Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
  1. #1
    Onko kokemuksia tositoimissa?
    Miten nappivaihde toimii maantiellä esim. ohitustilanteessa, jolloin vaihdetaan pienemmälle kiihdytystä varten?
    Tapahtuuko pienemmän vaihteen kytkeytyessä häiritsevä "moottorijarrutus", vonka voisi liirata pois käsikytkimellä samalla kaasua lisäten? Voiko vaihtamisen suorittaa ilman kaasun vähentämistä, vai ulvooko kone rajottimelle? Vertasin ajatuksissani vaihtamista automaattivaihteiseen autoon, mutta se onkin täysautomaatti.
  2.  
  3. #2
    Kävin tänään koeajamassa AS-mallin ja kädellä vaihto onnistui ainakin erittäin nopeasti enkä vähentänyt ylöspäin vaihtaessa kaasua, uskoisin sen vauhdissa onnistuvan myös alaspäin. Ihan jännä kokemus, tosin ajoin vain noin 10 - 15 minuuttia koska olin viimeinen koeajaja. Alaspäin vaihtonappi on äänimerkinanto napin alapuolella niin tuli kerran vahingossa painettua sitäkin alaspäin vaihtaessa. Yllättävän nopeasti siihen "kytkittömyyteen" tottui.
    Tunturista se alkoi, sitten CB 125, CB 350, T 500, XJ 650, GSX 750, GSX 750, XJ 900, ST 1100, 2007 ST 1300 ja nyt Triumph Trophy 1200 SE Launch pack