Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Moikka vaan!
    Pitkällisen pyörättömän kauden jälkeen ois taas tarkoitus laittaa sporttinen matkapeli.
    Kumpaako suosittelisitte hintaluokassa 3-4k€, zzr 1100 vai zx 9 r?
    " U Steer With The Bull, U Get The Horn!"
  2. #2
    Tätäkö ei sitten ihan otsikossa voinut jo kysyä?

    zzr 1100 vai zx 9 r

    Mutta itse ottaisin zzr 1100, painava, mutta tehoa piisaa, oli aikoinaan helpohko varustella.
    Loota hiukan huutaa, mutta ei häiritse.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  3. #3
    ^Otsikkofiksausta

    On aikaa kun olen noita ajanut, mutta 9:ssä muistaakseni aikas sporttisempi ajoasento.
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  4. #4
    Laita tonni lisää, ja osta xx-honta.
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    CFMOTO 800MT-X -25
  5. #5
    Kävin XX-hompottimen koeajamassa ja olihan se ihan jees mutta mutta... Kaipaisin hiukka enempi persoonaa ja särmää mopooni. Ei sillä, mikään järkisyy ei näissä vaihtoehdoissa puolla kawaa...
    " U Steer With The Bull, U Get The Horn!"
  6. #6
    Lainaa (malvex @ Heinä. 23 2011,21:45) kirjoitti
    Kävin XX-hompottimen koeajamassa ja olihan se ihan jees mutta mutta... Kaipaisin hiukka enempi persoonaa ja särmää mopooni. Ei sillä, mikään järkisyy ei näissä vaihtoehdoissa puolla kawaa...
    Tupla-äxät on kyllä varmasti hyviä pelejä mutta "persoonaa ja särmää" niistä ei löydä kirveelläkään. 4ke:n näyttäis saavan jo -00 vuotisia 9R:iä, kannattaa käydä koe-ajamassa. Tehoa mukavasti, huomattavasti ketterämpi kuin XX tai ZZR, ajoasento sopii myös matka-ajoon.
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  7. #7
    Lainaa (jukepoksi @ Heinä. 26 2011,11:30) kirjoitti
    Tupla-äxät on kyllä varmasti hyviä pelejä mutta "persoonaa ja särmää" niistä ei löydä kirveelläkään.
    Sama juttu tuntuu olevan kaikissa Hondan katupyörissä..
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  8. #8
    9R. Laukkujen kanssa (jos haluat käyttää) ehkä problemaattisempi kuin Zetori, mutta jos tulee toimeen esim. kankaisten sivulaukkujen kanssa, niin ysin ottaisin.

    Jukepoksi tuon jo mainitsikin, eli huomattavasti ketterämpi viedä ja tehonpaskaa on riittävästi. Tuo taipuu kaiken lisäksi säädettynä myös mutkiin ja radallakin kivasti.

    Tuo on yksi parhaita all-around kikottimia joita olen ajanut.

    Itse ajoin paljon ysillä myös matkaa ja hyvin pelasi siinä hommassa. Kyytiläisenkään paikka ei ole ihan niin toivoton, kuin nykylitrasissa. Tuolla viihtyy takana hieman pidemmänkin siivun.

    - P
  9. #9
    taisipa 9R:ssä tulla aika iso muutos olikohan se -97 / -98 välissä, ainakin painoa lähti pois ~30-40kg, joten ehkä kannattaa täsmentää myös mistä mallista oikein puhuu.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  10.  
  11. #10
    Lainaa (pecha @ Heinä. 26 2011,16:30) kirjoitti
    taisipa 9R:ssä tulla aika iso muutos olikohan se -97 / -98 välissä, ainakin painoa lähti pois ~30-40kg, joten ehkä kannattaa täsmentää myös mistä mallista oikein puhuu.
    97 on vielä B-generaatiota. 98 vaihtui C:ksi ja pyörä päivittyi todella paljon. 00 tulikin sitten E-malli ja päivittyi tuolloin lisää. Tuossahan jukepoksi jo mainitsikin, että 4k alkaa löytymään jo E-mallia, joka on todellakin hyvä peli.

    - P

    PS: jos joku haluaa ysin historiaa käydä tutkimassa, niin tuo wikipedian sivu on ihan pätevä katsaus, jossa mainittuna suurimmat muutokset generaatioiden välillä yms.

    Hieman knoppitietoja ysistä..

    Edit: ja tosiaan se kaikille tärkein, eli miltä pyörä näyttää *
    E-mallissa vaihtuu keula tupla-valolliseksi ja mielestäni huomattavasti komeampi kokonaisuus kuin esim. C. F:ssä sitten jää kyytiläisen sivukahvat pois ja yläkatteen tukiraudat vaihtuvat katetta myötäileviksi (eli piilossa), kun taas E:ssä on vielä raudat "tangon yli". E-malliin voi kyllä vaihtaa tuet F:stä jolloin tulee joidenkin mielestä hienompi / nykyaikaisempi.