Joku joskus kehui saanensa saksan Suzukin maahantuojalta CoC Eu sertifikaatin, eli vaatimuksenmukaisuustodistuksen ihan 0e!
(olikohan kuitenkin aprillipäivä)
Lähetin spostia suzuki@suzukifinland.com ihan englannikielellä, muttei mitään kuulunut. Osaako joku saksankielentaitoinen auttaa miten kysyn "emission certificaattia" saksaksi?
Oikea spostiosoitekkin sinne olisi kiva.
Kiitoksin Matti!
GSX 1100G
Muuten olen sitä mieltä että tuommosten papereitten tarve katsastukseen on ihan pelkkää v*ttuilua....
Mulla oli vähän samanlaista ongelmaa aikanaan oman pyöräni kanssa, mutta "suomen suzuki" ei antanut apuja, vaan apuja sain saksalta TÜV:ltä, joku insinööri jonka kanssa juttelin, suostui lähettämään mulle tarvittavat paperit. En muista paljonko todistus maksoi, mutta ensin faksasi kopiot, ja pisti sen jälkeen alkuperäiset tulemaan kunhan ensin faksasin kopion maksusta hänelle.
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
Itse etsiskelin vastaavaa Vaatimuksenmukaisuus todistusta Kawaan viime kesänä. Semmonen olisi järjestynyt Suomen TÜV-ltä ( http://www.tuv.fi/ )mut hintaakin oli muistaakseni 100e, lopulta paperi järjestyi katsastuskonttorin kautta jossa suoritin rekisteröinti katsastuksen. Hintaa samat 100e(Oli loistavaa palvelua muuten, Tattarisuonkatsastus-asema
)
Itse kun pistelin asiasta spostia saksanmaalle englanniksi, vastasivat joka kerta kysymyksiin asiallisesti... saksaksi!
Anyway... Varmasti sen lapun jostain saa mutta tuskin mistään ilmaiseksi.
Ainiih tosa on toi ajoneuvohallintakeskuksen saksa-suomi SANASTO
-- No sehän on se kaikkien Ninjojen isoäiti!!! -- GPZ 900R
-- ZZR kärpänen -- ZZR 600R -> Myyty!
-- Ihka oikea wannabee reisseri -- ZX 6RR
-- Voe vehnä mikä kiksutin -- GSX-R 750
No jooo....
Pari Suitsaa maahan uittaneena täytyy todeta että molemmille pyörille sain varsin asiallisesti nuo coc-paperit myyjän toimesta saksan Suzukilta hintaan 0€.
Kyllä se Günther ymmärtää kaupan päälle kunhan muistaa ilmaista tahtonsa. Toiseen pyörään kerroin jo etukäteen tarvitsemani ko. paperit ja toisen pyörän paperit hankkivat ostohetkellä. Toki ensin sain faksina tuon nivaskan, originaalit lähettivät perään myöhemmin. Katsastusmieskin oli varsin tyytyväinen papereihinsa....
Miksei.... kun pyörän tuottaa jollakin tuontivälittäjällä kuten tässäkin tapauksessa,Kuusaan gee eikös tuontivälittäjä olisi velvollinen ne tarvittavat paperitkin hommaamaan kun ehkä tietävät jo mistä ne ,ja pitäisi kuulua samaan hintaankin....en ymmärrä miksei näin toimita....
KEPPI-G
Juu olis pitäny osata pyytää myyjältä ennen kaupantekoa. Tuntui olevan hankalaa jälkikäteen. Sanoi että tilaa ite ei aina kelpaa jne. Toin tuon ite. Aina oppii...(Keppigee @ Touko. 05 2007,08:25) kirjoitti