Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    morot kaikille! ostin tommosen 1100:sen zephyrin viikko sitten ja liityin siten tänne leiriin. pyörä on ysikolmonen ja tuntuu pelaavan hyvin. pistäkää tälle keltanokalle infoo, kellä on kokemuksia kyseisestä mallista. mitä kannattaa ottaa huomioon huoltojen ym. muiden juttujen kanssa, ettei tuu yllättäviä ongelmia heti alkuunsa.
    Tuolta löytyy muitakin ison Zepen omistajia, muun lisäksi.
    http://www.kawazi.net/
    Nykyiset Kawat tallissa:
    KLX 250 B1 - 81
    Z 1000 ST E1 -79
    Z 1000 ST E2 -80
    Mean Streak 1600 -07
    Z 1000 Special Edition -14
    GTR 1400 -08
    Spectre 1100 D1 -82
    KX 250 XC KL Enduro -21
    KLE 500 -91
    Jos on Suomipyörä ja rek. ??-76 niin on mun entinen...
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
    Moro! Mulla on ollu ajossa viitisen vuotta samanvuotinen zephyri. Hyvä ku mikä ja tyytyväinen täytyy olla. Paljonko muuten on ajettu sillä sun menopelillä ja mitäs tietoa tarvit? Omalla tuli just 65000 km mittariin.
    Foorumilta ison Zephyrin omistajat herätys, herätellään tätäkin topikkia

Paljonko meitä löytyy ja mistä päin Suomea? Itse asustelen Nilsiän/Joensuun korkeuksilla riippuen olenko töissä vai vapaalla

Viime viikolla ostin ison Zephyrin ja viimeaikaisia kokemuksia muilta pyörän omistajilta kaipaillaan, ihan mitä vaan. Omassa jo mittarissa 70000km, kiinnostais miten muilla on kilometrejä ja miten on kestänyt? Hieman kylmänä tyhjäkäynilla itsellä taitaa nokkaketju rallattaa, jonka tarkastutan/vaihdan piakkoin, mutta muuten pyörässä toimii kaikki hienosti, täytyy toivoa että jatkossakin
    -If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all-
    Hieno pyörähän toi Zephyr on

Kokemuksia kaivattaisiin tännekin, kun harkinnassa 1100:nen.

Kilometrejähän noilla jo tuntuu olevan kun aika iäkkäitä ovat
    Lainaa (Ketjurasva @ Marras. 13 2009,22:50) kirjoitti
    Hieno pyörähän toi Zephyr on *

Kokemuksia kaivattaisiin tännekin, kun harkinnassa 1100:nen.

Kilometrejähän noilla jo tuntuu olevan kun aika iäkkäitä ovat
    Hieno on! Nyt itsellä kesä takana ja 14 000 huoletonta kilometriä alla. Pyörässä ei mitään vikaa ja varmatoiminen on ollut. Nokkaketju ja venttiilitkin täysin kunnossa, vaikka nyt jo yli 80000km pyörän mittarissa.

Ainut huonopuoli meinaa, olla suht reipas kulutus. Itsellä vaihtelee kuormasta ja ajotavasta riippuen 6-7l/100km. Mutta toisaalta, onhan kyseessä vanha iso kaasarikone, joten uudempiin ruiskuihin turha verratakkaan.

Pyörällä onnistuu niin kylillä räppäilyt kuin matka-ajokin. Ja tyylikkyydessä pesee monet muut pyörät mennen tullen, eikä aivan puhditon ole koneenkaan puolesta. Helppo ajaa, vaikka painoa onkin, mutta niinhän se isossa pyörässä pitääkin, mutta vääntöä riittää. Aivan sama ajatko yksin, kaksin ja kuorman kanssa, kawa nielee kilometrit nurisematta

Olikohan tossa jo tarpeeks hehkutusta Hinta/laatu suhteeltaan mielestäni loistokampe!
    -If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all-
    Mulla on ollut Zephyr 1100 -94 kaksi kesää ajossa Helsingin suunnalla ja täytyy sanoa, että on kiva peli. Ainoa asia mikä vähän harmittaa on toi kytkin, joka "haukkaa" paikaltaan lähdettäessä ja varsinkin jos antaa vähänkin enemmän kierroksia. Osaisko joku sanoa mitä öljyä kannattaisi koneeseen laittaa? Olen kuullut, että Mobil Delvac saattaisi auttaa asiaan.

-Kawazakisti-
  9.  
    Lisää infoa jos jollain on. Mitä kannattaa tsekata jos lähtee tällaista koeajamaan?
    Retired