Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Pyörä on Hornet 600cc
    Kysymys tuliki jo topicis. Eli pyöräs ei voi sivistyneesti vaihtaa 1 -> 2
    kuin ihan alhaisilla kierroksilla (2000-3000). Jos kierroksia enemmän, vaihtaessa poljin "hakee" rattaiden välillä, eli pomppii ja rutisee aivan älyttömästi.. Kyllähä usei sanotaa et juuri tuo vaihto kolahtaa eniten mut en usko et se noin paljo pitäs raastaa.

    Ja tosiaan ääni on todellaki karmea, ja jalassa voi todella tuntea mite se poljin hyppii ja mitä kovemmissa kierroksis vaihtaa sen pahempi on

    Castrol GPS öljyt oli konees, vaihdoin Hondan omii litkuihi -> tulos: ei mitää eroa





    636 -06
  2. #2
    Eiköhän se oo laatikko rempan aika. Saanu rattaaat kipeetä tai siirtäjä mutkalla...
    EX-Kawasaki zx-9r 2002
    ja
    matkapyöränä


    Onko värillä väliä? -Ei tietenkään kuhan se on vihree...
  3.  
  4. #3
    mitenköhä kallis operaatio laatikon remontointi on?


    636 -06