Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Pitäs viedä rykkönen 10 000km huoltoon,onko kokemusta vantaan yamaha centeristä,saako pyörä asian mukaista hoitoa,vai vienkö muualle.
    Mitähän kyseinen huolto kustantaa?
    tzr125--fzs600--fz6--R1--Hayabusa k8
    Itselläni on melko huonoja kokemuksia ko.paikasta...Pyörä piti palauttaa 3 kertaa takaisin huoltoon huollossa tehtyjen epämääräisyyksien takia. Pyörän valmistuminen oli lisäksi 3 päivää myöhässä sovitusta ajasta. En ainakaan itse vie ko.paikkaan enää omaa pyörääni.
    Lainaa (tiiikeri @ Huhti. 30 2007,09:23) kirjoitti
    Itselläni on melko huonoja kokemuksia ko.paikasta...Pyörä piti palauttaa 3 kertaa takaisin huoltoon huollossa tehtyjen epämääräisyyksien takia. Pyörän valmistuminen oli lisäksi 3 päivää myöhässä sovitusta ajasta. En ainakaan itse vie ko.paikkaan enää omaa pyörääni.
    Kylläpä heitti epäilyksiä ilmaan,mikähän pyörä oli kyseessä?
    snellman motosport

Itse käytin porvoossa... ei ollut jonoja sai ajella pikku lenkin samalla hinnat samaa luokkaa kuin centterissä, palvelu hyvää ja ammattitaitoista.

kyseessä fz1 eka eli 1000km huolto

ex: gsxr 750, Busa, fz1n, Bandit1200n, drz400sm, cb1300n, zx10r, 600hornet
    Tossa lähellä nummelassa on yamaha merkkihuolto,niillä pitäs olla joku sertifikaatti,mikä on myönnetty kahteen paikkaan suomessa,tämä selkamirent on niistä toinen,osaiskohan ne siellä antaa saman valohoidon kun muuallakin?Onko kokemuksia?
    Pyörähän oli FJR 1300...
    -Jos olet päättänyt, niin pidä päätöksesi-
  7.  
    Useimmiten se on kiinni siitä huoltajasta. Varmaan toikin on huippumesta, mutta mulle sattu se vähemmän työstään kiinnostunut. Ei enää sinne, koskaan...
    ... jotain piti muistaa