Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Lieneekö Biken huhussa mitään pohjaa? Sielähän huhuttiin että tämä harvinainen (ja kallis) RC30, RC45 sarja olisi saamassa jatkoa uudesta 2008 vuoden 1000cc V4 koneisesta superbikesta.

    Onkohan kukaan muu (kun tämä naurettava SuomiBike) julkaissut vastaavaa uutista/huhua?

    Olisi Hondan kyllä aika taasen tuoda markkinoille em. hieman erikoisempi peli. Sitä olisi sitten kiva kuolata ja haaveilla. Hinta oli ainakin RC30 ja RC45 malleilla aivan hirveä.



    .
  2. #2
    Olisihan se hienoa saada DesmoRR:n vastineet joka merkiltä. Voisi rahamiehet noita sitten ostella. Olisi muutenin håntalta hyvä veto. Ei tuon SP:n jälkeen ole kovin erikoisia mopoja sieltä tehtaalta tehneet.
  3. #3
    Lainaa (Harri @ Touko. 04 2007,08:37) kirjoitti
    Olisihan se hienoa saada DesmoRR:n vastineet joka merkiltä. Voisi rahamiehet noita sitten ostella. Olisi muutenin håntalta hyvä veto. Ei tuon SP:n jälkeen ole kovin erikoisia mopoja sieltä tehtaalta tehneet.
    En usko että kyseessä olisi tuon duku- desmon vastine. Kyseessähän ei olisi mikään MotoGP V5 versio. Siis ainakaan tuon iki- luotettavan Biken mukaan *

    Mielestäni RC30 ja RC45 ovat olleet ne viimeiset "oikeat" RC- mallit. Toki RC51 malli myös oli hieman erikoisempi, mutta huomattavan yleinen kun vertaa noihin 30 ja 45 malliin.



    .
  4. #4
    Näköjään muuallakin huhuillaan.
    Lainaa kirjoitti
    Ei tuon SP:n jälkeen ole kovin erikoisia mopoja sieltä tehtaalta tehneet.
    Totta, vfr:lle, pannarille, wingille ynnä muille malliston vanhoille rouskuille löytyy vastine miltä merkiltä tahansa. Mitä erikoista muuten tuossa SP:ssä on? Hyvää ja laadukasta, komprommissitonta osaa pullollaan, mutta onko siinä paljonkin yksilöllisiä ratkaisuja tms?
  5. #5
    Lainaa (isojussi @ Touko. 04 2007,09:21) kirjoitti
    Näköjään muuallakin huhuillaan.
    Lainaa kirjoitti
    Ei tuon SP:n jälkeen ole kovin erikoisia mopoja sieltä tehtaalta tehneet.
    Totta, vfr:lle, pannarille, wingille ynnä muille malliston vanhoille rouskuille löytyy vastine miltä merkiltä tahansa. Mitä erikoista muuten tuossa SP:ssä on? Hyvää ja laadukasta, komprommissitonta osaa pullollaan, mutta onko siinä paljonkin yksilöllisiä ratkaisuja tms?
    No ehkä siinä SP:ssä ei mielestäsi ole erikoista. Ainakin minun silmään se on ainoa hånta, jonka voisin kuvitella tällä hetkellä ostavani. V2, hyvä alusta jne.. ainoa miinus on ne keulan liian isot lamput. Kokonaisuutena massasta edukseen poikkeava paketti. Tietysti jos ei V2 koneesta tykkää niin sitten ei varmaan sytytä.
  6. #6
    Lainaa (Harri @ Touko. 04 2007,09:30) kirjoitti
    Tietysti jos ei V2 koneesta tykkää niin sitten ei varmaan sytytä.
    Melko saaterin kapea kommentti kaikessa yleistävyydessään, mutta enpä mä ymmärrä sen alkuperääkään
  7. #7
    Lainaa (isojussi @ Touko. 04 2007,09:21) kirjoitti
    Hyvää ja laadukasta, komprommissitonta osaa pullollaan, mutta onko siinä paljonkin yksilöllisiä ratkaisuja tms?
    Hmmm, mitä yksilöllisyyttä haet? Eipä noita taida kovin yksilöllisiä enää löytyä mistään merkistä teknisesti.

    Hondan VFR on hieman porukasta poikkeava, myös muihin merkkeihin verraten. Samoin Wing. Eikä tuo parjaamasi PanEuropekaan aivan tavallinen ole kaikilta ratkaisuiltaan.
    .
  8. #8
    Lainaa (vma @ Touko. 04 2007,11:19) kirjoitti
    Hmmm, mitä yksilöllisyyttä haet? Eipä noita taida kovin yksilöllisiä enää löytyä mistään merkistä teknisesti.
    Siinäpä se. Mielestäni jonkinasteista yksilöllisyyttä voisi nykypäivänä kuitenkin olla esim Trumpan r3:t (no onhan niitä muillakin),miksei myös hondurasian v4:t ja bokseri, ducatin venttiiliratkaisut, guzzin pitkittäiset veet ja muotoilu, bemarilta löytyy uusista(kin) koneista kaikkea hassua, samoin alustapuolelta, jnejne. Jotain tällaista siis oli ajatuksissa.

    Lainaa kirjoitti
    Hondan VFR on hieman porukasta poikkeava, myös muihin merkkeihin verraten. Samoin Wing. Eikä tuo parjaamasi PanEuropekaan aivan tavallinen ole kaikilta ratkaisuiltaan.
    Mmm...tuo oli juurikin pointtina. Elippä, jos kirjoituksistani sai sellaisen kuvan, että esim pannaria parjasin, niin tarkoitukseni oli täysin päinvastainen. Anteeksi mukasarkastinen ulosantini.
  9.  
  10. #9
    Lainaa (isojussi @ Touko. 04 2007,11:59) kirjoitti
    Lainaa (vma @ Touko. 04 2007,11:19) kirjoitti
    Hmmm, mitä yksilöllisyyttä haet? Eipä noita taida kovin yksilöllisiä enää löytyä mistään merkistä teknisesti.
    Siinäpä se. Mielestäni jonkinasteista yksilöllisyyttä voisi nykypäivänä kuitenkin olla esim Trumpan r3:t (no onhan niitä muillakin),miksei myös hondurasian v4:t ja bokseri, ducatin venttiiliratkaisut, guzzin pitkittäiset veet ja muotoilu, bemarilta löytyy uusista(kin) koneista kaikkea hassua, samoin alustapuolelta, jnejne. Jotain tällaista siis oli ajatuksissa.

    Lainaa kirjoitti
    Hondan VFR on hieman porukasta poikkeava, myös muihin merkkeihin verraten. Samoin Wing. Eikä tuo parjaamasi PanEuropekaan aivan tavallinen ole kaikilta ratkaisuiltaan.
    Mmm...tuo oli juurikin pointtina. Elippä, jos kirjoituksistani sai sellaisen kuvan, että esim pannaria parjasin, niin tarkoitukseni oli täysin päinvastainen. Anteeksi mukasarkastinen ulosantini.
    Juuripa näin. VFR:n poikittainen V4 ja Pannarin pitkittäinen V4, Wingin boxu 6 ja SP1 ja 2 ratasvetoisine nokka- akseleineen edustaa edes jonkinlaista poikkeavuutta.

    Tuo V4 1000cc superbike kyllä olisi ihan poikaa.
    .