Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    eli moottorista kuuluu noin 100-130kmh välillä semmonen yhtäjaksoisesti kuuluva vouvouvou ääni..hankala selittää mut jos se kuuluu kawassa asiaan??
  2. #2
    Varmasti hankala selittää...ja yhtä hankala arvata, mutta oletko varma, että ääni tulee moottorista? Äänen paikallistaminen ei aina ole helppoa, varsinkaan ajon aikana. Voisiko mahdollisesti olla ketjujen ja rattaiden ääni? Niillä on joskus taipumusta äännellä kuvailemallasi tavalla, mikäli ovat liian kuivat tai kireällä/löysällä
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
  3. #3
    ääni ketjuille,ääni ketjuista...
  4. #4
    vai sellainen vaihteiston ujellus? Häviääkö/vaimeneeko kun heität vitoselle tai hölläät vetoa moottorissa?

    Tämä siis normaalia..
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  5. #5
    joo eli kun kaasun höllää niin ujellus loppuu..sama millä vaihteella ajaa ja kun nopeutta nostaa 100 ylösäin niin se nopeutuu se ujellus 130 kymppiin asti ja sit sitä ei enää erota...täytyypä kattoo niitä ketjuja,,,ja en ole varma et kuuluuko moottorista..!!!mopo on ajettu 6tkm vm04...



  6. #6
    eikös se niin mene, että kun kawasakista kuuluu ääntä, niin kaikki on hyvin. Jos ääntä ei kuulu, niin se on kallista sitten.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  7. #7
    Lainaa (tipe82 @ Touko. 17 2007,11:41) kirjoitti
    joo eli kun kaasun höllää niin ujellus loppuu..sama millä vaihteella ajaa ja kun nopeutta nostaa 100 ylösäin niin se nopeutuu se ujellus 130 kymppiin asti ja sit sitä ei enää erota...täytyypä kattoo niitä ketjuja,,,ja en ole varma et kuuluuko moottorista..!!!mopo on ajettu 6tkm vm04...
    En usko että koneesta kuuluu, jos ei vaihteen vaihtaminen ja sitä kautta kierroslukukaan vaikuta asiaan. Vai voisko kuulua askista tai kytkimestä? Joku viisaampi vois vastata tähän...

    Sitähän voisit parin kaveris kans testata paikallaankin, jos saat vaan molemmat päät pyörästä niin tukevasti pukeille että uskaltaa ajaa paikallaan? Varmaan ainakin yks kaveri tarttis olla siinä sitä pyörää tosi valppaana kytkimen + jarrujen ulottuvissa "ajamassa", yks mielellään seurais vierestä ettei mikään ala mennä vituilleen, ja yks sitten tutkii jos ja kun joku paikka vinkuu. Kuullostaa aika uskaliaalta, mut ite ainakin tekisin näin jos siis todella tukevasti on pärrä pukilla.

    Kannattaa nyt ainakin ihan ekana tutkia ketjut, rattaat, renkaat + kaikki muukin ulkoinen ennen kun alkaa konetta purkamaan. Sitä kautta kannattaa asiaa ajatella, että joku sellanen siellä ujeltaa mikä pyörii aina samalla vauhdilla suhteessa nopeuteen, ei koneen kierroksiin.
    Ninja forever, man!
  8. #8
    Lainaa (tipe82 @ Touko. 17 2007,11:41) kirjoitti
    joo eli kun kaasun höllää niin ujellus loppuu..sama millä vaihteella ajaa ja kun nopeutta nostaa 100 ylösäin niin se nopeutuu se ujellus 130 kymppiin asti ja sit sitä ei enää erota...täytyypä kattoo niitä ketjuja,,,ja en ole varma et kuuluuko moottorista..!!!mopo on ajettu 6tkm vm04...
    Ei tuossa oikein muuta jää jäljelle kun ne ketjut tai renkaat jos vauhti on ainoa tekijä, joka muuttaa ääntä.

    Ite ajelen korvatulpat päässä ja silloin on melko normaalit äänet 10r:ssä. Jos erehtyy ajamaan ilman tulppia ihmettelee niitä koneesta kuuluvia ääniä.

    Olen ymmärtänyt, että tuo laite on aika pomminvarma ohjus. Ei kai noita ole tuhoutunut kuin lipoissa.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  9.  
  10. #9
    Mulla kuuluu laatikosta ainakin vastaavaa, vastaavassa vauhdissa
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *