Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Onko joku laittanut ko. laukkuja Triumphiin? Mahtaako saada Suomesta? Mietin laukkuja Bonnevilleen. Nuo laukut näyttää asiallisilta. Löytyy osoitteesta http://www.vartex.be/Click%20&%20Lock.htm
    Motomarketissa näytti olevan noita K-driven laukkuja hinnasta en osaa sanoa. Ja sitten siellä on clikbagin vastaavia jotka itse valitsin rockettiin kun olivat minusta paremmat ja pikkusen halvemmatkin.
    "On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen."
    K-drivea oli myös Moto-Seinäjoella, ainakin joskus pari vuotta sitten, kun semmoisia harkitsin Americaan. Harkinta-aika on vain venähtänyt: laukut on edelleen ostamatta...
    Tilasin Vartex laukut rockettiin, saan ensiviikolla joten kommentteja tulee
    Mistä tilasit laukut ja mitä luokkaa on hinta?
    Mulle sanoivat Moto-Seinäjoella hinnaksi 590€. En sitten ostanut vaan päädyin Klicpack -laukkuihin ja nekin hintapoliittisista syistä tilasin täältä.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
    Tyhmä kysymys: pystyykö Klickbagit laittamaan, jos pyörässä on trumpan oma sissy? Sehän tulee kiinni samoihin reikiin laukun "bracketien" kanssa. Tuolla sivulla mainitaan, että onnistuu H.a.c-sissyn kanssa...?
  8.  
    juu sopi hienosti ainakin trumpan oman matalan sissyn kanssa.

helpot irroittaa avaimella ja tuntuivat tukevilta ja kohtuullisen vedenpitäviltä