Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 49:een 49:sta
    jaa kai sitä vois lähtee tonne kehän ruuhkaan köröttelemään ja tulla kaffelle, kyllä se aina siivoomisen voittaa
    ja edelleen siis kotilolla liikkeellä...
    -nomen est omen-
    Uuh... Sadetta tulossa. Ou nou, sokeri-kohtaus iskemässä ...

Mut kaffelle tuun... ainakin.
    -- No sehän on se kaikkien Ninjojen isoäiti!!! -- GPZ 900R

-- ZZR kärpänen -- ZZR 600R -> Myyty!

-- Ihka oikea wannabee reisseri -- ZX 6RR

-- Voe vehnä mikä kiksutin -- GSX-R 750
    Jaahas kaakaolle vois tulla...

Ajelemaan ei kyllä kerkeä, kun kouluhommat pukkaa päälle
    polkupyörä
    ex ZX-6R 03
    ex Nonster 600 01
    Lainaa (Rubreht @ Touko. 03 2007,17:01) kirjoitti
    Uuh... Sadetta tulossa. Ou nou, sokeri-kohtaus iskemässä ...
    Niin taitaa olla käymässä mullekin... mopokin on just pesty
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Olisin tullu mut pökien vetskari meni prkl rikki.. ei viitti kalsarit loistaen tulla paikalle
    Oli liian kylmää ja märkää lähteä ajelemaan. Renkaatkin loppu (seli seli). Onneksi uudet gummit tullut tänään, jos viikon päästä tulisi mukaan.
    Aprilia rsv 1000 mille -04
    kylmää oli joo mutta tiet oli kuivat..
    ihme velhoja kun löytyy kuivat tiet vaikka sataa taivaan täydeltä..
    Noniin, tihkusateesta huolimatta lähdettiin lenkillekin ja kappas vaan, Rimmon löysi heti varmaan koko eteläsuomen ainoat kuivat mutkapätkät...

Itse luovuin leikistä jo hyvinkään stopin jälkeen kun oli tarkoitus tehdä pari duunihommaa himassa, mutta läppäristä akku aivan finaalissa ja laturi duunissa, tyypillistä....noh, tietää aikaista aamuherätystä.

Seuraavaan kertaan!
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Olipas taas mukavata Ainoo paikka mille tuli vilu oli oikee käsi

Kiitoksia kaikille kaffee seurasta - ja mutkiakin lähti ajelemaan kaikki 10 pyörää...
    Loppuun saakkaa tuli 6 mopoa - kauheen kiva huomata että on meitäkin joita EI ole tehty sokerista

Ensi torstaita taas ootellessa...

edit:vihreitä vaan...

Yammutar
    Jep jep, hyvät oli mutkat vaikka märkä tie jännittiki, hyvin pysyin viimesenä kun sinne tajusin jäädä
    -Z-
    Suzuki GSXR 1100
    Mun sivut
    Oli ihan hauskaa! Nyt on vähän lämmennyt kun olin 30 min kuumassa suihkussa. Takas tullessa sit tuli kaatamalla vettä ja oli pimeetäki jo. Mut hyvä reissu silti.
    Kiitoksia mun puolesta myös, kilsoja ei tullu kun vajaat 140 mut löytyi kuiviakin pätkiä joskin hikiän ja ridasjärven tiet oli kyllä märkiä. No odotellaan et vähän lämpenee niin tulee niitä kilsojakin taas enemmän.
    Vilutti liikaa lähtee ajolenkille, ja vaatteetkaan ei pitänyt vettä ja jne..
    Mutta tattista kahvi-ja rupatteluseurasta!
    <span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
    Kiitokset Rimmonille, kurvasin ilman loppupysähdystä Tuusulan Shelliltä suoraan himaan.
    Kuivaa pätkäähän oli vaikka kuinka paljon * vaikka ei Teknolla siltä näyttänyt.
    <p>Crescent-Suzuki-Yamaha-BMW-BMW-Gessu-Gessu-KTM-Gessu</p>
    Lainaa (Sörözö @ Touko. 04 2007,08:02) kirjoitti
    Kiitokset Rimmonille, kurvasin ilman loppupysähdystä Tuusulan Shelliltä suoraan himaan.
    Kuivaa pätkäähän oli vaikka kuinka paljon * vaikka ei Teknolla siltä näyttänyt.
    Hyrylän Shellin stoppi oli vaan siks kun dago valitteli kylmyyttä, en kyllä ymmärrä et miks, keskellä suomen kesää jä helteitä.
    joo on oikein lomakelit kohdallaan ku on talviloma just nyt..
    täytyy varmaan rantsuun lähteä ens viikolla.. tai sit ei..
    Lainaa (ttuttu @ Touko. 02 2007,20:20) kirjoitti
    Mäkään en pääse eli saatte olla nynnyltä rauhassa! * Oli muuten pikkasen tuulista tänään, kun tulin mopolla Vammalaan. Joutui ajamaan ihan rajoitusten mukaan. Coveri kertoi, että Tampereen tiellä satoi ja tuiskusi lunta aamupäivällä. Onneksi tulin Porin tietä. * Taitaa tulla viileitä ajokelejä lähi päiviksi, mutta maanantaista alkaen saattaisi lämmetä? *
    mitäs ttuttu tyrväällä? Itsekkin siellä asunut...Mä ajoin eilen uuden cebarin kotiin juuri kuuden aikaan ja nyt pääsee sitten ajoihinkin.....
    Honda Hornet 600-99, Yamaha R6-03,Honda CBR 600 F-06...
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (Virpi77 @ Touko. 04 2007,17:10) kirjoitti
    Itsekkin siellä asunut...Mä ajoin eilen uuden cebarin kotiin juuri kuuden aikaan ja nyt pääsee sitten ajoihinkin.....
    Kappas vaan .. onneksi olkoon .. back to business ..
    Hieno juttu ... ROCK .. .. hyvä perusmeininki ..
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  19.  
    Lainaa (MattiR @ Touko. 04 2007,17:52) kirjoitti
    Lainaa (Virpi77 @ Touko. 04 2007,17:10) kirjoitti
    Itsekkin siellä asunut...Mä ajoin eilen uuden cebarin kotiin juuri kuuden aikaan ja nyt pääsee sitten ajoihinkin.....
    Kappas vaan .. onneksi olkoon .. back to business ..
    Hieno juttu ... ROCK .. .. hyvä perusmeininki ..
    Tyrvää on vieressä. Kerronko TOOOSI wanhan witsin pikku tytöstä, joka luki huonokuuloiselle mummolleen sanomalehtien otsikoita? En kerro, kun kaikki tietävät jutun, mutta Tyrväällä se tapahtui!
    Juu... lähdin iltapäivällä Vammalan Kärppälästä (siittä Tyrvään läheltä) mopolla reitille Ellivuori-Häijää-Tampere-Kärkistensalmi-Joutsa-Hirvensalmi. Viileän puoleista (+6) pilvipoutaa riitti aina Joutsaan asti, mutta sitten viimeisen 30 km ajelin +2 asteisessa räntä-raesateessa. Onneksi olin ladannut kaiken mahdollisen päälleni. Pääkään ei kunnolla päässyt pyörimään. Mopo on ällöpaxainen ja jäi raukka seisomaan sateeseen, mutta jääköön!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12