Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 62:sta
    Lainaa (wekkuli @ Touko. 20 2007,09:23) kirjoitti
    Ilmajäähymonsteri on moottoripyörän täydellistymä. The truth, the whole truth and nothing but the truth.

Siinä on tyylikkäästi ja oikein toteutettuna kaikki tarpeellinen eikä mitään turhaa tai ylimääräistä.

Hyvin kiteytetty!
    Viime perjantaina se tapahtu mun osalta! -04 vuotinen Monsteri tuli taloon! Aivan loistava pyörä ajaa, mitä nyt kerenny 300km ajella. Ja ne äänet! Nyt ajelemaan kun vielä säitä ja vapaatakin on!
    Monsterin paljon kehutut ajo-ominaisuudet, pyörän kompakti koko ja ulkonäkö painoivat. Tärkein tietysti taisi olla ducati nimi. On vain muutama pyörämerkki, missä on sitä jotain - Harrikka, Triumph ja Ducati. Harrikka ei ole minun pyöräni ja Triumphilla ei ole Monsteria vastaavaa joten Ducati oli helppo valinta. Onko tuolla sitten mitään tekemistä järjen kanssa? Eipä väliä.
    Monster M695 > Triumph Sprint ST
    Onhan se niin että ajettavuus näissä italian kaunottarissa on jotain aivan muuta kuin nipponin vehkeissä.ja ai ai..ne ihanat äänet eikä tarvitse aina vinguttaa niitä kierroksia sinne yli kymppitonniin saadakseen koneeseen edes jotain henkeä.
    Nyt on alla taas Ducati.
    Monsteri oli ollut jo jonkin aikaa mielessä esimerkkinä pyörästä, joka on hyvän näköinen sopivasti vanhanaikaisella tavalla. Twini sen piti lisäksi olla ja tietysti hyvät ajo-ominaisuudet. Tehoja en kaivannut sen enempää kuin pystyy käyttämään ja sitten tuli 695, jossa oli palaset kohdallaan. Siinähän se.
    Monster M695 > Triumph Sprint ST
    Rakastuin siihen ja siihen, heh...
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
    *1098s piirtyneenä takaraivoon ja nykyiselläkin (ks. allekirjoitus) tullut ajettua vasta ~3200 km. Toivottavasti en ikinä mene koeajamaan moista härveliä sillä kolmen vuoden makaroni-tonnikalashitti ei kuulosta houkuttelevalta vaihtoehdolta (lainaa pitäisi ottaa enemmän kuin perse kestää ja perse ei kestä juurikaan mitään).

Edit : Oli vähän OT kun en ducatia omista mutta tää on vielä enemmän. Desmosedici olis tietty viäl hienompi mutta siihen tarvittais sen verran kahisevaa ettei taitais pankin setä ymmärtää edes vitsinä moista pyyntöä.

Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
    Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)

- Turvaton karkulainen -
    Lainaa (Risto30vee @ Heinä. 18 2007,23:50) kirjoitti
    1098s piirtyneenä takaraivoon ja nykyiselläkin (ks. allekirjoitus) tullut ajettua vasta ~3200 km. Toivottavasti en ikinä mene koeajamaan moista härveliä sillä kolmen vuoden makaroni-tonnikalashitti ei kuulosta houkuttelevalta vaihtoehdolta (lainaa pitäisi ottaa enemmän kuin perse kestää ja perse ei kestä juurikaan mitään).
    Vaikka kaukaa haettua, niin 675 Daytonassa ja Ducatin 1098:ssa on jotain samaa henkeä. Ainakin semmoinen fiilis jäi itselle koeajojen perusteella. Ehkä se on ajoasento..? Kapeus. Joku kuitenkin .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    "Mielestäni kevyttä ja ajo-ominaisuuksiltaan hyvää teräsputkirunkoista ja ilmajäähdytettyä nakupyörää ei yksinkertaisesti muilla ole!" ...noin.[/quote]

Jaa ei vai..? No mun isorosvo kulkee kyllä kevyesti modausten jälkeen! Ilmakone, putkirunko, naku juu-u! Kynäniskat painoa pelkää

