Eli eli. Kun vauhti kasvaa tuonne 120 tienoille tai hieman yli viim.140 kone tukahtuu taikka siis meneminen loppuu, kun puottaa vauhtia meno jatkuu entisellään. Eli tuntuu vähän siltä että soppa loppus!? eikö ko?? Bensa hana oli katki ostettaessa ja uutta olisi hakusessa, eli jos jollain on niin voipi tarjota! Entinen omistaja sanoi että oli kuullut joltain että se alipainehana tekee moista jos on tietyssä asennossa. Ja että toimivassa hanassa on niin että sen saa säädettyä että virtaa bensa suoraan kaasareihin eikä hana tasaa syöttöä.. Minä kun en tiedä niin siksi kysyn! APUVA
Mä olen mukana kuin peräpukama!
Samaa puuhasi -85 gsx-ef... Kaasareiden puhdistus auttoi asiaan![]()
Antaa raudan hieroo,ei sillä järkee oo...
kaasarit putsattu ja synkattu viime kesän...tehn myös sen jlk vastaavaa?
jep, hanassa on PRI-asento, joka ohittaa alipaineventtiilin ja valuttaa bensaa läpi väkisin. sitä voisi kokeilla - tilapäisesti. PRI-asentoon unohtaminen pidemmäksi aikaa saattaa nimittäin johtaa kaasareiden tulvimiseen
Ajattelin tuollaisessa matkaajossa jossa ohitellaan ym. et vois olla hyvä. Juolahti mieleen ettei oo varmaan kiva fiilis kun rekan vierellä meno hyytyy ohitettaessa!!
Tuli uutta infoa siinähän ei varsinaista hanaa ole edes alunperin vaan se toimii ristipää ruuvarilla se hanan säätely. Muuten on kokoajan alipaine toiminnolla!![]()
Vanha pyörä kun on kyseessä niin tankin ruosteet tekee helposti tepposensa. Itsellä oli ruostemömmöä suodattimet täynnä ja bensa ei kulkenut. Huolellinen putsaus ja taas lähtee. Tankki pitää luonnollisesti myös puhdistaa.
antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info