Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 59:een 59:sta
  1. #31
    Mutta jos asia oikein yksinkertaistetaan: 110m aitajuoksu carl lewis vs. ryynäsen alpo from kälviän kuntoilijat. Mutta Lewis saa hyppiä vain yhdellä jalalla,niin johan pito loppuu ja alpo on vetäny kuus tuoppii ennen ku Calle on maalissa.
    Juu ja mitähän kaarinan carting-center sanoisi jos tolla tonnisella menis radalle?
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

    -Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
  2. #32
    Lainaa (PrivateeR @ Touko. 06 2007,13:26) kirjoitti
    No tehopainosuhde on varsin helppo laskea ku on ympäripyöreät vertailulukemat.

    F1 paino: 600kg kuskin kanssa
    Teho : 900hv
    teho/paino suhde = 1,5 hv/kg

    MotoGP paino: 200kg kuskin kanssa
    Teho: 240hv
    teho/paino suhde = 1,2 hv/kg

    Laitetasolla pyörä on tehokkaampi ku F1, mutta kuskin painon osuus pyörästä on paljon suurempi.

    P.S. Nii olikos tuossa kisan pyörässä lämmitetyt renkaat?
    Laitetasollako pyörä tehokkaampi??
    Litratehoja f1:ssä enemmän, parempi tehopainosuhde.
    Siis millä tasolla pyörä olis tehokkaampi?
  3. #33
    Lainaa (waldoff @ Touko. 15 2007,18:22) kirjoitti
    Lainaa (PrivateeR @ Touko. 06 2007,13:26) kirjoitti
    No tehopainosuhde on varsin helppo laskea ku on ympäripyöreät vertailulukemat.

    F1 paino: 600kg kuskin kanssa
    Teho : 900hv
    teho/paino suhde = 1,5 hv/kg

    MotoGP paino: 200kg kuskin kanssa
    Teho: 240hv
    teho/paino suhde = 1,2 hv/kg

    Laitetasolla pyörä on tehokkaampi ku F1, mutta kuskin painon osuus pyörästä on paljon suurempi.

    P.S. Nii olikos tuossa kisan pyörässä lämmitetyt renkaat?
    Laitetasollako pyörä tehokkaampi??
    Litratehoja f1:ssä enemmän, parempi tehopainosuhde.
    Siis millä tasolla pyörä olis tehokkaampi?
    Laite tasolla , ilman kuskia Moto 240 hp/130kg=1,84 ja F1 900hp/530kg=1,69 (Molemmissa kuskin paino 70 kg).Tästä kai oli kyse?



    You Only Live Twice
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  4. #34
    Lainaa (adrenaliini @ Touko. 06 2007,11:44) kirjoitti
    Lainaa (PrivateeR @ Touko. 06 2007,10:59) kirjoitti
    Lainaa (teude @ Touko. 05 2007,23:50) kirjoitti
    Olisi pitänyt olla turbobusa tuossa
    Joo tosiaan. Ku kerran F1 on periaatteessa maailman nopein auto, ni minkä takia siihe ei pistetty vastaan maailman nopeinta mopoa. Turbobusa kehiin vaa ni ois voinu olla F1 jo haasteen alla.
    kyllä tämä olikin hondan oma mainos,oishan noita vaihtoehtoja voinut olla muitakin.
    mutta mikä muuten on f1 kiihtyvyys? muistaisin jostain lukeeneeni 1,6s/0-100km? n.5s 0-200?
    Itse muistan Häkkisen kiihdyttäneen mersun 0-200km/h parhaimmillaan 3,9s lievään alamäkeen ja tasaisella 4,0s. Huimia lukuja *
    Benelli RZ 125cc -> Yamaha TZR -> Kawasaki ZX-9R -> Yamaha XT 600 (Varastettu) -> Kawasaki Er-6n
  5. #35
    Lainaa (kwak750 @ Touko. 06 2007,13:29) kirjoitti
    Lainaa (B12 @ Touko. 06 2007,11:34) kirjoitti
    Lainaa (PrivateeR @ Touko. 06 2007,10:59) kirjoitti
    Lainaa (teude @ Touko. 05 2007,23:50) kirjoitti
    Olisi pitänyt olla turbobusa tuossa
    Joo tosiaan. Ku kerran F1 on periaatteessa maailman nopein auto, ni minkä takia siihe ei pistetty vastaan maailman nopeinta mopoa. Turbobusa kehiin vaa ni ois voinu olla F1 jo haasteen alla.
    Nopein ratapyörä vs. nopein rata-auto
    Nopein dragsteri vs nopein kiihdytyspyörä

    Auto voittaa aina, valitettavasti.
    Noihan se menee..

