Eli olisin hankkimassa pyörääni, Thunderaceen, takalaukku johon mahtuisi kaksi kappaletta kypärää. Riittääkö 44 litrainen, vai pitääkö olla 46 litrainen?
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
Kapan K44:een ainakin menee kaksi kypärää.
Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7
319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
Hieman myöskin kypäräkohtaista, siis meinaan että jotkut potat on isompia kuin toiset. Periaatteessa 44 riittää. Tekniikkalaji sitten myös, missä asennossa ne sinne parhaiten mahtuu...
Tässä vähän mietin minkä telinelevyn tilaisin...Onko noiden MKN ja K553:ssa kestävyydessä eroja?
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
Minulla käytössä Kappa K48 ja siihen mahtuu just ja just Shuberthin Concept sekä Shoein Z-one. Molemmat m-kokoja.
Mulla ei ainakaan mahtunut kahta kypärää K44-laukkuun. Tai mahtui mutta ei saanut kantta kiinni. Toinen kypärä oli tosin avattava.
Olin miten oli, mutta näin on!
BMW K1200GT -07
Kawa ZX-10 -88 (ei liiku omin voimin)
Honda CBX 750 -84
BMW K1 -90
Kawa GPZ 900 -85 (lämpö murheita)
Kawa KZ 1300 -79
Suitsa GSXR 1100 -97
Juuri näin. Mulla oli joskus muistaakseni just 44 litrainen Kappa perälaukkuna ja sinne sopi kaksi kypärää. Shoein TXR normaaliasentoon ja Kiwi (mallia en enää muista, umpipotta kuitenkin) sen viereen kyljelleen.(Köpi @ Touko. 02 2007,13:46) kirjoitti
<span style='color:#000000'>Unidentical twins - RD 350 LC *& *VTR 1000 F</span>
Omaan nelineloseen ei mahdu kahta kypärää, osta kerralla se isompi.
Tässä mallia allekirjotuksiin.
...piti oikein demonstroia *(demonos @ Touko. 02 2007,21:48) kirjoitti
ja kappas vain: Bayardin umpipottia mennee kaksi, mutta Schuberth S1 ja Bayard ei sovikkaan...on meinaan melkosen paljon suurempi ulkokuori tuossa S1:ssä...toishaalta eipä tuo e52:en ole korkeuelthan sen suurempi, joskin leveyttä siinä enemmän eli sinne mennee jopa kaksi S1:stä.
edit: ja molemmat mallit M-kokoa
Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7
319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
Mahtuu K40:n 2 pottaa
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
Kyllä ne molemmat varmaan sun ajot kestää...(GriZzLy @ Touko. 02 2007,13:49) kirjoitti
No joo, mulla oli K553N, hyvin kesti. Levyhän riippuu laukusta, mikä sopii, mikä ei:Kappa Ja käy sovittamassa niillä nykyisllä potilla, siten se selviää. Mulla meni siihen K48:siin just avattava ja tavallinen, kaula-aukot vastakkain, koot S ja XS.
Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
Jos 44 litraista hommaat niin kannattaa huomioida http://www.louis.de/index.p....cmd.y=4
, se kun sopii Kappan levyyn (voi olla jopa Kappan valmistama) mutta hintaa ei ole yhtä paljon.
--
Kende
GSX-R 1K7
Mulla oli Kapan 44l, kahta Suupertti C2 ei saannu mahtumaan millään, nyt on 52l ja mahtuu just ja just.
Kallistuin sitten K553n puolelle, ja pitäisi sitten säästää viikkorahasta k48 laukkuun. Jos sen jostain saa, ei ainakaan löydy Allrightin kuvastosta.
K48 on vanha malli, tilalla K49. Givin V46 on samaa kokoluokkaa. Vähän kapeampi, mutta toisaalta taas hiukan korkeampi.(GriZzLy @ Touko. 03 2007,20:28) kirjoitti
Annettujen mittatietojen mukaan Kapan K49 ja Givin V46 ovat saman kokoisia.