Joo eli N95 olis navigointi, musiikki ja puhelinominaisuudessa käytössä ja siksi tulee olemaan tankkilaukussa karttataskussa. Sitten pitäis saada myös PMR puhelin jotenkin mukaan kuvioon.
Korviin pitäis saada muotoon valetut tulppakuulokkeet ja mikrofoni jonnekin kypärään. Autocomilla ja finfonicin HF-setillä tää toki onnistuis, mutta kun mä en haluais, että mun ja pyörän välillä kulkee mitään johtoja. Kypärän ja torson välillä voi mun puolesta olla johtoja, kunhan on jotenkin fiksusti irrotettavissa.
PMR sopis hyvin povariin, mutta kai sekin voi siellä tankkilaukussa olla. PMR:n ja puhelimen kaikkien ominaisuuksien olis hyvä olla käytettävissä samanaikaisesti.
Onko tällänen kokoonpano mitenkään mahdollista toteuttaa?
![]()
![]()
premier
emeritus
No saa siihen navicorenkin kesällä, jos toi oma softa ei kelpaa. Mut ei se ollu nyt pointti tässä![]()
premier
emeritus
Osta tommonen
ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
OK. Kiitos vinkistä
Mä mietin vähän sellasta systeemiä, että johdot menis kypärään normaalisti, mutta sit taskussa olis joku BT moduuli, johon ne olis kytketty. PMR vois olla taskussa ja suoraan johdoissa kiinni. Kysymys vaan kuuluu, että millä vermeillä tollanen rinnakkaiskäyttö onnistuu?
Toki sen PMR:nkin vois liittää langattomasti, mutta mistä sais sellasen BT-moduulin, johon sais langallisen HF:n kiinni ja kaksi eri äänilähdettä, jotka se osaa miksata yhteen jotenkin saumattomasti. Eli puhelimen äänet olis normaalisti äänessä, mutta PMR tulis ääneen kun siellä tapahtuu jotain.
premier
emeritus
Autocom
<p>2002-2014</p>
On juu. Ja sitten kun olis vielä PTT palvelukin useemmalla ku yhdellä operaattorilla ;)
premier
emeritus
Se on kyllä ikävää kun tuo ei ole täällä lyönyt läpi niin kuin esim jenkeissä. American Chopperissa nuo käyttää sitä koko ajan.
Samasta aiheesta toisaalla...