Aattakee hyvät siskot ja veljet.
Ku on tämmöne savolaenen jäpäkyörä, nii tarviis vähän lyhyempi lahkeesija hoosuja eli C1:iä.
Missä siellä pääkaupunkiseudun liikkeessä olis hyvät Rukan pukujen malli- ja kokovalikoimat?
![]()
PK alueelta löytyy 4 myyjää Rukan tuotteille. Eli Bike World Vantaa, Bike World Helsinki, R.M Heino Espoo sekä Frank Nyman Espoo.
Itse juuri ostin BW Vantaan myymälästä Allroad asun jossa ne olivat hyvin esillä. Myös Espoon R.M. Heinon myymälässä ovat puvut hyvin esillä.
Tässä vielä linkki Suomessa toimivista jälleen myyjistä: http://www.rukka.com/lfashio....d=1.6.8
tomppa, R1200GSA Rallye & R1100S
Mä menisin kyllä Heinolle (niin ja kävinkin). Hyvä palvelu ja saa tinkaa. Ei onnistu Bike Worldissa ja veikkaan ettei Frankillakaan. Mee Heinolle vaan, hus hus...
![]()
Moon oikias, sinoot vääräs - Moomma oikias, tootta vääräs...
Opinions are like assholes, everybody got one.
Honda XL 125 R -82 --> Kawasaki Z 650 -77 --> Honda CM 400 T -84 --> Honda NTV 650 Revere -90 --> Triumph Thunderbird 900 -00 --> Triumph Tiger 955i -05
Kävin lauantaina kaikissa kolmessa liikkeessä. Mielestäni kenelläkään ei ollut kovin ihmeelliset valikoimat.(Myrskylintu @ Touko. 08 2007,01:26) kirjoitti
Sitä kuvittelee täältä tuppukylästä lähtiessä, että siellä suuressa maailmassa kaikki on toisin.
Parhaat koko ja malli valikoimat ovat ehkä Velj. Siltalalla Tuurissa.
Ja siinä on varmaan myös selitys sille, miksi he myyvät Rukan pukuja eniten Suomessa.
Kauppa käy, kun on tavaraa mitä myydä ja hinnat on kohillaan. Lisäksi palvelu moitteetonta ja asiantuntevaa.
Housua (Armadillo) mitä olin vailla, ei ole tällä hetkellä oikein kellään johtuen Rukan toimitusvaikeuksista. Mitä lie sitten nämä 'toimitusvaikeudet'.
Housu on aivan uusi malli ja voi olla, että kaikki mitä saadaan tehtyä menee suuremmille markkinoilla (Keski-Eurooppaan).
Joo soitto Siltalaan ja kamat heilahtaa kotipostiin näppärästi ja sopivaan hintaan !!
Täysin ensiluokkaista palvelua !!
Voin suositella!
T765 RäsSi
GSX-R750 K8 =ex
CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
6-Horo 2005=ex
Oikaisu: Rukan puvusta - 20 % lähti BW:ssä ilman isompaa itkua. Taitolaji se on tuo tinkaaminenkin. *(Myrskylintu @ Touko. 08 2007,01:26) kirjoitti
![]()
CBF600SA
"There are too many people and too few human beings."
Rohkenen väittää että kun marssit Armax puvun kanssa BVn kassalle ja vaadit 20% alennusta niin ne nauraa sut pihalle.
Tai sitten on kyseessä oikeasti hyvä tinkaaja...!!
Tai lähtöhinta on "kohdallaan"?
T765 RäsSi
GSX-R750 K8 =ex
6-Horo 2005=ex
Naura mitä naurat, TFMK:lla on sopimus jäsenedusta -20 % ja homma toimii. Lähtöhinta normaali svh.
No jos noin on, niin se on jo oikeasti hyvä alennus!!
Itse kun kyselin hintoja useammastakin paikasta, niin Rukka alet pyöri siinä 5%...![]()
T765 RäsSi
GSX-R750 K8 =ex
6-Horo 2005=ex
Itsellä on myös positiivisia kokemuksia velj. Siltalasta. Pelkällä puhelinsoitolla hintaa kysyessä sai jo reilut alennukset ovh:hin verrattuna.
Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time - I think I've forgotten this before.
Mielenkiintoista - ja opettavaista - lukea toisten saamista alennuksista.
Olin aiemmin käsityksessä, ettei useimmista liikkeistä saa mitään alennuksia - varsinkaan Rukka vaatteista.
Mutta tämä viestiketju näyttäisi osoittavan muuta.
Perjantaina kyselin Rukka Allroad takkia. Listahinta on 799€.
Paikallinen liike tarjosi sen hintaan 600€ (25% ale) ! Riitti kun hymyilin myyjättärelle kauniisti tarjousta pyytäessäni. Tai no, työnantajallani oli sopimus 25% alesta selkäsuojille, ja tuossa takissahan sellainen on...
Sain myös selville, että Rukkan listahinnassa on liikkeen katetta 40%. Ainakin takeissa.
Kun muistaa miten vaatteet seisovat pitkiäkin aikoja liikkeiden hyllyllä, voi useimmilla liikkeillä olla vaikeaa antaa 15% alennuksia. Mutta aina kannattaa pyytää, sillä sellainen 5% pitäisi irrota pelkällä kysymisellä.