Pitäs viedä rykkönen 10 000km huoltoon,onko kokemusta vantaan yamaha centeristä,saako pyörä asian mukaista hoitoa,vai vienkö muualle.
Mitähän kyseinen huolto kustantaa?
tzr125--fzs600--fz6--R1--Hayabusa k8
Itselläni on melko huonoja kokemuksia ko.paikasta...Pyörä piti palauttaa 3 kertaa takaisin huoltoon huollossa tehtyjen epämääräisyyksien takia. Pyörän valmistuminen oli lisäksi 3 päivää myöhässä sovitusta ajasta. En ainakaan itse vie ko.paikkaan enää omaa pyörääni.
Kylläpä heitti epäilyksiä ilmaan,mikähän pyörä oli kyseessä?(tiiikeri @ Huhti. 30 2007,09:23) kirjoitti
snellman motosport
Itse käytin porvoossa... ei ollut jonoja sai ajella pikku lenkin samallahinnat samaa luokkaa kuin centterissä, palvelu hyvää ja ammattitaitoista.
![]()
kyseessä fz1 eka eli 1000km huolto
ex: gsxr 750, Busa, fz1n, Bandit1200n, drz400sm, cb1300n, zx10r, 600hornet
Tossa lähellä nummelassa on yamaha merkkihuolto,niillä pitäs olla joku sertifikaatti,mikä on myönnetty kahteen paikkaan suomessa,tämä selkamirent on niistä toinen,osaiskohan ne siellä antaa saman valohoidon kun muuallakin?Onko kokemuksia?
Useimmiten se on kiinni siitä huoltajasta. Varmaan toikin on huippumesta, mutta mulle sattu se vähemmän työstään kiinnostunut. Ei enää sinne, koskaan...
... jotain piti muistaa