    Miks pitäis verrata F1 turbobusaan? F1 verrataan motogp prätkään, eli ratapyorä vs. rata-auto. Turbobusaa voi sitten verrata dragsteriin, kumpikin menee mutkat yhtä nopeesti.

    Mitäs tollanen motogp prätkä jäi F1 kierrosajoissa? Tais olla jotain 30sek / kierros
    musta sitä vois verrata steroideilla pumpattuun lehmään Busaa siis



    "Jos viistoistavuotiasta sais."

    990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
  6. #36
    F1 *0-200km/h-0Km/h n. 6sekkaa *
    Ei se kiihtyvyys, vaan se hidastuvuus(jarrutuksessa isoimmat G voimat silloin pelissä)
    Hattussani ei ole kukkia.
  7. #37
    No tosta kotilo vs. moottoripyörä vertailusta on väännetty ehkä hiukan kättä . Tässä vaiheessa pitää sanoa että rutterin pyörää vastaan ois pitäny kyllä touring auto, sitä se pyöräkin edustaa. Ja jos mittapuuna on F1 auto niin sit ei prätkillä ole sanaa, F1 auto kiihtyy nopeammin, vetää mutkat nopeammin ja varsinkin jarruttaa nopeammin. Mutta omasta mielestä F1en pitäminen automaailman edustajana on aika utopista. Tekisivät noi testit katulaillisilla vehkeillä, radallakin pyörä pärjää siivettömälle autolle, pyörän kuljettamiseen tarvitaan vaan ehkä hivenen enemmän taitoa. Mutta ennenku kotilokuskit innostuu liikaa hurraamaan, parempi testi ois ottaa kilpailu saman hintaisilla vehkeillä . Uusi kilokyykky + varusteet, sillä hinnalla sais ostaa ihan vapaasti auton, veneen tai lentokoneen ja kattoa miten käy kumminkin yli 99% ajaa autolla millä ei maha pyörälle yhtään mitään, turha sitä on hihkua miten F1 auto kulkee :P
  8. #38
    Lainaa (Mezza @ Touko. 16 2007,11:36) kirjoitti
    No tosta kotilo vs. moottoripyörä vertailusta on väännetty ehkä hiukan kättä . Tässä vaiheessa pitää sanoa että rutterin pyörää vastaan ois pitäny kyllä touring auto, sitä se pyöräkin edustaa. Ja jos mittapuuna on F1 auto niin sit ei prätkillä ole sanaa, F1 auto kiihtyy nopeammin, vetää mutkat nopeammin ja varsinkin jarruttaa nopeammin. Mutta omasta mielestä F1en pitäminen automaailman edustajana on aika utopista. Tekisivät noi testit katulaillisilla vehkeillä, radallakin pyörä pärjää siivettömälle autolle, pyörän kuljettamiseen tarvitaan vaan ehkä hivenen enemmän taitoa. Mutta ennenku kotilokuskit innostuu liikaa hurraamaan, parempi testi ois ottaa kilpailu saman hintaisilla vehkeillä . Uusi kilokyykky + varusteet, sillä hinnalla sais ostaa ihan vapaasti auton, veneen tai lentokoneen ja kattoa miten käy kumminkin yli 99% ajaa autolla millä ei maha pyörälle yhtään mitään, turha sitä on hihkua miten F1 auto kulkee :P
    Löysin netistä jonkun pätkän missä pärrä, vissiin rykkönen, ajaa skabaa jotain porschea vastaan. Porsche oli nelivetonen turbovehe, mutta radalla kuitenkin voitti rykköstä. Meni mutkissa paremmin, ja pystyi säästämään jarrutuksen kauemmin kuin prätkä. Pärrä vaan meni ärhäkkäämmin mutkista ulos, siinä se.
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  9. #39
    Näyttäisi olevan ko. pätkä tänään kympin uutisissa loppukevennyksenä.
    http://www.bike.fi/content/177/
    TRIUMPH Speed Triple 1050 -07, Matt Black
  10. #40
    "Uuden sukupolven Yamaha YZF-R1 päihitti Ilmavoimien Hornet F-18 hävittäjän!
    Niinhän siinä kävi, uuden sukupolven YZF-R1 päihittää jooa Hornetin! Tämä nähtiin Kuopiossa kun R1:n ja Hornetin välinen kiihdytyskilpailu suoritettiin 16.5.2007 Karjalan Lennoston ja Yamaha Center Kuopion yhteistyöllä Lennoston tapahtumapäivän yhteydessä.

    550 metrin mittaiselle kiihdytykselle lähdettiin rinnakkain, mutta Road Racing kuljettaja Kari Vehniäisen ohjastama R1 ampaisi heti johtoon. Hornet ei Vehniäisen kyydissä pysynyt ja niin Yamaha ylitti maalilinjan voittajana!

    Lue tiedote alla olevasta linkistä ja katso keskiviikon 16.5. MTV3:n Kymmenen uutiset, joiden loppukevennyksenä nähdään tämä huima kiihdytyskisa! "

    http://www.yamaha-motor.fi/corpora....1949-32

    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  11. #41
    Nyt etsivät jo Hondafoorumissa Hornettiin sliparia että pärjäisivät paremmin...
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  12. #42
    Lainaa (Toyboy @ Touko. 17 2007,08:36) kirjoitti
    Nyt etsivät jo Hondafoorumissa Hornettiin sliparia että pärjäisivät paremmin...
    ....se on sillä lailla, ettei oikeen millään lailla....
  13. #43
    Lainaa (GriZzLy @ Touko. 16 2007,16:58) kirjoitti
    Lainaa (Mezza @ Touko. 16 2007,11:36) kirjoitti
    No tosta kotilo vs. moottoripyörä vertailusta on väännetty ehkä hiukan kättä . Tässä vaiheessa pitää sanoa että rutterin pyörää vastaan ois pitäny kyllä touring auto, sitä se pyöräkin edustaa. Ja jos mittapuuna on F1 auto niin sit ei prätkillä ole sanaa, F1 auto kiihtyy nopeammin, vetää mutkat nopeammin ja varsinkin jarruttaa nopeammin. Mutta omasta mielestä F1en pitäminen automaailman edustajana on aika utopista. Tekisivät noi testit katulaillisilla vehkeillä, radallakin pyörä pärjää siivettömälle autolle, pyörän kuljettamiseen tarvitaan vaan ehkä hivenen enemmän taitoa. Mutta ennenku kotilokuskit innostuu liikaa hurraamaan, parempi testi ois ottaa kilpailu saman hintaisilla vehkeillä . Uusi kilokyykky + varusteet, sillä hinnalla sais ostaa ihan vapaasti auton, veneen tai lentokoneen ja kattoa miten käy kumminkin yli 99% ajaa autolla millä ei maha pyörälle yhtään mitään, turha sitä on hihkua miten F1 auto kulkee :P
    Löysin netistä jonkun pätkän missä pärrä, vissiin rykkönen, ajaa skabaa jotain porschea vastaan. Porsche oli nelivetonen turbovehe, mutta radalla kuitenkin voitti rykköstä. Meni mutkissa paremmin, ja pystyi säästämään jarrutuksen kauemmin kuin prätkä. Pärrä vaan meni ärhäkkäämmin mutkista ulos, siinä se.
    Juu olen nähnyt saman pätkän, se on Top Gearin ja tunnetusti Clarkson vihaa prätkiä. Siinä pätkässähän on sekin hauskaa että ne ajaa samaan aikaan radalla ja jos katot tarkasti pyörä joutuu antamaan autolle tilaa parissa kohdassa. Jos molemmat olisivat ajaneet vapaan kierroksen en usko että auto olisi voittanut. Kato vaikka gallardo vs 999 pätkä, siinä on lentävä lähtö ja kumminkin pyörä voittaa. Ja edelleen kuinka monella on varaa ostaa carrera4 ja kuinka monella varaa ostaa R1 :P
  14. #44
    Lainaa (uijui @ Touko. 16 2007,10:56) kirjoitti
    Lainaa (kwak750 @ Touko. 06 2007,13:29) kirjoitti
    Lainaa (B12 @ Touko. 06 2007,11:34) kirjoitti
    Lainaa (PrivateeR @ Touko. 06 2007,10:59) kirjoitti
    Lainaa (teude @ Touko. 05 2007,23:50) kirjoitti
    Olisi pitänyt olla turbobusa tuossa
    Joo tosiaan. Ku kerran F1 on periaatteessa maailman nopein auto, ni minkä takia siihe ei pistetty vastaan maailman nopeinta mopoa. Turbobusa kehiin vaa ni ois voinu olla F1 jo haasteen alla.
    Nopein ratapyörä vs. nopein rata-auto
    Nopein dragsteri vs nopein kiihdytyspyörä

