Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Kattelin tossa myynnissä olevia CBR600F:iä (syksyllä tosin) ja ihmettelin minkä takia 3-eri pyörään oli vaihdettu 1-rattaan pienempi eturatas.

    Mitäköhän hyötyä tosta on. Pääsee matkavaihteesta eroon?! Tuskin kukaan noilla avuilla saa cebaria kaasusta keulimaan.


    "Häpy With Honda..."
  2. #2
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Oon kans tota miettinyt kun kovin suosittua on. Itsellä tekisi mieli laittaa paremminkin isompaa eteen.
  3. #3
    Lainaa (Johnyape @ Touko. 09 2007,00:04) kirjoitti
    Tuskin kukaan noilla avuilla saa cebaria kaasusta keulimaan.
    Kyllä pitäis saada ja,jos ei saa niin pitää kyllä kävellä peilin eteen ja etsiä syytä sieltä.
  4. #4
    No omassa on vakiovälit ja kakkosella täyskaasulla pysyy keula juuri ja juuri maassa.

    Jos näin laiskassa pyörässä haluaa etusen ilmaan, niin on sitä kytkintä "vahingossa" kutiteltava.
    "Häpy With Honda..."
  5. #5
    Lainaa (Johnyape @ Touko. 09 2007,12:36) kirjoitti
    No omassa on vakiovälit ja kakkosella täyskaasulla pysyy keula juuri ja juuri maassa.

    Jos näin laiskassa pyörässä haluaa etusen ilmaan, niin on sitä kytkintä "vahingossa" kutiteltava.
    Pistä se ykkönen ni keulii kaasusta
    zx-6r -02
  6.  
  7. #6
    Itsekin vaihdoin pc35:een yhden pienemmän eturattaan,ja muutos pyörän luonteeseen on kyllä positiivinen. Enkä nyt tarkoita mitään keulimishommia, vaan ihan normaaliajoa.
    Kaupungissa pystyy ajelemaan helpommin 2.vaihteella, eikä tarvitse kokoajan rämpätä 1 ja 2 väliä.
    Maantienopeuksissa myös kiihtyvyys on parempi.
    Ei voi muuta sanoa että välitysten vaihto on halvin ja paras modi!
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R


    Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR