Tulokset 1:stä 24:een 24:sta
    jeps eli mikä olisi teidän mielestänne paras matkapyörä tallaiselle nelikymppiselle pariskunnalle? kawaa on tehnyt kauan mieli toiseksi pyöräksi. mutta miten se matkustelu sen kanssa ? mikäs olisi kunnon matkapyörä?
    partanen. net

aina ei elämä onnistu eka kerralla.

Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
    honda 1100xx on tosi hyvä ja nyt uutena tosi edullinen kaveri osti sellaisen niin n.14000€ laukkujen kanssa
    honda cbr 1100xx -97 honda cbr 1000rr -06
    Lainaa (janne78 @ Touko. 27 2007,01:01) kirjoitti
    honda 1100xx on tosi hyvä ja nyt uutena tosi edullinen kaveri osti sellaisen niin n.14000€ laukkujen kanssa
    kiitos vastauksesta olisko jotain linkkiä? mutta kawaa oon aatellut. laukkuja sais olla kolme ja muut hommataan sitten itse.
    partanen. net

aina ei elämä onnistu eka kerralla.

Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
    http://www.brandt.fi/honda/mp/mallis...k_id=9&m_id=29
    katsoppas sitä ja kun ostat sen brandtilta niin saa 5v takuun kun siellä tekee huollotkin...kawaan 2v ja mitä kokemusta niistä niin vikoja riittää...
    honda cbr 1100xx -97 honda cbr 1000rr -06
    kawaa kysyttiin, niin kawaa pitäisi vastata. noh, gtr1000 se vanha tai uusi tuleva gtr1400, ovat varsinaisia matkalehmiä ne. hinnassa tietysti eroja.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    SPK_1978:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Dubai, Yhdistyneet Ählämit
    Honda on kyllä hyvä ja luotettava, mutta ei niissä Kawoissa käsittääkseni niin paljon vikoja ole.
    Taitaa olla kokolailla Hondamiesten keksimä legenda jolla koitetaan paikata Hondien ilmeettömyyttä.

Molemmat varmasti hyviä matkakärryjä.
    Itsellä BMW K1200S nyt alla, ja siihen ihastuin kyllä ensimetreillä.

Mun mielestä yksi tyylikkäimmistä matkapyöristä on ZZR laukkuineen..
    "Kukas v**tu sä oot?"
    -Angus Young-
    ZZR on kyllä ehdoton pitkän matkan menopeli kuskille, mutta oman kokemuksen mukaan pelkääjältä tulee risuja pään pyörteilystä.

Jos haluaa leppoisaa matkantekoa, osta isoväinö sissybarilla, ja matkustajakin tykkää...
    ns. sporttiset matkapyörät:
    Honda XX 1100 (näitä on paljon)
    Kawasaki ZZR 1200 (1400:n on jo kyykky)
    BMW K1200S (tästä haluaisin myös itsekin kuulla/lukea enemmänkin kommentteja)

Itsellä tällä hetkellä neljättä kesää ZZR1200:n. Olen jo suunnitellut seuraavan hankintaa ja se on joko Kawan GTR 1400 (vähän epäilyttää se, että onko tämä jo liian 'matkapyörä) tai BMW:n K1200S.

Kommentteja?
    Suzuki v-strom 1000 on meillä matkajuhtana. Viimekesänä 10000 km euroopan kierros ja tyytyväisiä ollaan. Kyytiläisenkin istuma-asento hyvä
    Kunnon matkapyörä: Yamaha FJR1300

Honda xx 1100 ei ole matkapyörä. Se on kyykky, kädet siinä puutuu. Voihan sillä matkustaa, mutta parempia pelejä siihen tarkoitukseen on paljon.

Honda Varadero on hyvä, Bemarilla on hyviä malleja. Honda Pan European on matkapyörä.
    Triumph ST.
    jamaha 02 --> riumppi 11

Blue's brother
    Tähän kolmen laukun teline. Olisi varmasti vahva ja edullinen matkapyörä.
    Itse odotan ensi vuoteen josko huhut tonnisesta Versyksestä pitävät paikkansa, olisi se tulossa ensi kevääksi. Pikkuversysksen kävin koeajamassa ja oli kyllä mainio pyörä kaikenlaiseen ajoon.
    Juuri vaihdoin xx:n zzr 1400:n ja molemmat vaimon kanssa pidämme parempana viikonlopun 1000 kilsan reissun jälkeen.Sw-motechilta saa 3:n laukun ja giviltä 2:n laukun telineet.
    Lainaa (suomipoika @ Touko. 27 2007,14:03) kirjoitti

Honda xx 1100 ei ole matkapyörä. Se on kyykky, kädet siinä puutuu. Voihan sillä matkustaa, mutta parempia pelejä siihen tarkoitukseen on paljon.

Honda Varadero on hyvä, Bemarilla on hyviä malleja. Honda Pan European on matkapyörä.
    Riippuu haluaako ajaa selkä suorana vai pienessä etukenossa.
    Mutta kyllä se XX on matkapyörä.

Hyvä matkapyörä riippuu ajajan pituudesta ym. muutamasta seikasta.

ZZR 1200 vois olla hyvä...
    Kwakan kaveri? - Ehkäpä kohta toinen Kwaakku
    ZRX 1200s, sillä matka taittuu ja on pysty ajoasento.
    Myös moottorin ominaisuudet, hyvä alavääntö ja riittävä teho muutenkin. Katekkin suojaa hyvin.
    Minulla oli zzr 1200:en, mutta minulle liian kyykky, kuin myös tuplaäksä ja hayabusa.
    Uusi GTR1400 tulee ainakin Ruotsissa myyntiin heinäkuussa. Kardaani, 155 hv, säädettävä kate, laukut, ....

Kuvat tms. linkistä

Ruotsin Kawasaki

Nykyinen ajopeli (vakio zetori + Giwin laukat Motechin telineillä+ Autocom (johdot penkillä)):

Kyllä zzr1400:lla voi vallan hyvin ajella 1000 km:n päivälenkkejä 2 päällä. Vaimokin on sitä mieltä.

vuodesta 1971 ....
    Lainaa (V-boost @ Touko. 29 2007,14:57) kirjoitti

Jos multa kysytään niin kaikki joissa on enemmän suojaa ja vakaammat ajo-ominaisuudet kuin 10R:ssä, ovat matkapyöriä, kysykää vaikka niiltä 10R kuskeilta jossette usko.... Ja jos ette sittekään usko niin käykää ottaan tyypit
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
    Lainaa (sky @ Touko. 30 2007,17:20) kirjoitti
    Lainaa (V-boost @ Touko. 29 2007,14:57) kirjoitti

Jos multa kysytään niin kaikki joissa on enemmän suojaa ja vakaammat ajo-ominaisuudet kuin 10R:ssä, ovat matkapyöriä, kysykää vaikka niiltä 10R kuskeilta jossette usko.... Ja jos ette sittekään usko niin käykää ottaan tyypit *
    Niin, mikä on matkapyörän määritelmä. Jos pitää pystyä ajamaan yli 1000 km päivä, XX tippuu kyllä pois. Se nähtiin männä viikonloppuna kun piti ajaa rautaperseajo SS3000 ==> ekan päivän jälkeen jo kädet remontissa. Itse mietin matkapyörästä niin, että pysty ajoasento, säädettävä plexi ja kardaaniveto ==> sillä jää haaviin FJR, Pan Euro ja Bemuja ainakin.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
    Lainaa (SPK_1978 @ Touko. 27 2007,07:46) kirjoitti
    Honda on kyllä hyvä ja luotettava, mutta ei niissä Kawoissa käsittääkseni niin paljon vikoja ole.
    Taitaa olla kokolailla Hondamiesten keksimä legenda jolla koitetaan paikata Hondien ilmeettömyyttä.
    Kysys korjaamoilta niin asia valkenee sinullekin
    Kyllä jos tarpeeksi mennään matkaominaisuuksia hakemaan, niin suosittelen jotain V80 volvoa tai jotain sinne päin. Sillä ajaa vaikka yhdeltä istumalta 1000 km. Mopot voi jättää ihan muuhun tarkoitukseen.

Jos nyt kuitenkin on niin ikävästi ettei omista kuin mopon, niin kyllähän se on hyvä että sillä voi vähän pidempää lenkkiä heittää. Väittäisin että kuskin pituus on yksi ratkaiseva tekijä. Se vaikuttaa varmaan eniten siihen että onko joku pyörä juuri tälle kuskille hyvä. Toinen tekijä on se että pitääkö kyytiin ottaa toinen henkilö ja kuinka hyvin tämän toisen henkilön pituus istuu pyörän ja ensimmäisen henkilön ohittaviin ilma virtauksiin. Ja jos siinä perässä istuu joku, niin niiden pyörien takaistuimillakin on eroja. Pleksi on myös oleellinen tekijä, niitäkin saa jälkikäteen kaiken näköistä. Katteeet on matkapyörässä varmaankin ihan oleellinen tekijä.

Sitten pitäisi vielä ratkaista että onko viikonloppureissu matka-ajoa vaiko kokonainen viikko ja millaisella budjetilla pitää selvitä. Joka pyörään saa tarakan ainakin, johon saa boksin. Lisäksi yleensä pyörään saa vielä ihan hyvänkokoisen tankkilaukun. Yksi vaihtoehto on myös se että takana istuva käyttää reppua, tai jos ajelet yksin, niin reppu menee mukavasti.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
    Lainaa (sky @ Touko. 30 2007,18:47) kirjoitti
    Yksi vaihtoehto on myös se että takana istuva käyttää reppua, tai jos ajelet yksin, niin reppu menee mukavasti.
    Pidemmän päälle reppu on
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
    Lainaa (janne78 @ Touko. 27 2007,01:14) kirjoitti
    kawaan 2v ja mitä kokemusta niistä niin vikoja riittää...
    Taitaa olla paljonkin kokemusta Kawoista?
    Kawasaki ZX7R -01

* * * * "everyone loves you when you are dead..."
    Matkapyörä vai matkasportti?
    XX,ZZR,Busa, jne matkasportteja eikä niin mukaviako?
    FJR, PanE, K Bemu jne matkapyöriä ja mukavia.
  24.  
    hmh, itse olen vanhaa 750 gpz kawaa uudempaan päivittämässä (silläkin on ajettu 800 km päivässä). noista mainituista matkamalleista olen koeajanut hondan XX blackbirdin ja ainakin mulle (pituus 186 cm) oli liian kyykky matka-ajeluun. vähintään korkeamman pleksin joutuisi vaihtamaan, mutta se ei pelasta ranteita. ei silti, hyvä ja hieno pyörä, niin kuin kaikki uudemmat

itse olen pähkäillyt seuravaksi pyöräksi joko kawasaki zrx 1200 s (se puolikatettu) tai suzuki bandit 1200 s. taitaa tuo hinta ratkaista, joten kallistunen banditin puoleen. se on jo kaksi päällä käyty testaamassa ja hyväksi havaittu.
    ..soittaminen on toiseksi mukavinta, mitä voi tehdä housut jalassa...
    Kawasaki 750 GPZ vm. -84 2004-2007 -> Suzuki Bandit 1200 S vm. -04 2007->2012 - Suzuki RF900R vm 1996 2013 -> 2018 Kawasaki ZZR 1200 vm 2004 2018 >-