Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 122:sta
    Tulen
    Moon oikias, sinoot vääräs - Moomma oikias, tootta vääräs...
    Opinions are like assholes, everybody got one.
    Honda XL 125 R -82 --> Kawasaki Z 650 -77 --> Honda CM 400 T -84 --> Honda NTV 650 Revere -90 --> Triumph Thunderbird 900 -00 --> Triumph Tiger 955i -05
    Itsellä 3v ja 4,5v lapset enkä ole itse vienyt heitä kuin mahan ja tankin välissä pihatietä ympäri pariin kertaan. Turha kiirehtiä. Vanhempi alkaa jo olla sen ikäinen että voisi jo tarakallekin ottaa mutta mikäs kiire tässä...

Ovat kotihoidossa nuo minun penskani mutta sen voin sanoa etten kauheasti tykkäisi jos joku "Tauno Tuntematon" kävisi kuskailemassa lapsiani. Tuo moottoripyöräily on kuitenkin niin tunteitaherättävä asia että moni mamma voisi olla aika vauhkona.

Parempi voisi olla ihan pelkkä "näyttely" jossa lapset saavat ottaa kylmiä tyyppejä ja vaikka joku sähkömönkijä jolla saavat ajaa pientä lenkkiä ihan itse. Siinä tuskin kenelläkään olisi mitään nokankoputtamista. Vaikkakin kyllä joku vauhkomamma siitäkin suuttuisi.

Eräällä tutulla perhepäivähoitajalla on sellainen lapsi hoidossa jonka äiti vaatii että hänen lapsellaan on oltava neonkeltainen huomioliivi AINA ulkona ollessa. Siis myös leikkikentällä! Viekääpä tämmöisen äidin lasta moottoripyörällä niin äippä tappaa ihan varmasti!

Muuten ihan hyvä idea...
    HD flhtcui, Trapper XL400 irs, Sea-Doo RXP215 ym...
    ------------------------------------------------------
    --en ole latomaalari--
    Lainaa (Earthend @ Touko. 16 2007,18:47) kirjoitti
    Muksut on aivan innoissaan jo kun pääsevät pyörän päälle istumaan. Ihan turhaa lähteä niitä ajeluttamaan. Kamera vielä mukaan että kaikki saa muiston tapahtuneesta niin kaikki on varmasti tyytyväisiä.

Tota jäpikkää ei meinannu aikanaan saada pyörän päältä ollenkaan pois
    no siinnähän ois sit oikein lupaava motoristin alku.

valitettavasti on todettava, että ei pääse... Työ häiritsee harrastuksia, mutta joku toinen... Toivottavasti muksut tykkää!
    -Yamaha YZF600R Thundercat-
    do dii...perjantai lähestyy....
    meit ois kaks tulossa....tällä hetkell sääkartan mukaan ois sadetta luvattu noihin kellon aikoihin....mut ei se kummiskaa tarkota et sillon satais ja en mie pientä sadetta pelkää

jos on muitaki täältä päin lähtijöitä ..pitäiskö treffata lahnuksen shelillä siitä pääseepi kätevästi nurmijärvelle....
    Tarvitseeko siellä lainaksi 140 cm pukua? Ajeluttamaan en pääse (valitettavasti) mutta voisin tuoda puvun lainaan. Kypärä löytyy myös.
    "Ainoat ihmiset, jotka eivät koskaan epäonnistu ovat niitä, jotka eivät koskaan yritä mitään"
    Lainaa (anni @ Elo. 15 2007,09:17) kirjoitti
    Tarvitseeko siellä lainaksi 140 cm pukua? Ajeluttamaan en pääse (valitettavasti) mutta voisin tuoda puvun lainaan. Kypärä löytyy myös.
    mä oon pelkästään tuomassa panuani näytille ja ehkä saa kylmä istumiset ottaa....mut ei ajelua...en tartte varusteit muksuille,....

mut melkein ketjun alulle panija vois tietää onko tarvista....
    Tää kamalasti valittaen ilmottaa että pakko perua hyvät lupaukset: duunissa kakarat on saanu aikaan täyden paniikin ja viel parasta, joudun yksin laittaan maalimalle yhen talon perjantaina...
    maxiskootteri

-Punainen on edelleen väreistä nopein -
    Eli, joudumme vaihtamaan ajankohtaa vielä kerran...sorry! *
    Nyt kävi niin, että olen kipee ja imeisesti puolet päiväkodin henkilökunnasta on kipeenä...ja loput ei haluu alkaa "järjestelee" tätä juttuu ku oon sen kerran tähänki asti yksin hoitanu....

Suuri * kuitenkin niille jotka olivat avoimin mielin tulossa ja toivottavasti koko homma ei nyt vesity tämän sairastelun vuoksi *, vaan saadaan vielä jopa isompi poppoo mukaan vaikkapa ensiviikolla?? *

Laittakaahan viestiketjuun tietoa mikä päivä ensviikolla ois paras, niin sovitaan uusi päivä!
    Kymco Zing 125
    Suzuki G500
    Yamahafz1-S
    Kawasaki Z1000
    ..No voi harmi.. Paranemisia !.. itselle käy aika lailla kaikki päivät kun sopivasti ennakkoa ni joutaa pomolle mainita asiasta...
    Lainaa (Theseus @ Elo. 15 2007,22:04) kirjoitti
    itselle käy aika lailla kaikki päivät kun sopivasti ennakkoa ni joutaa pomolle mainita asiasta...
    Hienoa! Ilmottelen....
    Kymco Zing 125
    Suzuki G500
    Yamahafz1-S
    Kawasaki Z1000
    moi !...mä olen estynyt ti ja ke......muina päivinä luultavasti ok....jos se klo on sama......
    Et tu, Brute

- Ducati Multistrada 1200 S Touring - 2012
    Jaahans, saatiin revanssi

Allekirjoittaneen allakka kertoo että paikkakunnalla ollaan maanantaina, tiistaina ja perjantaina iltapäivällä nopeasti kalkumoituna puoli kolmen jälkeen.
    TBD
    --------------------
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBF 1000 F
    Triumph Sprint ST 1050
    Suzuki GSX-F 750
    No nyt näyttää aika tyhjältä kalenteri ensi viikon osalta. Pomosta ei tosin koskaan tiedä mitä se keksii, mutta jos "ajoissa" saa ajankohdan selville niin eiköhän tuo onnistune...

edit: ja jos kelit suosii vielä ensi viikollakin...

-Yamaha YZF600R Thundercat-
    no voe harmi....mull oli just pe vapaa....mut ei voi mitää..ens viikol varmaa aika epätodennäköstä et pääsisin mukaan....taitaa olla asiakkaita joka päivälle...paranemisia sulle
    No voe kökkö. Tiistaiaamuna lähtee lomalento, tulen takaisin vasta seuraavalla viikolla. Eli ei onnaa...
    Hatunnosto Johannalle hienosta ideasta ja viitseliäisyydestä * . Harmittaa kun itse asun näin kaukana ja sen vuoksi en pääse tulemaan. Omaa tyttöäni olen ajeluttanut 2,5 vuotiaasta asti ja se on ollu aivan intona. Tossa mahan ja tankin välissä se on istunu ja huutaa että "Anna iskä hurjaa kyytiä!". Mistä lie semmosta oppinu...muumeista vissiin * . Mutta mun pointti on, että jos tarkastellaan vain ajelutusta suorituksena niin siinä ei ole mitään ihmeellistä eikä vaarallista kun ei mennä yleiselle tielle. En lähtisi siihen että "voihan siinä kaatua ja sattua vaikka mitä", koska aivan kaikessa voi "sattua vaikka mitä". Luvat vanhemmilta tietenkin pitää olla, eli tässä olen Johannan kanssa aivan samaa mieltä.

En muuten usko että noille pienimmille kannattaa mitään varustepakettia päälle vääntää. Ensinnäkin tällainen muuten hyvä "kasvatustekijä" oikeisiin ajovarusteisiin totuttamiseksi unohtuu päiväkoti-ikäisillä tosi pian...jos etes siitä mitään ymmärtävät (alakouluikäisillä sitten eri asia). Toisekseen sopimattomat varusteen tekevät elämyksestä negatiivisen ja vaikeuttavat muksun kyydissä pysymistä. Joku Goretexi- ja normaali suojaton nahkapuku kun ei edes suojaa kaatumiselta. Tässähän kyseessä on hyvin hiljainen vauhti.

Niille vauhkoille äideille ja isille jotka eivät halua tulla katsomaan eivätkä osallistumaan lastensa kanssa tapahtumaan, mutta silti kieltävät lapsiltaan hienon kokemuksen, ei voida millään keinolla mitään. * Mutta sen ei pidä olla syy siihen ettei kukaan muukaan saa kyytiä ja sitä elämystä. Muille sitten vain päällä istumista...ja kaasuttelua * .
    Paljon * kaikille teille, jotka osallistutte tekemään muksuille päivän jonka muistavat pitkään ja Johannalle pikaista paranemista.
    YZF-R1 -07

"Aikainen kala koukun nappaa..."
    sb a #??
    www.vararikkoracing.fi
    Dodii, nyt on asia varmistettu pomolta ja päivämääräksi ehdottaisin sellaista kuin pe 31.8.2007!

Eli tulettehan isolla joukolla ja positiivisella mielellä Nurmijärvelle, osoitteeseen: Sompionkuja 2. * Hyvä aika taitaisi olla klo: 15.
    Jos/kun löytyy pyörätuttuja niin ottakaahan mukaan!

Kertauksen vuoksi: kyseessä on siis pyörien esittely päiväkodin lapsille. Otetaan pyörän päälle istumaan jos lasten rohkeus riittää ja voihan sitä vaikka kääntää vähän kahvaakin

Orgboxi meinaa mennä jatkuvasti tukkoon, joten jos mahdollista niin viestitellään tämän kautta epäselvistä asioista...toki saa privaakin laittaa jos siltä tuntuu Ilmotelkaa tulostanne niin osaan keitellä hyvän määrän kahvetta
    Kymco Zing 125
    Suzuki G500
    Yamahafz1-S
    Kawasaki Z1000
    Lainaa (Johanna500 @ Elo. 16 2007,18:47) kirjoitti
    Dodii, nyt on asia varmistettu pomolta ja päivämääräksi ehdottaisin sellaista kuin pe 31.8.2007!

Eli tulettehan isolla joukolla ja positiivisella mielellä Nurmijärvelle, osoitteeseen: Sompionkuja 2. * Hyvä aika taitaisi olla klo: 15.
    Jos/kun löytyy pyörätuttuja niin ottakaahan mukaan!
    Nythän aika alkoi näyttää jo siltä, että "joutuu" tuomaan vanhan pannarinkin näytille! Eipä turhan usein tulekaan käytyä N:järvellä, vaikka melkein naapurissa asun... Ja jos vielä saa kahvitkin, niin kyllä käy!

Kai sinne kaikki halukkaat mahtuu koko kylälle, saati päiväkodin parkkikselle?
    Ei säävarausta? No ei kai nyt sentään!
    Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
    Paranemisia Johanna!
    Aikataulusta parinviikon päähän en osaa oikein sanoa viel, mut palailemme asiaan!

Kummipoika tahtois tosiaan kyytiin joskus, eli jos jollain olisi lainata noin 5-6vuotiaalle käyvää pukua, niin olisin iki-iloinen!?!
    KTM 640 SM

Joka toiselle kuoppaa kaivaa.... joka toiselle ei...
    Voi harmi!

Koitahan tervehtyä.

Nyt käy kyllä niin että minä en pääse, pukkaa reissua päällensä jo torstaista alkaen!

Mutta antakaahan lasten nauttia ja pitäkää itsekin kivaa
    Matti Kyllönen, Magny Cours, 1993:
    "Siellähän on paljon ruuhkaa, tämähän on kuin Mannerheimintiellä!!" "Noh, ei se ole mitään verrattuna siihen mitä Keski-Euroopassa sanalla ruuhka tarkoitetaan!" (keke)
    Lainaa (Skeleton @ Elo. 16 2007,19:59) kirjoitti
    Kai sinne kaikki halukkaat mahtuu koko kylälle, saati päiväkodin parkkikselle?
    Ei säävarausta? No ei kai nyt sentään!
    Hienoa jos pääset tulemaan!
    Ei kait motoristit tunne sanaa säävaraus? *No joo, jos kunnon myräkän lykkää niin sit on kait pakko perua mutta eiköhän laiteta tilaukseen kiva poutasää!

Ja tosiaan, KAIKKI terveellä järjellä * varustetut motoristit on tervetulleita, järkätään tilaa varmasti!!!
    Kymco Zing 125
    Suzuki G500
    Yamahafz1-S
    Kawasaki Z1000
    Mun kohdalta näyttää ihan ok........pitääkö ottaa korvatulppia mukaan.....jos joku innostuu vääntämään kahvaa.....noi Renegadet vähän kirkasee..... :=)
    Et tu, Brute

- Ducati Multistrada 1200 S Touring - 2012
    Kai nyt enemmän on porukkaa tulossa 31.8. kuin mitä ilmottautunu on tähän mennessä?!!?!? *
    Hopi hop, nyt kaikki ylityövapaat ja muut käyttöön ja pyörän nokka kohti Nurmijärveä!!

Odottelen... *
    Kymco Zing 125
    Suzuki G500
    Yamahafz1-S
    Kawasaki Z1000
    Yritän tulla paikalle.
    God hates us all

By SLAYER

Suzuki Bandit 01 600n/Lunastettu 2002 autoilijan virheen takia
    Suzuki Bandit 02 600s/Myyty 2003
    Suzuki Bandit 03 1200s/Lunastettu 2008 autoilijan virheen takia.
    Suzuki Bandit 06 1200 Fighteri
    Voin tulla paikalle, ehkä...
    yritetään olla paikalla !
    No höh, kaikki vaan yrittää tulla paikalle!
    No joo, toivottavasti se meinaa sitä että tulette jos suunnilleen hengissä ootte...

Hyvältä näyttää...vielä vaan lisää porukkaa ja tosiaan kaikki tutut motoristit puhutte sit mukaanne eiks je? *

Kymco Zing 125
    Suzuki G500
    Yamahafz1-S
    Kawasaki Z1000
  30.  
    Valitettavasti oleskelen tuolloin neuvostolassa...
    Moon oikias, sinoot vääräs - Moomma oikias, tootta vääräs...
    Opinions are like assholes, everybody got one.
    Honda XL 125 R -82 --> Kawasaki Z 650 -77 --> Honda CM 400 T -84 --> Honda NTV 650 Revere -90 --> Triumph Thunderbird 900 -00 --> Triumph Tiger 955i -05
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen