Elikkäs hakusessa olis K1200rs -98 tankkilaukku ja nyt tarttis saada kyseisellä pyörällä päristelevien kokemuksia millainen on itsellä käytössä ja onko hyväksi havaittu ja tietenkin jos jollain pyörii ylimääräinen hyllyssä niin eikun kauppoja hieromaan. Itsellä löytyy magneettilaukku edellisestä "elämästä" mutta ei ilmeisesti saa tarttumaan tuohon muovitankkiin...
Tämä käytössä jo toista kesää, olen erittäin tyytyväinen.
Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
BMW K 1200 RS
Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
http://www.bmwkltibmixof.com/
Tuo Bags-Connection kiinnostaisi muakin, ongelma vain että joutuisi kiinnittämään "takakylkeen" koska tankinkorkki on siellä
Anyway, nerokkain systeemi mielestäni joka tapauksessa.
Itsellä oli Bagsterin tankinsuoja jossa laukku oli kiinni.
Toimi hyvin, eikä laukku liikkunut ajon aikana. Tankinsuojus suojaa hyvin tankkia naarmuuntumiselta.
Niitä tuo maahan Jutako Keravalta.
<a href="http://www.bagster.com/en/moto/catalogue.php" target="_blank">Bagster
</a>Jutako
Mulla käytössä Bemun oma malli. Näyttäis ainakin Mototripistä löytyvän hintaan 257,-
Kiinnitys näppärä, sellasilla pikasoljilla, niinku joku vyölaukku vyötärölle. Kun ei käytä, niin takasoljet saa piiloon satulan alle ja ne etummaiset ei mitään haittaakaan, toki nekin irtoaa..
Laukkua voi myös pienentää ja suurentaa, eli välistä saa palan pois (vetoketju) ja mukana on myös käyttökelpoinen sadesuoja.
Oikeastaan ainoana miinuksena pidän onnettoman kokoista karttataskua.
1300 Gessu
Kaverilla voisi olla yksi hieman käytetty alkuperäismallinen jouten kun siirtyi taannoin Wunderlichin malliin.
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
R1150R voisitko kysellä kaverilta mihin hintaan voisi luopua niin voitaisiin ruveta hieromaan kauppoja, kun ilmeisesti asuttaisiin samalla paikkakunnalla.(r1150r @ Touko. 08 2007,13:08) kirjoitti
0400-471031
Joo... laukku on jouten ja kaveri tulee maisemiin ensi lauantaina, jolloin ollaan viisaampia. Soitallaan... 040-7253184...
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45