Hei miten testataan ja mikä voisi olla vikana kun ei lataa kunnolla.
Onko Honda oma tauti vai....
kiitti vastauksesta![]()
Matti Natri
mittaa ensin akun navoista jännite (mittari näyttää varmaan n. 12V) niin että pyörä ei käy, sitten mopotin käyntiin ja uus mittaus tyhjäkäynnillä, pitäs varmaan olla n. 13V ja kun nostat kierroksia niin pitäs alkaa Volttien nousta 14V tai yli..
Omassani ei ainakaan oo ongelmaa latauksen kanssa, tähän asti on yhtä kertaa lukuunottamatta lähtenyt käyntiin kuin palmun alta*koputtaa puuta*
Viisaammat varmaan osaa kertoa mistä lähteä hakemaan vikaa jos ei lataa riittävästi....
moottoripyöräily, parasta mitä voi housut jalassa tehdä![]()
Minun satovi 600:ssa oli latauksen kanssa ongelmia. Kävin sitten kaikkien johtojen liittimet läpi, eli puhdistin hapettumat pois, niin alkoi latamaan ihan normaalisti.
Kahteen asiaan maailmassa ei voi luottaa, eli mennään vaan yhdelle ja minä vaan kokeilen vähän sormella.
Sinun puheet on kuin Iitan pieru, puolet paskaa.
Joopa! Juuri se kolminapainen liitin joka on laturin ja jännitteensäätimen välissä, on useasti pahasti hapettunut tai jopa möykyksi kärventynyt. Vaihda se uuteen ennenkuin laturin käämit palaa! Kunnossa olevassa laitteessa latausjännite on autoihin verrattuna yllättävänkin korkea, noin 14,5V!(mnatri @ Helmi. 12 2007,14:18) kirjoitti
Historiaa et voi muuttaa. Tästä, tai tulevista päivistä saatat onnistua tekemään vaikka kuinka hyviä, niin
itsellesi kuin ympärillesi!
Mulla ollu kanssa vt500 latausongelmia .Kiitti vaan vinkeistä pitää alkaa tutkimaan![]()
Minulla oli myös latausongelmia.
Ongelmana oli kolmen keltaisen johdon hankaantuminen poikki väliltä laturi/lataussäädin.