No niin, joko kaikki pyörälliset kummin kaimatkin on pyydetty mukaan?!!? Muksut ainakin on jo ihan täpinöissä...
Toivotaan vaan että tuo sää sallisi...mutta pieni sade nyt tuskin ketään haittaa..
Nähdään perjantaina!!!!!
![]()
Kymco Zing 125
Suzuki G500
Yamahafz1-S
Kawasaki Z1000
Töissä ollaan tiukasti. Kuun vaihde, inventaario ja tilikauden vaihde vaatii läsnäoloa...
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Hyvällä tuurilla ehkä, varmaksi ei uskalla luvata.
Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08
'Boredom is a big killer of men'
Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
Tämänhetkinen säätiedotus näyttää aika pahalta, mutta enköhän minä ilmaannu paikalle.
Juu, töissä ollaan ja tiukasti, edelleen jumissa täällä Lontoossa. Ainoa positiivinen puoli on se ettei sada vettä....vielä
TBD
--------------------
Honda CBR 1100 XX
Honda CBF 1000 F
Triumph Sprint ST 1050
Suzuki GSX-F 750
ei mitää saumaa päästä niinku arvelinki aikasemmin..pe koko päivä täynnä duunia...ei voi mittää...nauttikaa te muksuista ja mopoista![]()
Vielä kaikille muistutukseksi: Osoite on Sompionkuja 2, 01900 NURMIJÄRVI. Viereinen hiekkakenttä on meille varattu (käynti punamullantien/sompiontien kautta)...
Ja tosiaan klo: 15 päristellään paikalle...
Tervetuloa!
Ps. Jos eksyy niin: 044 - 015 6123 / Johanna
Kymco Zing 125
Suzuki G500
Yamahafz1-S
Kawasaki Z1000
Täytyy päristellä paikalle...
...mikäli ei ihan kaatamalla sada
polkupyörä
ex ZX-6R 03
ex Nonster 600 01
Yritän saapua paikalle![]()
juu, ei pysty ei kykene... työt sotki hommat taas...
-Yamaha YZF600R Thundercat-
Koitan vääntäytyä paikalle...
KIIIIITOS kaikille paikalla olleille!!! Muksut oli AIVAN haltioissaan...ja niin tais olla muutama aikuinenkin..
En ehtinyt varmaan puolillekaan esittäytyä, joten sori...Mutta olin se pää punasena edestakasin juoksenteleva blondi *
Koitan saada kuvia vkolopun aikana nettiin (kun niitä sitten kuitenkin saatiin vaikka kahdesta kamerasta loppu jo patteritkin)!
Mutta tosiaan, KIITOS meidän Helmitarhalaisten puolesta, toivottavasti nähdään joskus vielä vaikka samoissa merkeissä...
Hyvää syksyn alkua kaikille...toivottavasti ette kastunut pahasti *![]()
Kymco Zing 125
Suzuki G500
Yamahafz1-S
Kawasaki Z1000
Paljonko pyöriä oli paikalla ??
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
Pyöriä oli 10-15 ei tullut laskettua kun muksujen perässä myös ihailin muiden pyöriä . Mieli teki kysyä minunkin saako istua ja saako laittaa käymään *!!!Suosituin pyörä taisi olla virago *
(nätti olikin ) Luulen että potin räjäytti se poika joka istui viragon päällä ja sanoi toiselle wesselille startti nappulaa näyttäen että tuosta kun painaa alkaa rokkaamaan !!!!!!Muutama vetomieskin *
oli selvästi kaasukahvan kääntämisestä päätellen .Ihan positiivinen tapahuma , lapsia odotin kyllä enemmän .seppo
PS harmi etten kastunut saisi nauttia kuumasta rommista
Kiva oli käydä vesseleitä ilahduttamassa. Meitä tais olla 10-12 motoristia, ei sokerista tehtyä
Sain sadekuurot niskaani mennen tullen mut kelin mukaisissa varusteissa ei kastu![]()
..(seventy fife @ Elo. 31 2007,17:44) kirjoitti
.. Eikös se lasten suusta totuus lähde sanonnankin mukaan...
![]()
Varsin hauskoja nuo lapset... Mukavaa kun tykkäsivät...Heillä riittää varmasti sitten juttua joksikin aikaa kotona & päiväkodissa...
Mukavaa oli. Muksut oli ainakin innoissaan ja saivat puhumisen aihetta hetkeksi aikaa. Mua hymyilytti eniten se yksi poika joka ihan tosissaan selitti että kyllä tytötkin voi ajaa mopolla, hän tietää *
. Ja uskalsihan ne tytötkin tulla istumaan mopon päälle.
Osuin hyvällä tuurilla kolmeen sadekuuroon reissun aikana, mutta onneksi varusteet oli sen mukaan enkä sulanut vaikka aika makea olenkin *.
Melkein Vaarallinen...
Nii, no mä sain päälleni raekuuron mutta onneksi matkaa on vaan 600metriä! *(isorosvo @ Elo. 31 2007,17:41) kirjoitti
Mutta ei se silti pois sulje tuota kuumaa rommia...
Tosiaan sellaset kymmenkunta teitä taisi olla ja kaikki pyörät näytti olevan mieluisia *
Meillä nuita muksuja tosiaan on "vain" 35 mutta eiköhän noita ollut ihan tarpeeksi sotkemaan teidän pyörät hiekkaan (ja kuolaan...) ! *![]()
Kymco Zing 125
Suzuki G500
Yamahafz1-S
Kawasaki Z1000
ja seuraavan kerran minäkin olen paikalla, vaikka olis mikä...ja kameran kanssa, niin saadaan kaikille hyvä mieli vielä kuvan muodossa...
-Yamaha YZF600R Thundercat-
Jep, hauskaa oli, vaikka vähän kastuttiinkin. Kiitos mehusta![]()
Hyvä että kaikilla oli hauskaa!!
Mä selvisin kotiin kuivana, kun oikein luovin kahden saderintaman välissä![]()
polkupyörä
ex ZX-6R 03
ex Nonster 600 01
Elikkäs: Kuvia -> Käyttäjä Johku, ja sieltä albumit (lukee pienellä!): Helmitarha. Ja salasana siihen on niinkin ovela kuin Helmitarha. *
![]()
Kymco Zing 125
Suzuki G500
Yamahafz1-S
Kawasaki Z1000
Mukavan näköstä touhua(Johanna500 @ Elo. 31 2007,20:11) kirjoitti
Tässä vielä linkki johon ei tarvitse muuta kuin salasanan
Tunnelin päässä näkyvä valo on juna!
Kiiiitos(Miqa @ Elo. 31 2007,20:51) kirjoitti
Minä kun olen tekniikan ihmelapsi...
Tosin tohon ei tarvi edes sitä salasanaa..![]()
Kymco Zing 125
Suzuki G500
Yamahafz1-S
Kawasaki Z1000
on se hauska kun joku tykkää
hiukka myöhässä paikalle mutta ehti onneksi joku kotarin päällekin.
joskus sitten voidaan katsoa että jos toisi niitä pieniä mopoja näytille, muutaman kuskin kera![]()
Upeaa touhua!!!!!Nyt on sitten nuorisolta veri myrkyttynyt
eikä paluuta ole
I'd like to die like my Grandfather.
Gently while asleep
Not screaming in terror
Like his passengers
http://www.bikepics.com/members/jpalvima/
Joo ei tarvi kun se on selaimen muistissa kun olet jo siellä vieraillut.. Kokeileppa vaikka eri selainta tai tyhjennä selaimen välimuisti niin johan kysytään taas salasanaa ;)(Johanna500 @ Elo. 31 2007,21:08) kirjoitti
Tunnelin päässä näkyvä valo on juna!