    Auto voittaa aina, valitettavasti.
    Noihan se menee..

    Miks pitäis verrata F1 turbobusaan? F1 verrataan motogp prätkään, eli ratapyorä vs. rata-auto. Turbobusaa voi sitten verrata dragsteriin, kumpikin menee mutkat yhtä nopeesti. *

    Mitäs tollanen motogp prätkä jäi F1 kierrosajoissa? Tais olla jotain 30sek / kierros *
    musta sitä vois verrata steroideilla pumpattuun lehmään * Busaa siis
    Aika odotettavissa oleva kommentti kaverilta joka ajaa alitehoisella ruohonleikkurilta kuulostavalla mopolla joka muistuttaa ulkonäöltään jopon polkupyörää
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  15. #45
    Lainaa (Pahkasika @ Touko. 17 2007,12:14) kirjoitti
    Lainaa (uijui @ Touko. 16 2007,10:56) kirjoitti
    Lainaa (kwak750 @ Touko. 06 2007,13:29) kirjoitti
    Lainaa (B12 @ Touko. 06 2007,11:34) kirjoitti
    Lainaa (PrivateeR @ Touko. 06 2007,10:59) kirjoitti
    Lainaa (teude @ Touko. 05 2007,23:50) kirjoitti
    Olisi pitänyt olla turbobusa tuossa
    Joo tosiaan. Ku kerran F1 on periaatteessa maailman nopein auto, ni minkä takia siihe ei pistetty vastaan maailman nopeinta mopoa. Turbobusa kehiin vaa ni ois voinu olla F1 jo haasteen alla.
    Nopein ratapyörä vs. nopein rata-auto
    Nopein dragsteri vs nopein kiihdytyspyörä

    Auto voittaa aina, valitettavasti.
    Noihan se menee..

    Miks pitäis verrata F1 turbobusaan? F1 verrataan motogp prätkään, eli ratapyorä vs. rata-auto. Turbobusaa voi sitten verrata dragsteriin, kumpikin menee mutkat yhtä nopeesti.

    Mitäs tollanen motogp prätkä jäi F1 kierrosajoissa? Tais olla jotain 30sek / kierros
    musta sitä vois verrata steroideilla pumpattuun lehmään Busaa siis
    Aika odotettavissa oleva kommentti kaverilta joka ajaa alitehoisella ruohonleikkurilta kuulostavalla mopolla joka muistuttaa ulkonäöltään jopon polkupyörää


    Miksi ei ole pätkä jo tuubissa? Laittakaa linkkiä jos löytyy jostain netin syövereistä.



    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  16. #46
    Mtv3 nettitv- uutiset- 16.5 10 uutiset- lopussa
  17. #47
    Lainaa (Mezza @ Touko. 16 2007,11:36) kirjoitti
    Mutta ennenku kotilokuskit innostuu liikaa hurraamaan, parempi testi ois ottaa kilpailu saman hintaisilla vehkeillä . Uusi kilokyykky + varusteet, sillä hinnalla sais ostaa ihan vapaasti auton, veneen tai lentokoneen ja kattoa miten käy kumminkin yli 99% ajaa autolla millä ei maha pyörälle yhtään mitään, turha sitä on hihkua miten F1 auto kulkee :P
    Tota en hiffaa, et mitä tekemistä sillä hinnalla näiden vertailujen kanssa??

    Prätkät nyt on kokonsakin puolesta jo halvempia.. eihän tossa oo mitään järkeä. Autossa kun on 5x enemmän kaikkea osaakin. Poislukien ducatin huippumalli, siinä on kyllä saatu hinta pilviin vaikka onkin vain MP Noeivaan, niissä maksaa taas se, että niitä on niin vähän.


    Jos kerran pitäisi olla auto mikä voisi olla katukäytössä / katulaillinen, niin DTM autohan voisi olla. Mitäs ne menee kierrosajat vs. motogp?



    DUCATI is just the Italian word for Harley.
  18. #48
    No tästä ja tästä voi laskeskella, että DTM oli noin 23 sekuntia hitaampi kuin F1 ja Moto GP on noin 30 sekuntia hitaampi kuin Formula 1, eli DTM veisi mitä ilmeisimmin kilpailun noin 5-10 sekuntin erolla. Tämä minun matematiikalla.

    Ja näitä hyviä videoita on lisää: Tässä
    Tässä
    Ja lisää löytyy jos haluaa katsella.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  19. #49
    Lainaa (B12 @ Touko. 06 2007,11:32) kirjoitti
    TM:ssä tai jossain oli Horneteista juttua. Siinä sanottiin, että alkaa kunnolla vetää vasta yli 200 vauhdista. Silloin alkaa moottori saada riittävästi ilmaa.
    Joo, itse ilmavoimissa käyneenä näinhän asia on. Sitte kun tulee reilu pari sataa vauhtia niin alkaa vasta tulemaan ahtimille tarpeeksi ilmaa että saadaan reilusti potkua pihalle.
    zx-6r -02
  20. #50
    Lainaa (teude @ Touko. 06 2007,14:59) kirjoitti
    Ja siinä hieman vertailua Moto GP vs. Formula 1. Kierroksissa jää tosiaan sen 30sek.
    Tässä videossa on kyllä jotain fuulaa, kun MotoGp muuttuu hetkeksi märkäkisaksi...
    Chuck Norris tilasi Hesessä Big Macin, ja sai sen.
  21. #51
    Lainaa (kwak750 @ Touko. 17 2007,14:22) kirjoitti
    Lainaa (Mezza @ Touko. 16 2007,11:36) kirjoitti
    Mutta ennenku kotilokuskit innostuu liikaa hurraamaan, parempi testi ois ottaa kilpailu saman hintaisilla vehkeillä . Uusi kilokyykky + varusteet, sillä hinnalla sais ostaa ihan vapaasti auton, veneen tai lentokoneen ja kattoa miten käy kumminkin yli 99% ajaa autolla millä ei maha pyörälle yhtään mitään, turha sitä on hihkua miten F1 auto kulkee :P
    Tota en hiffaa, et mitä tekemistä sillä hinnalla näiden vertailujen kanssa??

    Prätkät nyt on kokonsakin puolesta jo halvempia.. eihän tossa oo mitään järkeä. Autossa kun on 5x enemmän kaikkea osaakin. Poislukien ducatin huippumalli, siinä on kyllä saatu hinta pilviin vaikka onkin vain MP * Noeivaan, niissä maksaa taas se, että niitä on niin vähän.


    Jos kerran pitäisi olla auto mikä voisi olla katukäytössä / katulaillinen, niin DTM autohan voisi olla. Mitäs ne menee kierrosajat vs. motogp?
    Ei niitä oikeesti kande vertailla, 2 ja 4 pyöräiset erikseen.
    Kummassakin kulkuneuvossa taito ratkaisee, 2 pyöräisissä onneksi eniten ja rohkeus mihin vetää raja.
    Riskirajoilla ajo 2 p vehkeillä on huomattavasti vaarallisempää ja näinollen antaa mahiksia kuskille, jos uskaltaa ja toinen ei uskalla.
  22. #52
    Lainaa (Lateksi @ Touko. 17 2007,15:44) kirjoitti
    Lainaa (teude @ Touko. 06 2007,14:59) kirjoitti
    Ja siinä hieman vertailua Moto GP vs. Formula 1. Kierroksissa jää tosiaan sen 30sek.
    Tässä videossa on kyllä jotain fuulaa, kun MotoGp muuttuu hetkeksi märkäkisaksi...
    Siis tuohonhan oli vain kerätty pätkiä joistakin eri kisoista, ei varmaankaan ole ollut mitään Formula 1 vs. Moto Gp kilpailua, samalta radalta vain otettu tiedot ylös.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  23. #53
    Lainaa (kwak750 @ Touko. 17 2007,14:22) kirjoitti
    Lainaa (Mezza @ Touko. 16 2007,11:36) kirjoitti
    Mutta ennenku kotilokuskit innostuu liikaa hurraamaan, parempi testi ois ottaa kilpailu saman hintaisilla vehkeillä . Uusi kilokyykky + varusteet, sillä hinnalla sais ostaa ihan vapaasti auton, veneen tai lentokoneen ja kattoa miten käy kumminkin yli 99% ajaa autolla millä ei maha pyörälle yhtään mitään, turha sitä on hihkua miten F1 auto kulkee :P
    Tota en hiffaa, et mitä tekemistä sillä hinnalla näiden vertailujen kanssa??

    Prätkät nyt on kokonsakin puolesta jo halvempia.. eihän tossa oo mitään järkeä. Autossa kun on 5x enemmän kaikkea osaakin. Poislukien ducatin huippumalli, siinä on kyllä saatu hinta pilviin vaikka onkin vain MP Noeivaan, niissä maksaa taas se, että niitä on niin vähän.


    Jos kerran pitäisi olla auto mikä voisi olla katukäytössä / katulaillinen, niin DTM autohan voisi olla. Mitäs ne menee kierrosajat vs. motogp?
    DTM ja motogp katukäytössä? Vertailu mistä minä puhuin tarkotan ihan sarjavalmistettu vehje suoraan kaupan hyllyltä. Ja tietenkin tässä vertailussa on määriteltävä mikä "kotilo" ees on. Itse ajan liikenteessä ja oma näkökanta vertailuihin on kadulla ajamiseen, eikä absoluuttinen maksimisuoritus mitä saadaan rahaan katsomatta. Eli omasta mielestä kun istun rahat kourassa ja valitsen ostanko pyörän vai auton ja miten paljon iloa saan kussakin tapauksessa ja minkälaisen suorituskyvyn kadulla laillisen laitteen kanssa niin ei autolla ole kyllä pahemmin pluspisteitä puolellaan. Kai se riippuu myös siitä miten määrittelee vertailun, onhan valonopeuskin suhteellista :P
  24. #54
    Lainaa (teude @ Touko. 17 2007,16:33) kirjoitti
    Lainaa (Lateksi @ Touko. 17 2007,15:44) kirjoitti
    Lainaa (teude @ Touko. 06 2007,14:59) kirjoitti
    Ja siinä hieman vertailua Moto GP vs. Formula 1. Kierroksissa jää tosiaan sen 30sek.
    Tässä videossa on kyllä jotain fuulaa, kun MotoGp muuttuu hetkeksi märkäkisaksi...
    Siis tuohonhan oli vain kerätty pätkiä joistakin eri kisoista, ei varmaankaan ole ollut mitään Formula 1 vs. Moto Gp kilpailua, samalta radalta vain otettu tiedot ylös.
    Jaa kooste, no ilmankos motojen lähtösuorakin näytti pidemmältä...
    Chuck Norris tilasi Hesessä Big Macin, ja sai sen.
  25. #55
    Lainaa (KUIKKIS @ Touko. 04 2007,22:29) kirjoitti
    ...kuinkahan mahtaa käydä...?mp-mualima

    Juu nyt R1 on muailman nopein, mitähän gsxr kuskit nyt sanoo...
    F = dp / dt
  26. #56
    Ei mitään, ne tietää totuuden
  27. #57
    Lainaa (wizard11 @ Touko. 17 2007,21:37) kirjoitti
    Lainaa (KUIKKIS @ Touko. 04 2007,22:29) kirjoitti
    ...kuinkahan mahtaa käydä...?mp-mualima

    Juu nyt R1 on muailman nopein, mitähän gsxr kuskit nyt sanoo...
    ....MAAILMAN NOPEIN !!!!!




    ....se on sillä lailla, ettei oikeen millään lailla....
  28. #58
    Nyt alkaa vissiin Yamaha-kuskit leijua ja lentää ..
  29.  
  30. #59
    Jep
    Gsx-r 750 -01
    Yzf-r1 -06
    Hayabusa -08
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12