osaltani korren kekoon ja tulen paikalle
    -Z-
    Suzuki GSXR 1100
    Mun sivut
Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen