Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Ilmaantui tuohon D-mallin 1100ZZr:n kalliin kuuluinen ääni, eilisen railakkaamman ajoretken jälkeen (ei keulimista, mutta rajoittajalla taisi käydä muutaman kerran). Tyhjäkäyntiä pyörä käy todella nätisti, mutta kiihdytettäessä naputus alkaa tuossa 4000r/min hujakoilla ja "seuraa" kierroksia. Venttiilit säädetty 2tkm sitten ja koneessa öljyä ainakin riittävästi. Onkohan jollakulla muistikuvaa miten ja mistä kohdasta moottoria kampuravikainen zetori ääntelee/käyttäytyy. "Onneksi" pakosarjan suunnalta kuuluu resonanssiääniä joita ei ole aikaisemmin kuulunut, joten vielä on toivoa josko vaikka siellä olisi jotain löysällä.
    Tero V
    Itellä kuului tommonen tikittävä ääni samaten kiihdyttäessä noin 4000-5000 kieppeillä. Syyksi paljastui haljennut pakosarjan tiiviste.
    -91 Kawasaki ZZR 1100
    Kiitti vastauksesta, valitettavasti ääni ei kuulunut pakosarjasta vaan moottori ns. räjähti käsiin (öljyt ja kasa koneenosia lattialla) autotallissa äänilähdettä etsiessä.
    Nyt kiinnostaisi kovasti ehjä ZZR:n motti!
    Tero V
    Nää on taas tämmösiä juttuja kun ei sais lukea... Tulee ihan vainoharhaiseksi kaikista mopottimen rahinoista ja kolkotuksista *
    Otan osaa
    Kawasaki ZXR750 -95 R.I.P
    Koitas muuten tuolta kysellä mpmaailma
    Siel näytti muutama tonninen zetorin raato olevan..
    Kawasaki ZXR750 -95 R.I.P
    Lainaa (mikta @ Heinä. 03 2007,07:12) kirjoitti
    Koitas muuten tuolta kysellä mpmaailma
    Siel näytti muutama tonninen zetorin raato olevan..
    Komppaan edellistä, Teuvolta varmaan löytyy mylly.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
    Onnea voittajalle...itelle kävi sama kesällä 2005. Jusa kasasi Teuvon alakerrasta ja omasta vanhasta yläkerrasta + vaihteistosta...ei oo ihan ilmasta hommaa.

Kyseles konetta myös Nakkilasta päin...sieltä d-mallista ostin just laturin...oli HIUKAN edullisempaa ku Halikossa...
    RFM ( = Rip that Fucking Manual)
    Oliko kanki nro 3 vai joku eksoottisempi osa, mikä kilahti? Jos siis sai selvää, mistä repesi... ääni viittaisi tuohon tuttuun kohtaan.

Paljonko muuten oli kilometrejä?
    Harri
    ZZR-1100 D
    Mulla oli kolmonen jurkannut kiinni ja kampi sano että morjens...ottiatuota lähti. Siinä moottoritiellä kurvaillessa tuli komia pölläys...useammastakin pakoputkesta
    RFM ( = Rip that Fucking Manual)
    Kuuluisa kolmospytyn kiertokangen laakeri siitä paukahti, ja reikä lohkoon. Mittarin mukaan pyörällä ajettu 64tkm. Suomesta ei kokonaista moottoria löytynyt, mutta Lontoosta kyllä. Itse moottori maksoi n.1100e ja rahti 300e. Moottori on vm.99 ja sillä on ajettu 12tml. Jostakin olen kuullut, että -98 ja sitä uudemmissa malleissa tuo 3 pytyn ongelma olisi jossain määrin korjattu, tiedä sitten onko totta?
    Tero V
    No toihan kuulostaa ihan kohtuulliselta: 1400€ (+työt ja vaiva) ja uusi kone tilalla.
    Harri
    ZZR-1100 D
  12.  
    *Tiedän tunteen, olen kokenut sen useammankin kerran, ikävimmillään keskellä korpisuoraa Sodankylän ja Kittilän puolivälissä, pimenevässä syysillassa ja tihkusatessa.

Jos autotalliin lojahti, niin selvisit sen puoleen vähällä, että mulla meni silloin jo yli 2500 FIM siihen, että sain pyörän roudattua sielä korvesta kotikonnuille * *Sitten vasta ruvettiin katsomaan uutta pataa.

Tuosta 3. kk laakerista eli "kawaviasta" vielä, että siihen paras rokotus on usein vaihdettu öljy ja öljymäärän tarkkailu, että sitä on riittävästi eli tarkistuslasin yli.

[Ei vaiskaan, pitäisiköhän avata omasta D1-mallista kone ensi talvena, siinä on nyt noin 85 tkm... ]
    GPz900R(A2); ZZ-R 1100 (D1)
    "Where are my teeth?! How can I have any pudding, if I can't find my teeth!!?!"