Vakavammin: Onhan duccen ääni jotain ihan taivaallista, myönnetään

Nimim en vielä ole ostanut..
    Tämänhetkinen nautintoviisikkoni:
    Suzuki TL1000s 2000 Yellow
    Honda X-Eleven 2002 Blue
    Kawasaki ZX-7R 2002 Green
    Suzuki GSX750f 1992
    BMW R1100S 2000 Red
    Satulassa vuodesta 1991 lähtien
    Lainaa (biglimited @ Heinä. 19 2007,04:16) kirjoitti
    "Mielestäni kevyttä ja ajo-ominaisuuksiltaan hyvää teräsputkirunkoista ja ilmajäähdytettyä nakupyörää ei yksinkertaisesti muilla ole!" ...noin.
    Jaa ei vai..? No mun isorosvo kulkee kyllä kevyesti modausten jälkeen! Ilmakone, putkirunko, naku juu-u! Kynäniskat painoa pelkää *

Vakavammin: Onhan duccen ääni jotain ihan taivaallista, myönnetään *

Nimim en vielä ole ostanut..[/QUOTE]
    Aika paljon on noita isoja naku-japseja tullut ajeltua ja kyllä niissä ajo-ominaisuuksissa on eroja. Mutkat menee möröllä paljon jämäkämmin ja kevyemmin. Ei notku. Ja jarrut on selkeästi paremmat. Toki japseissa on taas muita asioita mukavammin kuin mörkösessä.

Siitä en sitten sano mitään jos naku-japsiin on modattu öölinssiä sun muuta tilpehööriä. Se voi muuttaa asian.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Olin jo nimeä vailla ostamassa VTR:n, kun myyjä heitti kysymyksen, et oletko muuten ikinä ajatellu Ducatia?

En oikeen tienny mitä ajatella (itkeä vai nauraa)...

No sehän pisti mut koeajamaan melko uudenkarheaa S800FF kuljetinta ja kas kummaa, kun olin myyty hetimiten!

Nyt kesän ducatistina olleena niin en vaihtais japsikyykkyyn mistään hinnasta! On toi vaan niin jykevän oloinen vaikka on kohtis pieni mopo verrattuna muihin. Tietty japsit on ehkä hiukan enemmän mukavuuksilla varustettuja, mutta kuka niillä mitään tekee, kun on tollaste äänet

Ja kyllähän toi pelkkä nimi pistää yleisön kattomaan mopoa tavallista pidempään!
    Sopivasti täysillä!!

749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
    Kun halvalla sain...

HD Sgs, Te300i, 748r, Sdr ,Hp2 Sport, Zx10r

Ex
    Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999 Xerox, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r,exc450, Superduke r, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
    No, sain halvalla...sainkin tosi hauskan laitteen ja koukkuun jäin . Hakusessa oli jotain tosi erilaista jota japanianmiähet arvostelee. ss-cuppia piti sitten kokeilla ja tuskin omistan enää muunmerkkistä mopotinta
    Japanilaisten amerikankustomien jaosto kiittää ja kumartaa
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Ducati se oli mullakin kiikarissa ennen Guzzin ostoa. -90 Paso, mutta kun olen "tee se itse" mies, ja Guzzin omistanut ennenkin, ajattelin että on tuo Guzzi hieman yksinkertaisempi huoltojensa puolesta. Hirvitti hieman tuo venttiili leikki Ducatin kanssa. Mutta kyllä se Paso hyvin jylisi parkkitalossa. Ja aivan kylmä tässä ei Ducatiin olla vieläkään, valmistusmaa ainakin on oikea.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed

"Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Omani ostin kaverilta joka halusi sen realisoida vähäisen ajon(kin) takia. Kerran kokeilin ST2:sta joka ei ihan vakuuttanut, mutta tossa ST4S:ssä oli jotenkin paketti hyvin kohdillaan. Saman tien kun olin koelenkin heittänyt, olin jo ostopäätöksen tehnyt. Vielä kun hintakin tippui sopivasti niin meikäläisestä tuli uskovainen.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
    Ostin viime kesänä ensimäiseksi pyöräksi Saksasta 750 Monsterin. Aluksi en edes pitänyt putkirunkoisista ulkonäöllisesti. Kaveri tyrkytti kuvia eri Ducateista kevään aikana jolloin haukuin ne rumiksi. Sitten kesällä korttia ajaessani ja pyörää etsiessä aloin tarkastella hieman tarkemmin noita Ducateja. Siinä katsellessa Monsteri alkoi näyttää kerta kerran jälkeen tyylikkäämmältä. Vielä kun youtubesta kaivoin videoita äänistä, olin lumottu ja pakkohan sellainen oli saada. Hyvä peli olikin, mutta möin sen pois pari viikkoa sitten kun alkoi tekemään mieli 749:ä. Sen ostinkin jo heti seuraavana päivänä. Voi olla, että muita merkkejä ei tarvitse ikinä edes kokeilla jos nyt tuo 749 on vähintään yhtä mukava peli kun Monsteri. Termarithan ne piti uuteenkin hommata, että pääsevät äänet arvoonsa.
    Ex.
    Ducati 1098 -07
    Ducati 749s -03
    Ducati Monster 750M -99
    Astuin vahingossa liikkeeseen, jonka en edes tiennyt myyvän moottoripyöriä. Odotellessani katselin liikkeen sisällä niitä ja en vaan saanut silmiäni irti 695 Monster Darkista. Pyörin ympärillä koko ajan ja tulin vielä pariin kertaan uudelleen samana päivänä. Seuraavana päivänä kävin tekemässä kaupat. Ajokokemusta ei ollut, mutta juuri tuo pyörä oli pakko saada. Ulkonäkö sen varmaan teki.
    Äänet kuulin vasta kun hain pyörän ja silloinkin isäntä ajoi sen kotiin. Hetkeäkään en kadu
    Lainaa kirjoitti
    Miksi ostit Ducatin
    Hmmm... hyvä kysymys. M696 Dark tilattu tänään.
    Ducatit M696 Dark & SS1000DS Red
    Mulla kävi niin, että ajelin kylmänä maaliskuun lopun aamuna Espoosta Raision Bike Worldiin vaihtaakseni yhteen käytettyyn Bemariin. Silloinen pyöräni, Honda Shadow VT1100 oli sen verran ikävä ajaa pitkää matkaa että olin innokas vaihtamaan. Kun Bemu sitten osoittautui aika huonokuntoiseksi aloin kiertelemään pettyneenä vaihdokkien hallia. Silmiin osui grafiitinharmaa 906 Paso lähes suorilla BOSin putkilla, joka näytti oikein siistiltä ja ehjältä. Paikalle tuli Hailacista esittelyreissulla ollut herra Kantola, joka kertoi ummikolle Ducatista kaikenlaista. No, eikun koeajolle, ja olin myyty mies ja kaupat tuli.

Myöhemmin tajusin vasta kuinka mahtavan luonteikkaan pyörän olin ostanut ihan sattumalta. Ja oli aika paljon mukavampi kotimatka Espooseen!
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
    itselläni on ollut monster 900 vm1996. olen aina pitänyt ducateista ulkonäkönsä ja äänien puolesta. vakionakin pyörässä on hyvät äänet. mielestäni ducatiin kuuluu vaihtaa putket, koska vasta silloin varsinkin ducatissa tulee se oikeä fiilis ja luonne esiin. Eli ostin ulkonäön ja luonteen sekä erilaisuusden takia. vaikka enää en omistakkaan ducatia sydämeni lyös silti ducatille.
    1. Se on ducati ja vieläpä kauneinta korimallia (748-916-996-998).

2. Pyörä on italialainen, tyylikäs ja hipo-osista kasattu

3. Se tunne kun porukka kääntää katseet kun kaupungilla tekee kivoja moottorijarrutuksia kerrostalojen välissä. Tämä toimii myös rivikoneella, päiden suhteellinen osuus on vain surkean pieni.

4. Vain provosoidakseni kaikkia japanimopon omistajia. (esim. "Katsos siitä stormin kuvastosta löytyykö mun pyörään teräspunosletku-sarjoja? Ai ei vain? Ei tietenkään kun siinä on ne vakiona.)
    748 -01 ja minimoto -05
    Kävelin yks päivä Hailacille, tai siis kotilolla sinne tuli huristelua, mutta. Tarkoituksena oli ihan vain mennä kattelemaan, oisko siellä pikkumörköjä myynnissä ja millä hinnalla. No siellähän se minun pikkunuppunen seisoi Ei kauniimpaa pyörää vois olla olemassa ja vielä kun myyjä otti ja päräutti pikkumörön tulille niin ne äänet oli piste ii:n päälle. Ja niin minusta tuli dukun onnellinen omistaja Koeajon suoritti armas avomieheni, koska itellä ei oo vieläkään korttia. Kortin suorittaminen menossa ja toivon mukaan toukokussa -08 tuliterä A- kortti tulee saatua taskuun ja pääsen ajelemaan pitkin auvoisia mutkapätkiä pikunuppusellani
    Itse taas ostin ducatin koska kunnon japsitwiniin (Honda VTR SP1, SP2) tai RSV apriliaan eivät manit riittäneet. *Silloin ei juuri kunnollisia vaihtoehtoja enää jäänyt ja hieno pelihän tuo SS onkin. *SV suitsan huono etupää ei kiinnostanut, TL1000R oli taas jo aivan liian kömpelö ja painava. *S-mallia en edes harkinnut. *Makuasioitahan nää, mutta ei alle 6te:llä mitään muuta kunnon kyykky-twiniä saa.

MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
    Viimekeväänä iski hirveä kuume, prätkä oli saatava, ei ollut korttia, kokemusta eikä budjettikaan antanut periksi, noh koko kesän nieleskelin kuumettani ja kattelin kun työpaikkani pihalla seisoskeli keltamusta monsteri, tuollanen täytyy saada, syssyllä tuli sitten mentyä autokouluun jotta saisi A-luvalla ajella. Unelmana koko talven oli tuollainen dark mallin monsteri mutta kun ekonomia näytti vihreetä valoa ja astelin hailacille sisään, kuulin kun Monsterini käynnistettiin hallissa ennen koeajoa ja sillon tiesin että se on mun, kotiin punaisella S4 Monsterilla. Viikon olemme ajelleet nyt ja tutustuneet toisiimme 1100km mittariin kertynyt ajokokemusta ja kyllä täytyy sanoa että hyvin olemme tulleet toimeen

Mutta suurin syy varmasti ulkonäkö, kaunis jokakulmasta ja tietenkin termignonien laulu

Tottakai Ducatin ostoon vaikuttavia syitä ovat ulkonäkö ja äänet...
    mutta ehkä se kaikista tärkein on joukosta erottuminen.
    Ei ole joka toinen vastaan tuleva pyörä samaa merkkiä.
    Japsipyörät näyttää kuin yhdestä puusta veistetyiltä, kun päräyttää Ducatilla rinnalle. On siinä vain "se jokin"!!!
    Ducati on pyörien Ferrari! heh...
    Yamaha MT-01
    (ex.Honda VTR1000F)(ex.Honda XX Super Blackbird)(ex.Honda Shadow)
    (ex.Aprilia SL Mille Falco)(ex.KTM LC4 640 Supermoto)
    (ex.Suzuki GSF 1200 Streetfighter)(ex. Ducati SS 750)
    Jos olis potkua enemmän ja peileistä näkis taakse se riittäis mutta ei niin ei.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
    Viikon verran on nyt päristelty MS2R 1000:lla eikä voi sanoa muuta ku että hhuh huh..

Sen ku laittaa käyntiin se kolisee ja rätisee ja ku sillä lähtee liikkeelle se murisee syvään ja laite tärisee nii paljon et tuntuu ett se hajoo ihan justiinsa..

mutta se on sen luonne sellanen..
    "Love is the feeling you get when you like something as much as your motorcycle" -Hunter S. Thompson
    Talvella iski pyöräkuume päälle ja oli oma ostettava vaikka lainaan olisin saanut pyörän koska vaan. Yksi kriteeri oli että samanlaista ei tulisi vastaan joka mutkassa. Pyöriä katsellessani osui silmään 999 joka näytti aivan uskomattoman hienolta ja youtubessa äänet kuulostivat nätiltä.

Muutaman kuukauden harkinnan jälkeen eksyin katsomaan yhtä 999:ä joka oli luonnossa vielä hienomman näköinen kuin kuvissa, mutta mutta kun käynnistettiin se feat. termit niin oli vaikea hymyä pidätellä. Eihän kaiuttimet tuollaista jylinää pysty toistamaan.

Tämä kyseinen pyörä on nykyään alla. En ole sekuntiakaan katunut, vaikka kerran joutunut katteet poistamaan ja tiukkaamaan yhden klemmarin

On se vaan sellainen laite että jututtajaa riittää ja katseet kääntyy. Japsilla kun ajaa niin kukaan ei edes huomaa. Seuraava pyörä tulee olemaan myös Ducati ehkäpä sitten 1098 kun tässä taas vähän kertyy katetta tilille. Pienen lovenhan tuonkin osto teki.
    Ducati 999 2006
    Lainaa (Chef @ Touko. 16 2008,09:40) kirjoitti
    Tämä kyseinen pyörä on nykyään alla. En ole sekuntiakaan katunut, vaikka kerran joutunut katteet poistamaan ja tiukkaamaan yhden klemmarin
    Se on tässä mallissa niin pieni vaiva, kun katteet lähtee noin minuutissa irti.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  30.  
    Lainaa (Max Hardcore @ Touko. 15 2008,23:14) kirjoitti
    ...ja ku sillä lähtee liikkeelle se murisee syvään ja laite tärisee nii paljon et tuntuu ett se hajoo ihan justiinsa..

mutta se on sen luonne sellanen..
    Jos se tärisee, käytät liian pieniä kierroksia
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen